@spottertinus92: Dit betreft echter wel een echte ;) en die m5, die heb ik ook gespot, en als met iets verder leest heb ik bij de details geschreven: Of niet..
Dan zie je dat de remmen van deze turbo S even groot zijn, Alleen lijken ze groter omdat het een solide blok is, AMG heeft gewoon gekozen voor een ander ‘design’
spottertinus92 zegt
Sinds wanneer doet AMG aan een normaal remsysteem ipv een geperforeerd systeem?
wolfssjrd zegt
@spottertinus92: dan kijk nog maar eens goed naar de remmen, en naar de CL amg…
spottertinus92 zegt
@wolfssjrd: Gelukkig zijn er tegenwoordig geen ombouw kits meer, ik verwijs je graag door naar een andere M5 spot wat een 530D is!
wolfssjrd zegt
@spottertinus92: Dit betreft echter wel een echte ;) en die m5, die heb ik ook gespot, en als met iets verder leest heb ik bij de details geschreven: Of niet..
meneersander zegt
@spottertinus92: zijn dat geen optie?
spottertinus92 zegt
@meneersander: Goeie vraag, maar bij die grote hoeveelheid pk’s mag je toch hopen dat je snel stil staat. Deze schijven zien er erg basic uit.
wolfssjrd zegt
@spottertinus92:
http://www.autojunk.nl/2013/02/mercedes-cl63-amg-69
http://www.autojunk.nl/2009/01/mercedes-cl63-amg-in-maastricht
De CL63 AMG heeft dit soort remschijven, ze lijken gewoon basic, Ook de CL65 AMG heeft dit soort remmen.
en als je de grote van de remmen persee wilt vergelijken
http://www.autojunk.nl/2013/02/porsche-997-turbo-s-cabriolet-6
Dan zie je dat de remmen van deze turbo S even groot zijn, Alleen lijken ze groter omdat het een solide blok is, AMG heeft gewoon gekozen voor een ander ‘design’