@Donstil: het zijn kleppen , die hebben te maken met de aerodynamica.
Als de ferrari bochten neems , en dus veel moet remmen gaan deze klepjes open om als extra remkoeling te dienen.
Maar op rechte stukken , waarbij je snelheid nodig hebt en juist geen remkoeling gaan de klepjes dicht zodat de luchtweerstand minder is. ( en dat is weer een hogere topsnelheid).
Mooi ziet het er , vind ik , niet mooi uit maar de techinici in marrelano hebben er zeker wel over nagedacht!
Ehh gassie, je weet toch echt wel zeker hoop ik dat als je foto’s maakt in de garage (waar bijna niemand mag komen) die niet op; het internet mag plaatsen?
Gaan we ook op de weg zien, gok ik zo. Zijn er al aardig wat gespot.
Mooi hoor in het rood maar wat zijn die lelijke plastic klepjes in de bumper?
@Donstil: het zijn kleppen , die hebben te maken met de aerodynamica.
Als de ferrari bochten neems , en dus veel moet remmen gaan deze klepjes open om als extra remkoeling te dienen.
Maar op rechte stukken , waarbij je snelheid nodig hebt en juist geen remkoeling gaan de klepjes dicht zodat de luchtweerstand minder is. ( en dat is weer een hogere topsnelheid).
Mooi ziet het er , vind ik , niet mooi uit maar de techinici in marrelano hebben er zeker wel over nagedacht!
@subaru4ever: Thnx. Dat maakt het lelijke “klepje” een stuk minder lelijk :D
Zit er ondertussen standaard een brandblusser in? Nieuwe Ferrari’s branden tegenwoordig regelmatig uit.Wanneer gaat de eerste F-12 in vlammen op?
@Alfarobert: wauw lekker origineel grapje hoor, poepoe
@Alfarobert: achterlijk ventje
Ehh gassie, je weet toch echt wel zeker hoop ik dat als je foto’s maakt in de garage (waar bijna niemand mag komen) die niet op; het internet mag plaatsen?
@autospotterqvs: Zeg dat maar tegen BMW-dealer De Beier in Heerenveen…
@mdemooistelettervanhetalfabet: lol
@autospotterqvs: euh gassie, hang is niet zo de wijsneus uit..