Tesla Model S Signature Performance
Was de eerste Signature Performance op Nederlands kenteken. Eigenaar heeft het een ander aan gepast. De lak van Tesla zelf is erg slecht volgens de eigenaar, er zitten allemaal krasjes in na dat je door de wasstraat bent geweest. Dus hij heeft er keramische lak op laten spuiten. De hele auto is trouwens her-gespoten. Alle chromen onderdelen zijn zwart gemaakt en het logo van Tesla zelf is rood geworden. Naar mijn mening de dikste standaard Model S op de Nederlandse weg.
sebasjuhh zegt
Wie gaat er dan ook door een wasstraat.
jozef879 zegt
@sebasjuhh: er zijn meer redenen om door de wasstraat te gaan dan om het met de hand te doen…
480turbo zegt
@jozef879: noem is wat want bij handwas kun je zelf bepalen hoe ruig je hem wast. Veel goeie wasstraten leveren er garantie op en dat zegt mij al genoeg om er geen gebruik van te maken. De hotwax uit de hand hogedruk spuit werkt vaak zelfs beter dan menig diamnant behandeling
boenderaar zegt
@480turbo: Dat je auto na vijf minuten op je luie reed zitten schoon is bijvoorbeeld. Daarnaast heb ik nooit het geduld en zin om het zelf te gaan doen, ook heb ik al een paar keer gehad dat ik er na een uur zwoegen achter kwam dat ik nog plekjes was vergeten. Ik doe gewoon liever andere dingen op mn zaterdag dan een auto poetsen die na twee weken toch weer vies is.
jochempie zegt
@boenderaar: dat is een non-argument want da’s enkel persoonlijke voorkeur. Ik vind het belangrijk en fijn om zorgvuldig m’n auto te wassen en spendeer dus graag een paar uur hieraan.
boenderaar zegt
@jochempie: Ik vind het een beetje flauw dat je mijn argumentatie een non-argument noemt. Feit is namelijk dat de wasstraat sneller en dus efficiënter is. Voor mij is een auto ook geen kunstwerk, maar een vervoersmiddel. Het ondehoud moet goed gebeuren, daarnaast moet hij er nog representatief uit zien. Een krasje meer of minder, so what.
jochempie zegt
@boenderaar: net als bijv. kokkerellen is auto wassen niet perse beter als het sneller en efficiënter is. Leuk dat jou auto een vervoersmiddel is, maar waarom zou dat er dan überhaupt representatief uit moeten zien? Dat is hezelfde als zeggen dat je graag eet bij de Mc omdat het snel en efficiënt is, maar je het wel in een net restaurant probeert op te eten zodat je niet voor lul staat als iemand je spot..
boenderaar zegt
@jochempie: volgens mij scoor jij niet zo goed op een begrijpend lezen toets he Jochempie. Als je goed had gelezen had je namelijk kunnen zien dat ik ook toegeef dat het wassen met de hand beter is. Echter, doordat ik er geen lol aan beleef om iedere week 2 uur lang met een spons in mijn handen te staan, kies ik voor gemak. Ik ben wel van mening dat mijn auto er nog representatief uitziet na een beurtje wasstraat. Als jij je vrije tijd liever wel besteed met het strelen van een stuk metaal hou ik je zeker niet tegen.
jochempie zegt
@boenderaar: en zo raken we dus toch in een non-discussie, zullen we ’t lekker laten? ;)
itest zegt
@jochempie:
Wacht maar tot je een echte baan hebt later, dan heb je helemaal geen tijd meer om hem elke keer met de hand te wassen. Na een jaar of 2 verkoop je je auto alweer en zit de volgende koper met eventuele swirls van de wasstraat……
jochempie zegt
@itest: ik zit netjes 40 uur per week op kantoor, mocht het je interesseren. Ik was m’n auto sporadisch, om ‘m zo droog mogelijk te houden. Hij kan ook niet door de wasstraat, want de antenne is niet demontabel zonder de hele constructie uit elkaar te halen. Desalniettemin heb ik duidelijk een andere insteek wat betreft disposability van een auto. Succes, hè.
jozef879 zegt
@480turbo en de rest: wasstraat duurt 7 hele minuten (inclusief het er heen rijden) je zet hem er in, stapt uit, wacht 3 minuten, stapt in en rijdt weer verder. Auto ziet er weer keurig uit. Op naar de volgende afspraak / punt op je to do list. Niet iedereen heeft namelijk alle tijd om het helemaal zelf te doen ;-). Last but not least: als je het zelf doet moet je ook allemaal soorten wasmiddel en sponsjes hebben. De enige spons die ik thuis heb liggen in een schuurspons en het enige wasmiddel dat ik heb liggen zijn vaatwastabletten. Veel gedoe, weinig resultaat! Doei.
