wauw, gaan we het echt over opties hebben… ik had het erover dat ie een mustang koopt, en vervolgens (byna) alle leuke Roush aeriodynamica paccages aanvinkt maar geen motor paccages koopt,(wat er aan te zien is) vervolgens sjort dit v6’je nog langzamer uit de startblokken…
@Lipton-icetea: aan jou vorige reactie kon ik eerder afleiden dat je het niet geloofde dat het een echte was en van daar dat ik even de optielijst op heb gezocht zodat je het wel geloofd… niets mis mee toch
Ik geloof 100% dat deze mustang Roush paccages heeft, waar het mijn om gaat is dat deze wel leuk zijn, maar nadelig als je geen motor upgrade erby koopt, want die leuke spoiler laat je alleen meer verbruiken, en die plattere voorkant is dan wel om meer lucht in te laten, maar waar naartoe? Tis niet dat ie het nodig heeft, dus dat brengt ook meer luchtweerstand mee, kijk als je er een Roush supercharger op zet en een snellere gearbox dr in beginnen al deze onderdelen fuctie te krygen, want de onderdelen zyn gemaakt om 400, 500 en 700+ paarden aan de weg te houden, uiteindelijk vind ik het dus net zo sjonnie als een 1,6 turboloze impreza met een wrx sti bodykit, het lijk echt maar als je dichterby komt zie je dat het valse hoop was..
Ik geloof 100% dat deze mustang Roush paccages heeft, waar het mijn om gaat is dat deze wel leuk zijn, maar nadelig als je geen motor upgrade erby koopt, want die leuke spoiler laat je alleen meer verbruiken, en die plattere voorkant is dan wel om meer lucht in te laten, maar waar naartoe? Tis niet dat ie het nodig heeft, dus dat brengt ook meer luchtweerstand mee, hij heeft dan wel een brake upgrade gekocht maar dat houd alleen in dat ze Roush brakepads in de standaard remmen hebben gezet, en een leuk sportuitlaatje, maar dit bedrijf staat bekend om zijn motorupgrades van jewelste, kijk als je er een Roush supercharger op zet en een snellere gearbox dr in beginnen al deze onderdelen fuctie te krygen, want de onderdelen zyn gemaakt om 400, 500 en 700+ paarden aan de weg te houden, uiteindelijk vind ik het dus net zo sjonnie als een 1,6 turboloze impreza met een wrx sti bodykit, het lijk echt maar als je dichterby komt zie je dat het valse hoop was..
lambo4all zegt
Erg.. Amerikaans .
quattromeister zegt
@lambo4all: No shit…
gt500 zegt
Ik ben een echte Mustang fan, maar Roush Mustangs hebben ik helemaal niks mee. Zeldzaam is hij idd wel hier in Nederland.
quattromeister zegt
@gt500: *België
gt500 zegt
@quattromeister: Belgie inderdaad!
ater zegt
turk…
kaya zegt
@ater: waaraan zie je dat?
Rover75v8 zegt
@kaya: laz 61 en er staat “Bize her yer Trabzon” eronder
Lipton-icetea zegt
Ja tuurlijk, een stage2 tuned Roush op standaard remmen.. tis gwn een mooie bodykit.
jezzaclarkson zegt
Net zo veel plastic als een Amerikaanse nieuwslezeres!! Bah!!!!
