Mijn nieuwe Chrylser 300C John Varvatos Edition
5.7L V8
Helaas niet mijn huis, was op bezoek bij een vriend maar vond de locatie wel wat geschikter om wat plaatjes te schieten dan een parkeergarage ;)
5.7L V8
Helaas niet mijn huis, was op bezoek bij een vriend maar vond de locatie wel wat geschikter om wat plaatjes te schieten dan een parkeergarage ;)
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
rb26dett zegt
Goed voor elkaar, ga je gegarandeerd veel plezier aan beleven!
baasbas zegt
Wicked nice.. Jammer dat ik ze hier alleen als taxi zie
nathoes zegt
Dikke wagen! Woon je in amerika?
luukhuijgen zegt
Gave bak
mopar zegt
Dankjewel mensen :) Ja woon momenteel in de States en in Azië om en om voor m’n werk. Dus vandaar, misschien dat ik ‘m ooit nog wel naar NL haal als die wat ouder is en ik minder BPM hoef te betalen :)
rb26dett zegt
@mopar: Cool heb je echt een huis in Azie of zit je daar in een Hotel?
mopar zegt
@rb26dett: Heb een klein apartement in Hong Kong
rb26dett zegt
@mopar: Heel gaaf!
volvo4life zegt
@mopar: na een jaar daar wonen mag je toch gewoon je auto in de boedel zonder bpm meenemen?
mopar zegt
@volvo4life: dacht ik wel, maar nu die BPM regeling op de schoo gaat zal de overheid vast wel een andere manier bedenken om me te lichten als ik die wagen wil invoeren….
spot007 zegt
@mopar deze ziet er toch wel gaaf uit!
noah_deheer zegt
Jaloers!
autofreaker zegt
Dik!! wat rij je in Azië ? En wat voor werk doe je als ik dat mag vragen
mopar zegt
@autofreaker: In Hong Kong heb ik een E39 530i, oud beestje dat ik voor cheap cheap gekocht heb. Eigenlijk heb je daar niet eens een auto nodig, OV is miljarden malen beter dan in NL.
Ik werk als Piloot voor Cathay.
autofreaker zegt
@mopar: mooi werk heb je dan wel jaloers op jou dan kan je ook foto’s uploaden van de bmw
mopar zegt
@autofreaker: speciaal voor jouw dan heb ik wat platen geschoten ;) Check m’n andere spots maar.
jrmpower24 zegt
Wauw! Echt wel een mooie bak
juulbe zegt
Prachtige wagen,in Nederland bekend als de thema
mopar zegt
@juulbe: klopt maar waar het motorenaanbod in de Thema helaas stopt bij een 3,6L Pentastar V6, is deze Chrysler variant gewoon leverbaar met een lekkere V8. En in een auto van dit formaat/gewicht is een V8 wat wenselijker in mijn opinie.
Ook heeft de Chrysler wat opties de die Lancia nooit heeft gehad zoals een vorm van connected drive waarbij je op een knop drukt en verbinding maakt met je persoonlijke conciërge die je met verschillende zaken kan helpen.
ettie zegt
Wat voor een toestel vlieg je als ik vragen mag?
mopar zegt
@ettie: A340-600
ettie zegt
@mopar: das geen kleintje! Ik heb eigenlijk ook altijd piloot willen worden maar ik ben de laatste tijd een beetje onzeker geworden door de verhalen van piloten die werkloos blijven. Heb je misschien nog een paar tips van goede opleidingen waar je een hoge kans op werk hebt? Het hoeft niet in Nederland te zijn
mopar zegt
@ettie: Naja moet zeggen dat ik zelf ook wel veel geluk heb gehad, ben nu 23 jaar. Vlieg al vanaf m’n 20ste op de Airbus. Heb m’n studie en alles gewoon in NL gedaan op Lelystad.
Advies is lastig want het is op dit moment gewoon moeilijk aan de bak komen zonder ervaring, zeker in Europa. Daarom werk ik ook in Azië.
Hangt er vanaf hoeveel je er voor over hebt. Ik heb zelf m’n opleiding en typerating gefinancierd en van dat bedrag had ik makkelijk een tweedehands Phantom kunnen kopen, om je maar een indicatie te geven.
Ben je er dus wel van bewust dat je de eerste jaren geen rijkelui’s leven hebt.
mopar zegt
@ettie: maar als dat je allemaal niet kan deren/of je hebt de knaken ervoor, dan moet je kijken wat en waar je wilt werken.
Wil je in Europa werken, dan kan je in principe met een Boeing typerating vooruit, in Azië en het midden oosten werkt men eigenlijk uitsluitend met Airbus (paar uitzonderingen daargelaten). Airbus heeft dus overall een grotere mogelijkheid dan Boeing. En dan heb ik het over de narrow bodies want de kans dat je meteen op een 777 of 340 word aangenomen zonder ervaring is echt nihil. Zelf ben ik ook op de A320/A321 in het midden oosten begonnen om uren te maken.
En ga er maar vanuit dat je na je vliegopleiding niet klaar bent, je zult ook zelf je typerating moeten financieren, de dagen dat maatschappijen die voor je betaalden zijn echt voorbij. Zelfs bij de KLM moet je salaris inleveren als ze je typerating voor je “betalen”.
ettie zegt
@mopar: dat is info waar ik wat aan heb, Thanks!
Dat de opleiding duur was wist ik al, maar als je met plezier je werk doet dan is dat zeker net zoveel waard toch;)
mopar zegt
@ettie: o zeker, heb er ook totaal geen spijt van, maar de andere kant van het verhaal is wel dat ik genoeg vrienden van me ken die nu nog steeds geen baan hebben en voor €1600 per maand vakken lopen te vullen bij de Ah terwijl ze een schuld van een dikke ton moeten afbetalen….voor hun ziet de toekomst er heel somber uit.
Dus zoek goed uit wat je wilt, en maak een plan B, C, D, enz enz. Want een ding is zeker en dat is dat in de luchtvaart alles op het laatste moment kan veranderen
Succes ;)
ettie zegt
@mopar: dankje, zal vast goed komen! Mooie auto trouwens!
nvn1993 zegt
Lekker zeg. En heel mooi uitgevoerd. Ik ben erg jaloers en zou ook heel graag in amerika willen zitten. Hoop ook snel daar te kunnen studeren en dan kan ik mijn zuipschuit lekker meenemen en dan hoef ik niet meer te treuren aan de pomp haha
mopar zegt
@nvn1993: haha idd, die Amerikanen vallen achterover als ze horen wat we in NL betalen. Daar klagen ze al wanneer een volle tank $60 kost, in NL heb ik daar amper een halve tank voor. :)
mercedesclk350 zegt
Zeer gave wagen, al is een V8 moeilijk te weerstaan ben ik nooit groot fan van zo’n wagen geweest, maar in deze kleur met deze velgen vind ik hem echt gaaf.