jochempie zegt
@jozef879: ik hoop dat je klantjes het verschil niet zien tussen netjes eruit zien en netjes gedaan.
stamp zegt
@jochempie: score!
dennisjuh95 zegt
@jozef879: Nee die zijn er eigenlijk niet.
dutchdriftking zegt
@sebasjuhh: idd! Snap ik ook nooit.
joostvis zegt
@sebasjuhh: bijna iedereen, dat ga je toch niet zelf doen?
thomcarspotter zegt
Lekkere platen!
noah_deheer zegt
Ik zag er zo een in de parkeergarage bij de Rai maar dacht dat iemand zn logo gewoon rood geplastidipt had :I
jochempie zegt
@noah_deheer: kan toch? Dan is ie ook rood geworden, alleen minder slijtvast
flik2punt0 zegt
Ziet er lekker uit!
991gt3rs zegt
Al draagt een aap een gouden ring….het is en blijft een pleuris ding.
mopar zegt
@991gt3rs: kan jij je weer mooi de kosten van een ring besparen ;)
michaelcorleone zegt
@991gt3rs: ik ben benieuwd wat jij mooi vindt.
991gt3rs zegt
@michaelcorleone: Ik geef je een hint: Het heeft te maken met mijn nickname. Trouwens, ik zeg niet dat ik de auto lelijk vind…
mashell zegt
Smaakvol gedaan.
noachristoffel zegt
zet hem maar voor de deur neer
michiel1 zegt
ziet er prima uit hoor,maar wat bied de signature edition voor speciaals dan???
en is het wel een p85D, want de dikste moet ook de snelste zijn;)
amg65 zegt
@michiel1: jij bent niet echt op de hoogte he? Nee geen p85d, die worden pas net geleverd. Signature waren de eerste.
michiel1 zegt
@amg65: dan bevestig je net wat ik zeg… voor de dikste moet het dus de net leverbare p85d zijn….
mrrallycross zegt
Mooie tesla, een beetje anders dan die andere.
gtwillem zegt
Ik zie het verschil niet. Ik denk dat een setje spacers wonderen zal doen, de wielen lijken net iets naar binnen te staan. Het is geen lelijke auto, maar wel een beetje anoniem. Ook aan deze kan ik niet zien wat er bijzonder aan is.
stfu zegt
Ik heb dikkere Tesla’s gezien met andere wielen. Vossen of BBSjes.
soundgarden zegt
@stfu: oh ja, die goddelijke concave jetsers van vossen.. hmm doe die maar inderdaad, 20 duims aub
Floris9 zegt
Mooie uitvoering, maar waarom geen zwarte kentekenplaathouder achterop…? als je dan toch van de details bent…
dannybmw zegt
Alles is gewoon onder geplakt
Sier lijsten achter bij de ramen deurhendels en het neusje en de ramen zijn geblindeerd en de remmen zijn gespoten want toen kon dat ook nog niet nu wel en de logo’s zijn rood gemaak en de knipperlichten zwart dat is er mee gebeurd
m4ple zegt
En nieuw 3e remlicht? Let daar maar eens op…. heel vaak uitgevallen LED s
branko zegt
@m4ple: klopt, zie de Tesla om de haverklap in Amsterdam en valt mij ook op dat bij veel al lampjes aan het uitvallen zijn in het derde remlicht.
michaelcorleone zegt
Tesla Model S is een heel fraai ding en een v/d mooiste in zijn klasse uit de afgelopen tijd.
srthellcat zegt
Nieuwe vorm van transport. Eerst waren er te voet, te paard, te fiets en nu Te sla
schellekens006 zegt
Blijft een saaie Mazda 6
pudi zegt
@schellekens006: ik vind dit eigenlijk saaier
rolov zegt
Die rode embleempjes vibd ik er wel vreselijk dik op staan.
kennone zegt
Als ze hier nou eens die batterij er uit halen en er gewoon een v8 in lepelen. Dan is hij toch veel dikker!!
mrdjm zegt
Heel gaaf!
lima zegt
DE dikste Tesla van NL ;)
http://www.autojunk.nl/2015/04/tesla-26
w0o0dy zegt
@LIMA: en aan de eigenaar van bovenstaande Model S
Deze wielen maken het (in mijn ogen nog net iets ruiger.. de auto kan het hebben.
http://www.6speedonline.com/forums/attachment.php?attachmentid=234151&stc=1&d=1366406910