T-man zegt
@Lipton-icetea
Dit is de lijst van de aanpassingen aan de Roush Stage 2
CORE COMPONENTS – $11,635 + S&H (pricing is approximate)
ROUSH 6 Piece Aerobody Kit
ROUSH 18-Inch Chrome Wheel & with High Performance Tires
ROUSH Rear Exit High Performance Exhaust
ROUSH Exhaust Tips
Lower Valance Fog Lamps
ROUSH Embroidered Floor Mats
ROUSH Fender Badges
ROUSH Decklid Emblem
ROUSH Front Windshield Banner
ROUSH Chin Spoiler
ROUSH Suspension System
OPTIONAL COMPONENTS
Mustang Racing Stripes – $530
Rear Window Louvers – $875
ROUSH Sport Leather Seating – $1,725
ROUSH White Face Gauge Cluster – $390
Interior Dash Trim Kit – $350
Quarter Window Louvers – $315
ROUSH Pedals – $150
Locking Lug Nuts – $60
Hood Scoop – $338
Convertible Light Bar – $910
Billet Aluminum Shift Knob – $50
Billet Aluminum Shift Knob w/ Grips – $63
Short Throw Shifter – $340
Short Throw Shifter w/ Chrome Shifter Arm and White Ball Knob – $445
Short Throw Shifter w/ Chrome Shifter Arm and Black Ball Knob – $445
Trunk Mounted Tool Kit – $295
Door Sill Plates – $57
14-Inch Front Brake Upgrade – $2,699
Er staat dus duidelijk dat grotere remmen een optie zijn… Die optie heeft de eigenaar duidelijk niet gekozen en vandaar deze kleine remschijfjes
Rover75v8 zegt
Zag gelijk dat het een Turk was. De kentekenplaat is zeldzamer dan die Mustang ;)
61 = kentekencode van Trabzon
Laz = mensen uit Trabzon en Zwarte Zee regio
Bize her yer Trabzon = voor ons is het overal Trabzon
Lipton-icetea zegt
wauw, gaan we het echt over opties hebben… ik had het erover dat ie een mustang koopt, en vervolgens (byna) alle leuke Roush aeriodynamica paccages aanvinkt maar geen motor paccages koopt,(wat er aan te zien is) vervolgens sjort dit v6’je nog langzamer uit de startblokken…
T-man zegt
@Lipton-icetea: aan jou vorige reactie kon ik eerder afleiden dat je het niet geloofde dat het een echte was en van daar dat ik even de optielijst op heb gezocht zodat je het wel geloofd… niets mis mee toch
Lipton-icetea zegt
Ik geloof 100% dat deze mustang Roush paccages heeft, waar het mijn om gaat is dat deze wel leuk zijn, maar nadelig als je geen motor upgrade erby koopt, want die leuke spoiler laat je alleen meer verbruiken, en die plattere voorkant is dan wel om meer lucht in te laten, maar waar naartoe? Tis niet dat ie het nodig heeft, dus dat brengt ook meer luchtweerstand mee, kijk als je er een Roush supercharger op zet en een snellere gearbox dr in beginnen al deze onderdelen fuctie te krygen, want de onderdelen zyn gemaakt om 400, 500 en 700+ paarden aan de weg te houden, uiteindelijk vind ik het dus net zo sjonnie als een 1,6 turboloze impreza met een wrx sti bodykit, het lijk echt maar als je dichterby komt zie je dat het valse hoop was..
Lipton-icetea zegt
Ik geloof 100% dat deze mustang Roush paccages heeft, waar het mijn om gaat is dat deze wel leuk zijn, maar nadelig als je geen motor upgrade erby koopt, want die leuke spoiler laat je alleen meer verbruiken, en die plattere voorkant is dan wel om meer lucht in te laten, maar waar naartoe? Tis niet dat ie het nodig heeft, dus dat brengt ook meer luchtweerstand mee, hij heeft dan wel een brake upgrade gekocht maar dat houd alleen in dat ze Roush brakepads in de standaard remmen hebben gezet, en een leuk sportuitlaatje, maar dit bedrijf staat bekend om zijn motorupgrades van jewelste, kijk als je er een Roush supercharger op zet en een snellere gearbox dr in beginnen al deze onderdelen fuctie te krygen, want de onderdelen zyn gemaakt om 400, 500 en 700+ paarden aan de weg te houden, uiteindelijk vind ik het dus net zo sjonnie als een 1,6 turboloze impreza met een wrx sti bodykit, het lijk echt maar als je dichterby komt zie je dat het valse hoop was..