@scottishcarspotter2000: het is net wat je wilt. Een S4 heeft een minder hard onderstel en is daardoor prettiger om te rijden. De S4 is ook net even wat lichter en de motor produceert wat meer koppel dat eerder vrijkomt. Dus bij gewoon gebruik is zo’n S4 beter bij de les en sneller dan de RS4 (tenzij je alletwee volgas gaat, dan is de RS4 sneller).
Daarnaast is de 3.0TFSI bijzonder goed te kietelen. Met een eenvoudige chip haal je al gauw 410-430pk en 550nm, waardoor je een RS4 aardig bij kan benen.
Ten slotte heb je nog de prijs. Een S4 heb je nieuw vanaf €76.000, terwijl je voor een RS4 €127.000 moet aftikken. En dat is serieus geld. Oh, en de S4 is er zoals op deze foto te zien is ook als sedan leverbaar.
@flik2punt0: volkomen met je eens. Een S-model valt veel minder op en is nog altijd flink snel. En vaak beter te kietelen. RS-Audi’s zijn mij vaak te ordinair.
jero101005 zegt
Mooie foto’s ook
Kuifje zegt
@jero101005: hahaha ja precies
kaasdevies zegt
@jero101005: ik zie er maar een.
jero101005 zegt
@kaasdevies: ;-)
scottishcarspotter2000 zegt
Leuke wagen, maar dan denk ik toch ’tja, die RS…’ Nu ben ik 14, dus mijn menings heeft compleet geen meerwaarde ;-)
borro4 zegt
@scottishcarspotter2000: ik wil net zeggen prijskaartje speelt ook nog even mee.
gtwillem zegt
@scottishcarspotter2000: het is net wat je wilt. Een S4 heeft een minder hard onderstel en is daardoor prettiger om te rijden. De S4 is ook net even wat lichter en de motor produceert wat meer koppel dat eerder vrijkomt. Dus bij gewoon gebruik is zo’n S4 beter bij de les en sneller dan de RS4 (tenzij je alletwee volgas gaat, dan is de RS4 sneller).
Daarnaast is de 3.0TFSI bijzonder goed te kietelen. Met een eenvoudige chip haal je al gauw 410-430pk en 550nm, waardoor je een RS4 aardig bij kan benen.
Ten slotte heb je nog de prijs. Een S4 heb je nieuw vanaf €76.000, terwijl je voor een RS4 €127.000 moet aftikken. En dat is serieus geld. Oh, en de S4 is er zoals op deze foto te zien is ook als sedan leverbaar.
maxx1 zegt
@gtwillem: RS4 tegen S4 gechipt gaat gelijk op ;) https://www.youtube.com/watch?v=2KfMY96v_Gc
isleofman zegt
Ik vind de s juist een mooie keuze. Bovengemiddeld snel en toch wat ingetogener dan de RS.
meijer zegt
Het stoplicht werd groen dus hij reed meteen weer weg
flik2punt0 zegt
Leuk zo met de lichten! En een s klasse is zo veel anoniemer dan een rs dus echt een wolf in schaaps kleren! Leuk!
autofreaker zegt
@flik2punt0: s klasse ? Dit is een audi ;)
gtwillem zegt
@flik2punt0: volkomen met je eens. Een S-model valt veel minder op en is nog altijd flink snel. En vaak beter te kietelen. RS-Audi’s zijn mij vaak te ordinair.