Doet me denken aan een gozer die af en toe hier (in uithoorn) rondrijdt met een Honda S2000 met een spoiler die letterlijk boven het dak uitkomt.
Zal als het lukt een keer foto’s maken
@rickie2811: die is het niet nee, spoiler is te laag! @bmwe46csl: als ik het me goed kan herinneren wel, zal foto’s uploaden zodra ik hem weer tegenkom
@bierbuik, die ‘gozer’ rijdt af en toe naar de 102 octaan pomp voordat hij naar CPZ (circuit park zandvoort) gaat… ik haal niet iedere keer als ik op straat rij die wing eraf, klopt. Maar verder is er hier veel verstand van functionele downforce te vinden zie ik. Die Ferrari staat zo te zien bij de Nurburg ring en heeft heel verstandig extra downforce op z’n achterwielen gezet.
Een splitter voor is dan vaak nodig om de luchtstroom aan de onderkant te versnellen zodat je neus niet gaat liften met die extra downforce. Als je meer dan 400 pk op je achterwielen hebt staan is een wing en een splitter voor geen overbodige luxe (als je gaat racen). Jammer dat er meteen zo ‘veroordeelt’ wordt. Groetjes,
Instagram: @s2k_nl
Oh en ook van Mitchel:
Instagram: @mitchels2k
alaindjamal zegt
Lelijk
autofreaker zegt
Wtf…. Zonde kunnen ze de eigenaar opsluiten en de sleutels aan mij geven haal ik gelijk de spoiler ervan af
shenkie zegt
Damn, dat spoiler! Letterlijk en figuurlijk een ‘spoiler’..
bierbuik zegt
Doet me denken aan een gozer die af en toe hier (in uithoorn) rondrijdt met een Honda S2000 met een spoiler die letterlijk boven het dak uitkomt.
Zal als het lukt een keer foto’s maken
rickie2811 zegt
@bierbuik: bedoel je degene met kenteken: 11-jjg-6?
Zijn instagram is: mitchels2k
Had deze auto gezien op end of season drive
bierbuik zegt
@rickie2811: die is het niet nee, spoiler is te laag!
@bmwe46csl: als ik het me goed kan herinneren wel, zal foto’s uploaden zodra ik hem weer tegenkom
bmwe46csl zegt
@bierbuik: bedoel je die lichtblauwe?
kaasdevies zegt
50 pk extra
subaru555 zegt
Ziet er gewoon functioneel uit toch? Zou wel verwachten dat het gecompenseerd zou moeten worden door een splitter voor
foramen zegt
@subaru555: downforce compenseren met meer downforce of dacht je dat een splitter voor lift zou zorgen?
s2knl zegt
@bierbuik, die ‘gozer’ rijdt af en toe naar de 102 octaan pomp voordat hij naar CPZ (circuit park zandvoort) gaat… ik haal niet iedere keer als ik op straat rij die wing eraf, klopt. Maar verder is er hier veel verstand van functionele downforce te vinden zie ik. Die Ferrari staat zo te zien bij de Nurburg ring en heeft heel verstandig extra downforce op z’n achterwielen gezet.
Een splitter voor is dan vaak nodig om de luchtstroom aan de onderkant te versnellen zodat je neus niet gaat liften met die extra downforce. Als je meer dan 400 pk op je achterwielen hebt staan is een wing en een splitter voor geen overbodige luxe (als je gaat racen). Jammer dat er meteen zo ‘veroordeelt’ wordt. Groetjes,
Instagram: @s2k_nl
Oh en ook van Mitchel:
Instagram: @mitchels2k