BPM van € 128519, gekkenwerk!
Toch leuk om de enige(?) G65 AMG op Nederlands kenteken tegen te komen. Voor een prijs van € 407413 zou ik wel beter weten!
Toch leuk om de enige(?) G65 AMG op Nederlands kenteken tegen te komen. Voor een prijs van € 407413 zou ik wel beter weten!
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.
Hulde aan de eigenaar! Dankzij hem kunnen wij in de Outlander rondrijden…
absurd.. Hoor ook dat stuurwerk drie keer niks is van zo een g65/63
@MAB: hoe kom je daarbij? Is het stuurwerk van een g63/65 anders dan een g500/55? want daar rij ik wel eens in en dat rijd heerlijk!
@nathoes: lees maar eens wat @gtwillem vertelt. Als ik me nog goed herriner was het omdat voorkant zo zwaar is.
@MAB: Dat klopt. Het is een oude terreinauto met ladderchassis. Door de velgen, banden en verlaging minder terreinwaardig. De ML63 is lichter, sneller, comfortaber, ruimer EN goedkoper…
Deze vierkante bak kost meer als 4 ton? Sorry maar dat zie je er echt niet aan af.
@Alfarobert: het is meer dan of evenveel als
@Alfarobert: ben ’t helemaal met je eens haha … aan het uiterlijk is het niet te zien.
Wat een bak zeg!!
Wat een baas, zowel eigenaar als auto!
4 ton, en dan krijg je dat A-klasse interieur…
Pff blijf het een belachelijk apparaat vinden. Misschien voor de prijs / 4 was dit nog leuk en interessant geweest.
Haha, let er ook op hoe hij geparkeerd staat! Het plaatje is compleet! :)
Blijft een fantastische auto, alleen die uitlaat al…
Wat de prijs betreft welkom in Nederland… :s
Ik had begrepen dat er een manier was om deze generatie G klasse goedkoop te importeren.
Doordat de G klasse al zeker 30 jaar relatief onveranderd is, was het mogelijk om een oude G klasse kaal te strippen om vervolgens alle onderdelen van een nieuwe G klasse erop te monteren.
Hierdoor rij je officieel niet in een nieuwe G65 AMG, maar in een oldtimer :P