@ilcotje: op mijn golf 5 zit een kap over de motor die fungeert als luchtfilter. Alles eromheen is netjes in beugeltjes e.d weg gewerkt. Bij japanners hangt alles los en kriskras door elkaar heen.
@dragspert: Alles netjes vastzetten met beugeltjes e.d. is in de racerij helemaal niet nodig. Buiten de tijd dat de auto aan het rijden is en dus stilstaat hangt de helft toch los vanwege het vervangen en onderhouden van de onderdelen. Voor de straatveries zien de motorruimte’s er óók bij Japanners netter uit.
@dragspert: Dat heet easy acces, ga maar eens aan je golf 5 sleutelen dan vervloek je al die kapjes en beugeltjes waar alles zo mooi en netjes achter zit weg gewerkt. En heb je trouwens wel eens onder de kap van een japanner gekeken? Daar heb je precies hetzelfde verhaal als bij jou golf 5, dit is een WTCC blok, dat hoeft er niet mooi netjes uit te zien. En trouwens ik vind het wel mooi om alles gewoon te kunnen zien ;)
@aadfd3s: Precies. Heb persoonlijk helemaal niets met kappen. Lekker alles kunnen zien, dat vind ik mooi zoals ook op mijn profielfoto te zien is. En naturlijk is het onder de motorkap van een FD3S óók genieten. Als ik goed gok bent u erg trots op uw RX7, en terecht!
@ej20g: Onder mijn kap wordt alles een beetje gedomineerd door intercooler buizen ;) Maar ik ben er inderdaad erg trots op ook al vervloek ik het apparaat ook wel eens :p Maar ej20g, subura rijder? Ook leuk speelgoed!
dragspert zegt
Net zo’n teringzooi onder de kap als bij een productiemodel dus… Iets mooi afwerken kunnen ze echt niet in Japan hè.
ilcotje zegt
Met carbon kappen die geen nut hebben dan dat het er netter uit ziet. Scheelt ook weer gewicht.
dragspert zegt
@ilcotje: op mijn golf 5 zit een kap over de motor die fungeert als luchtfilter. Alles eromheen is netjes in beugeltjes e.d weg gewerkt. Bij japanners hangt alles los en kriskras door elkaar heen.
ej20g zegt
@dragspert: Alles netjes vastzetten met beugeltjes e.d. is in de racerij helemaal niet nodig. Buiten de tijd dat de auto aan het rijden is en dus stilstaat hangt de helft toch los vanwege het vervangen en onderhouden van de onderdelen. Voor de straatveries zien de motorruimte’s er óók bij Japanners netter uit.
aadfd3s zegt
@dragspert: Dat heet easy acces, ga maar eens aan je golf 5 sleutelen dan vervloek je al die kapjes en beugeltjes waar alles zo mooi en netjes achter zit weg gewerkt. En heb je trouwens wel eens onder de kap van een japanner gekeken? Daar heb je precies hetzelfde verhaal als bij jou golf 5, dit is een WTCC blok, dat hoeft er niet mooi netjes uit te zien. En trouwens ik vind het wel mooi om alles gewoon te kunnen zien ;)
ej20g zegt
@aadfd3s: Precies. Heb persoonlijk helemaal niets met kappen. Lekker alles kunnen zien, dat vind ik mooi zoals ook op mijn profielfoto te zien is. En naturlijk is het onder de motorkap van een FD3S óók genieten. Als ik goed gok bent u erg trots op uw RX7, en terecht!
aadfd3s zegt
@ej20g: Onder mijn kap wordt alles een beetje gedomineerd door intercooler buizen ;) Maar ik ben er inderdaad erg trots op ook al vervloek ik het apparaat ook wel eens :p Maar ej20g, subura rijder? Ook leuk speelgoed!
aadfd3s zegt
@aadfd3s: eh Subaru dus…
kaeser zegt
Zou het 24k zijn?