“The Type 43 was noted at the time as the world’s first 100 mph (161 km/h) production car — in fact, it could hit 110 mph (177 km/h) when most fast cars could only reach 70 mph (113 km/h). 160 of these “Grand Sport” cars were made from 1927 through 1931, with a Type 43A roadster appearing that year and lasting through 1932.” – Wikipedia
Dat de eigenaar hem zomaar onbeheerd durft te laten staan als hij betaald… Iemand informatie over hoe die hier in NL is terechtgekomen?
Holy! Wat een prachtige MR2! Mooie donkerrode lak en die vijfspaaksvelgen maken hem helemaal af. Om maar niet te spreken over die gestyleerde dubbele uitlaten en dan die Nurburgring-sticker! Jammer dat die kutklassiekker in de weg staat.
@arnoldh: Nee hoor, ik ken m’n wagens. Gewoon in een enorm sarcastische bui. Echt een topspot gozer! Nooit opgemerkt dat er ook daadwerkelijk een 43 in Nederland is geleverd! Heb je enig idee wie in 1928 deze wagen heeft gekocht?
Omfg ….bizar dat dit gewoon aan het dagelijkse verkeerd meedoet. DIT is nou een verrijking op de weg! DIT is de reden dat oldtimers wegenbelastingvrij mogen rondrijden! Omdat het een glimlach op de medeweggebruikers ’s gezicht tovert! Maar hoe bijzonder zo een auto ook is….tanken moeten we allemaal :)
bastiaanstultjens zegt
Wauw! Echt een geweldige spot!
sdk16420 zegt
“The Type 43 was noted at the time as the world’s first 100 mph (161 km/h) production car — in fact, it could hit 110 mph (177 km/h) when most fast cars could only reach 70 mph (113 km/h). 160 of these “Grand Sport” cars were made from 1927 through 1931, with a Type 43A roadster appearing that year and lasting through 1932.” – Wikipedia
Dat de eigenaar hem zomaar onbeheerd durft te laten staan als hij betaald… Iemand informatie over hoe die hier in NL is terechtgekomen?
arnoldh zegt
@sdk16420: orgineel nederlands denk ik aangezien die in 1928 is geregisteerd in NL
Citrofiel zegt
@arnoldh: Eerste afgifte NL is gewoon 2005 hoor, hij heeft dan ook een importkenteken…
theblackstig zegt
Holy! Wat een prachtige MR2! Mooie donkerrode lak en die vijfspaaksvelgen maken hem helemaal af. Om maar niet te spreken over die gestyleerde dubbele uitlaten en dan die Nurburgring-sticker! Jammer dat die kutklassiekker in de weg staat.
arnoldh zegt
@theblackstig: ben je nu serieus of niet?
theblackstig zegt
@arnoldh: Nee hoor, ik ken m’n wagens. Gewoon in een enorm sarcastische bui. Echt een topspot gozer! Nooit opgemerkt dat er ook daadwerkelijk een 43 in Nederland is geleverd! Heb je enig idee wie in 1928 deze wagen heeft gekocht?
arnoldh zegt
@theblackstig: nee dat vermeld het RDW er niet bij
Alfarobert zegt
Het is dus een echte Bugatti? Vraag het me altijd af want is zoiets wel te verzekeren?Vroeger reed er in Enschede ook 1 maar dat was geen echte.
arnoldh zegt
@Alfarobert:
Dat klopt. De eigenaar vertelde mij dat en RDW bevestigd dat ook.
dnadave zegt
Omfg ….bizar dat dit gewoon aan het dagelijkse verkeerd meedoet. DIT is nou een verrijking op de weg! DIT is de reden dat oldtimers wegenbelastingvrij mogen rondrijden! Omdat het een glimlach op de medeweggebruikers ’s gezicht tovert! Maar hoe bijzonder zo een auto ook is….tanken moeten we allemaal :)