“Daily Performance” Combo
Gespot op de Schiphol parking. V12 met 2x zo veel Newtonmeters, wielen voorzien van aandrijving en bagageruimte of atmo V10 met 2x zo veel herrie en fun?
Gespot op de Schiphol parking. V12 met 2x zo veel Newtonmeters, wielen voorzien van aandrijving en bagageruimte of atmo V10 met 2x zo veel herrie en fun?
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
gerald zegt
Niet zo heel moeilijk, voor mij de m5,die q7 vind ik echt een tank,behalve als ik op wintersport moet dan is die q7 ook wel lekker met zoveel nm en quattro!
MAB zegt
Ik zou beide nemen, twee heel verschillende auto’s
jwsdevries zegt
Voor mij de Q7, die M5 is lelijk…
thomcarspotter zegt
Aha die m5 heb ik vorige week daar ook gespot!
meneersander zegt
Doe mij die fantastische M5 maar!
patrickww zegt
Beiden…
ko3n zegt
Lekker kleurtje op die m5 zeg maar voor mij toch de q7 because quattro
pand zegt
De Q7 graag. Is ook erg snel en met een chip even snel. Veel meer comfort en weinig tot geen last in het verkeer. Alleen een schreeuwend geluid ontbreekt maar dat is dan ook het enige
gtwillem zegt
@pand: de Q7 met een chip net zo snel? Dat waag ik te betwijfelen. Een M5 heeft 507pk, maximaal, om 1830kg mee te torsen. Een Q7 V12 TDI heeft 500pk, met chip misschien 600 (en dat is een optimistische gok) maar weegt meer dan 2500kg, en daarom geen partij voor een M5. Sterker nog, een standaard 530i is nog een hele kluif voor een Q7 V12…