Fantastisch om te zien dat’ie nog zijn originele kenteken heeft en geen later zgn oud-import kenteken heeft, maar gewoon UG ervoor!
Ik heb het kenteken nagekeken . hij is van 1956 ! Chapeau !
De 501. Hier nog met zes-in-lijn. Later zou deze zes-in-lijn wegens gebrek aan vermogen worden vervangen door de V8, wat de 502 opleverde (wat eigenlijk niks anders dan een facelift van de 502 was).
beseff zegt
Foto 2!
rickr zegt
Schitterend! Nummer 1 of 2 is zeker kandidaat voor foto van de maand wat mij betreft ;)
thomcarspotter zegt
Erg fraai! Fijne foto’s!
jrmpower24 zegt
wooooow! geweldige spot
casperfcb zegt
Wat kost zo’n ding nou?
e1000bmw523i zegt
@casperfcb: circa €50.000,-
scottishcarspotter2000 zegt
@casperh: er zitten hier foto vd maand concurrenten tussen, opletten hè ;-)
potjak zegt
Erg mooi, en mooie foto’s… Jammer van de setting, in een andere omgeving zou deze wagen nog meer tot zijn recht komen.
jrmpower24 zegt
@potjak: prachtig contrast juist! :)
benzinehoofd zegt
Mooie Barockengel!
desjonnies zegt
Fantastisch om te zien dat’ie nog zijn originele kenteken heeft en geen later zgn oud-import kenteken heeft, maar gewoon UG ervoor!
Ik heb het kenteken nagekeken . hij is van 1956 ! Chapeau !
e1000bmw523i zegt
Nice!
e1000bmw523i zegt
De 501. Hier nog met zes-in-lijn. Later zou deze zes-in-lijn wegens gebrek aan vermogen worden vervangen door de V8, wat de 502 opleverde (wat eigenlijk niks anders dan een facelift van de 502 was).
e1000bmw523i zegt
@e1000bmw523i: facelift van de 501 natuurlijk…
mrrallycross zegt
Veel beter dan de huidige idd!