Ik kom nog uit deoude tijd dat we met inferieure Rekords, CX’en, 505’s en 626’en (die liepen wel 170 op de Autobahnnn) de bergen trotseerde. Als je maar twee kettingen hebt, zet je die normaliter op de voorwielen. Echter, als je naar beneden rijdt, kun je ze beter achter zetten. Voor meer en betere stabiliteit. Ja, je. Hebt onderstuur bij 25 km/h, maar dat is beter dan dat de achterzijde ineens langszij komt zetten terwijl er net een bus naar boven rijdt…
Misschien komt die net van een besneeuwde bergweg?
@Diederik888: Als hij die besneeuwde berg zo is opgekomen waren kettingen niet nodig ;)
@kaybnr34: aah, voorwiel aandrijving zeker?
@Diederik888: klopt
Meneer was van mening dat hij het zonder ook wel zou redden! Maar soms MOETEN ze erop! Dit is een principe geval :D
Ik kom nog uit deoude tijd dat we met inferieure Rekords, CX’en, 505’s en 626’en (die liepen wel 170 op de Autobahnnn) de bergen trotseerde. Als je maar twee kettingen hebt, zet je die normaliter op de voorwielen. Echter, als je naar beneden rijdt, kun je ze beter achter zetten. Voor meer en betere stabiliteit. Ja, je. Hebt onderstuur bij 25 km/h, maar dat is beter dan dat de achterzijde ineens langszij komt zetten terwijl er net een bus naar boven rijdt…
deze wagen zie je in Nederland ook nooit meer ik vind het persoonlijk wel een leuke sedan het gaat hier dan wel niet om de auto maar toch leuke spot!