Beste eigenaar,
Wat leuk om mijn oude auto hier te vinden. Ik was de eerste eigenaar in Nederland van de auto. Hij is uit Amerika gehaald voor me. Zie dat de C er inmiddels op zit en de impala logo,s aan de zijkant. En het dak voorzien van de nieuwe bekleding. Gaaf hoor, goed te zien dat hij er nog zo goed uit ziet.
Tof de eerste NL eigenaar te ontmoeten hier en te gek dat je reageert. Weet je misschien uit welke staat/stad in de US hij komt?
En wanneer is ie hier naar toe gekomen?
Hoi Tijs,
De auto komt uit California. Hij was ook niet getectyleerd, dat heb ik laten doen dat ik hem naar Nederland had gehaald, ook de binnenkant van de deuren.
De zomer van 1999 is hij in Nederland gekomen.
Ik heb hem verkocht toen ik een zoontje kreeg aan een man uit Utrecht.
Ik heb er motorisch veel problemen mee gehad, maar heb hem in 2002 helemaal laten reviseren door proStreet in Heemskerk.
Er is een orgineel nieuw voorraam ingezet. Verder heb ik het vinyl dak meegeleverd bij de verkoop.
Ik zie dat hij er erg goed uit ziet, inclusief alle emblemen. Deze heb ik destijds nooit kunnen vinden (tot mijn ergernis…).
Als je meer wil weten hoor ik het wel.
Erg leuk om zo contact te hebben.
Ik ben erg blij met de wagen, ik heb hiervoor een Lincoln Continental Mark III ’71 en een Caprice wagon ’80 gehad.
Maar dit is wel de ‘droomauto’.
Fijn om te horen dat het blok gereviseerd is want ik maak me weleens zorgen aangezien hij soms onregelmatig stationair loopt. Je gaat dan van alles denken. Hij verbruikt ook wat koelvloeistof dus ik ga toch maar eens de koppaking controleren/vervangen.
Wat is er precies gedaan met de revisie?
De emblemen heb ik van Ebay, er is een hoop te vinden nog wel. Ook de koplamp beazels,waterpomp headers/uitlaat en ontsteking zijn inmiddels vervangen. Binnenkort de remschijven, die zijn krom aangezien de eigenaar vóór de man uit Culemborg waar ik hem van kocht nogal van burnouts hield. Ook fijn te horen dat de deuren behandeld zijn!
Groetjes,
Tijs.
Er is tijdens de revisie een elektrische ontsteking in gekomen een ander carburateur en inlaat spruitstuk, de kleppen zijn vernieuwd en de kop is gevlakt, en meer weet ik niet echt meer. Wel dat er ook een hele nieuwe uitlaat ondergemaakt is. Dus sta er van te kijken dat jij er ook een nieuwe onder heb moeten zetten. Ook zijn de achter veren vernieuwd zodat je weer mensen achterin kon meenemen. En zo te horen heeft de vorige eigenaar hem aardig afgeragd. Het is echt geen auto voor burn outs. Jammer.
Wel erg leuk dat jij er zo blij mee bent, top is ook een geweldige auto.
Ben er ook heel wat meetings mee afgegaan.
bmwe46csl zegt
Mooie spot!
paul73 zegt
Beste eigenaar,
Wat leuk om mijn oude auto hier te vinden. Ik was de eerste eigenaar in Nederland van de auto. Hij is uit Amerika gehaald voor me. Zie dat de C er inmiddels op zit en de impala logo,s aan de zijkant. En het dak voorzien van de nieuwe bekleding. Gaaf hoor, goed te zien dat hij er nog zo goed uit ziet.
Groetjes paul
reddustriddle zegt
@paul73: hoop dat je de reactie leest.
reddustriddle zegt
Hoi paul,
Tof de eerste NL eigenaar te ontmoeten hier en te gek dat je reageert. Weet je misschien uit welke staat/stad in de US hij komt?
En wanneer is ie hier naar toe gekomen?
Mvg,
Tijs
paul73 zegt
Hoi Tijs,
De auto komt uit California. Hij was ook niet getectyleerd, dat heb ik laten doen dat ik hem naar Nederland had gehaald, ook de binnenkant van de deuren.
De zomer van 1999 is hij in Nederland gekomen.
Ik heb hem verkocht toen ik een zoontje kreeg aan een man uit Utrecht.
Ik heb er motorisch veel problemen mee gehad, maar heb hem in 2002 helemaal laten reviseren door proStreet in Heemskerk.
Er is een orgineel nieuw voorraam ingezet. Verder heb ik het vinyl dak meegeleverd bij de verkoop.
Ik zie dat hij er erg goed uit ziet, inclusief alle emblemen. Deze heb ik destijds nooit kunnen vinden (tot mijn ergernis…).
Als je meer wil weten hoor ik het wel.
Erg leuk om zo contact te hebben.
Groeten Paul
reddustriddle zegt
Hoi Paul,
Ik ben erg blij met de wagen, ik heb hiervoor een Lincoln Continental Mark III ’71 en een Caprice wagon ’80 gehad.
Maar dit is wel de ‘droomauto’.
Fijn om te horen dat het blok gereviseerd is want ik maak me weleens zorgen aangezien hij soms onregelmatig stationair loopt. Je gaat dan van alles denken. Hij verbruikt ook wat koelvloeistof dus ik ga toch maar eens de koppaking controleren/vervangen.
Wat is er precies gedaan met de revisie?
De emblemen heb ik van Ebay, er is een hoop te vinden nog wel. Ook de koplamp beazels,waterpomp headers/uitlaat en ontsteking zijn inmiddels vervangen. Binnenkort de remschijven, die zijn krom aangezien de eigenaar vóór de man uit Culemborg waar ik hem van kocht nogal van burnouts hield. Ook fijn te horen dat de deuren behandeld zijn!
Groetjes,
Tijs.
paul73 zegt
Hoi Tijs,
Er is tijdens de revisie een elektrische ontsteking in gekomen een ander carburateur en inlaat spruitstuk, de kleppen zijn vernieuwd en de kop is gevlakt, en meer weet ik niet echt meer. Wel dat er ook een hele nieuwe uitlaat ondergemaakt is. Dus sta er van te kijken dat jij er ook een nieuwe onder heb moeten zetten. Ook zijn de achter veren vernieuwd zodat je weer mensen achterin kon meenemen. En zo te horen heeft de vorige eigenaar hem aardig afgeragd. Het is echt geen auto voor burn outs. Jammer.
Wel erg leuk dat jij er zo blij mee bent, top is ook een geweldige auto.
Ben er ook heel wat meetings mee afgegaan.
Groetjes paul