• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lamborghini lp-560-4 GT3’s

Op Spa-Francorchamps in een amateur-proefsessie. Coureurs bestonden uit alleen maar amateurs. Wat ik hiervoor nooit gezien heb is dat de auto's op pootjes staan die geintergreerd zijn in de auto en werken met luchtdruk (foto 1). Snelste auto's op het circuit waren de Z4 GT3's.Kosten voor een sessie van 3x half uur: 15000 a 20000 euro. Enorm rijke mensen, ongeloofelijk. Zelf de mazzel gehad om 30 minuten mee te rijden in een DNRT V8.

Spotter: maxx1
Geüpload op: 6 juli 2012
Plaats: 22
Kenteken: Onbekend
GT3 Lamborghini LP560-4 Racing
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Lamborghini Gallardo GT3
    Lamborghini Gallardo GT3
  • BMW M2 Coupé G87
  • Porsche Boxster S
    Porsche Boxster S
  • Lamborghini Huracán GT3
    Lamborghini Huracán GT3
  • Lamborghini LP-560 Gallardo
    Lamborghini LP-560 Gallardo
  • Lamborghini Gallardo GT3
    Lamborghini Gallardo GT3
  • maserati spyder
    maserati spyder
  • Ford Mustang GT
    Ford Mustang GT

Lees Interacties

Reacties

  1. Danny32 zegt

    7 juli 2012 om 00:36

    Moet wel een spectaculair ritje in die DNRT V8 zijn geweest, niet waar?

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      7 juli 2012 om 00:48

      @Danny32: 500pk, 1050kg. Ook echt monsterlijk! Zal ik nooit meer vergeten. Was regendachtig dus braken we best wel wat uit! Ben alleen mega-ziek geworden haha! Olie/benzine dampen worden na 20min toch zwaar

      Login om te reageren
      • spotterfozz zegt

        7 juli 2012 om 01:02

        @maxx1: sterkte dan! Benzinedamp is prettig voor een tijdje idd maar op ten duur eist het zijn tol

        Login om te reageren
  2. TheMaster zegt

    7 juli 2012 om 09:23

    Airjacks is wat je nog nooit gezien hebt;
    http://www.apracing.com/products/race_car/air_jacks.aspx

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      7 juli 2012 om 15:16

      @TheMaster: kon even niet op het woord komen!

      Login om te reageren
  3. Alfarobert zegt

    7 juli 2012 om 09:55

    Racewagens moet zo licht mogelijk zijn.Die pootjes er onderuit lijkt me juist weer heel zwaar.Zie je vaker bij racewagens.Waarom nooit in produktiewagens(veel makkelijker als garagekrik).

    Login om te reageren
    • Alpinaa zegt

      7 juli 2012 om 10:41

      @Alfarobert: Te duur, te zwaar en totaal overbodig voor productieauto’s. Een normale auto wordt mss een paar keer per jaar opgekrikt om bandjes te wisselen. Een raceauto wordt ieder raceweekend heel vaak opgekrikt. ;)

      Login om te reageren
  4. mrglmmns zegt

    14 oktober 2012 om 21:14

    Spa met natte baan… vragen voor ongelukken

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      3 december 2012 om 20:45

      @mrglmmns: klopt. Formule 3 totalloss. Splinternieuwe SLS GT3 vangrail ingereden en nog wat ongelukjes

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North