Ongetwijfeld dat ze hem nu op 70 hebben gezet, kunnen ze doorgaan met vangen. Aangepaste max snelheden op matrixborden wordt vaker ‘overtreden’ dan dat men er zich aan houdt. Hangt natuurlijk van de situatie af, maar als het relatief rustig is…
@Wesley: Idd. Zelfde in België een tweetal weken geleden: smogalarm. Max 90. Alle flitspalen afgesteld op 90. Imens veel mensen geflitst. Volgende dag bleek het vals smogalarm te zijn. Overheid had blijkbaar wat extra centjes nodig..
Ze waren snel de flitskast aan het weghalen, volgens mij gebeurd het vaak dat een ongeluk veroorzaakt wordt door een flitser op de snelweg. Mensen schrikken en remmen zonder te kijken. Er zullen wel geen cijfers zijn van het aantal ongevallen dat per jaar op deze manier ontstaan. Het geld dat het oplevert is meer waard dan een mensenleven.
Rode mini?
Ongetwijfeld dat ze hem nu op 70 hebben gezet, kunnen ze doorgaan met vangen. Aangepaste max snelheden op matrixborden wordt vaker ‘overtreden’ dan dat men er zich aan houdt. Hangt natuurlijk van de situatie af, maar als het relatief rustig is…
@Wesley: Idd. Zelfde in België een tweetal weken geleden: smogalarm. Max 90. Alle flitspalen afgesteld op 90. Imens veel mensen geflitst. Volgende dag bleek het vals smogalarm te zijn. Overheid had blijkbaar wat extra centjes nodig..
Ze waren snel de flitskast aan het weghalen, volgens mij gebeurd het vaak dat een ongeluk veroorzaakt wordt door een flitser op de snelweg. Mensen schrikken en remmen zonder te kijken. Er zullen wel geen cijfers zijn van het aantal ongevallen dat per jaar op deze manier ontstaan. Het geld dat het oplevert is meer waard dan een mensenleven.
@sdrdevries: daar lijkt het inderdaad wel op
@badsaying: en dan krijgen wij vrachtwagenchauffeurs de schuld van de meeste ongelukken.
Komt gewoon door de ‘hoeren van justitie’
@newguy92: vrachtwagenchauffeurs krijgen helaas vaak overal de schuld van.. Terwijl het vaak aan de ietwat onervaren of oude automobilist ligt
@mercedesgl: die 3 bij elkaar is vragen om brokken…