@draadloos: In Nederland werden er sinds de introductie in 2002 slechts 359 exemplaren verkocht (t/m 2013). De verkopen dalen ook nog eens van 69 in het ’topjaar’ 2005 naar 3 exemplaren in 2013.
Rete zeldzaam dus met andere woorden .
Dit zou m’n keuze zijn naast een s-klasse, mensen onderschatten de pheaton maar hij is stiekem beter als z’n broer de a8! Ben bij de productie in Dresden geweest heel erg indrukwekkend!
De tweede hands prijzen liggen erg laag, maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze best duur zijn in onderhoud en nog best een slokje brandstof lusten!
nvercouteren zegt
Foto 1 is goed gelukt zeg wow
4244cc zegt
Mooie 1e foto
draadloos zegt
Niet zo bijzonder? Hoeveel rijden er rond?
racingdevil zegt
@draadloos: In Nederland werden er sinds de introductie in 2002 slechts 359 exemplaren verkocht (t/m 2013). De verkopen dalen ook nog eens van 69 in het ’topjaar’ 2005 naar 3 exemplaren in 2013.
Rete zeldzaam dus met andere woorden .
henkhupelschoten zegt
Dit zou m’n keuze zijn naast een s-klasse, mensen onderschatten de pheaton maar hij is stiekem beter als z’n broer de a8! Ben bij de productie in Dresden geweest heel erg indrukwekkend!
rubberaint zegt
Nice
jme1734 zegt
De phaeton gebruikt ook de zelfde systemen en technieken als de bentley continental, gewoon gaaf dus !
stephano zegt
Mooie bak! Erg onderschatte auto ook :)
De tweede hands prijzen liggen erg laag, maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze best duur zijn in onderhoud en nog best een slokje brandstof lusten!
jensgib zegt
Mooie VW, jaartje terug een zwarte gezien