MINI Queens Guards
MINI haalde vandaag een typisch Brits fenomeen naar Nederland ter ere van de opening van MINI Brandstore op het Leidseplein in Amsterdam. Vier Queens Guards in een modern jasje overhandigden tijdens een traditionele ceremonie de sleutel van de lifestyle winkel aan de directeur van BMW Group Nederland Jan-Christiaan Koenders en de directeur MINI Nederland Chris Collet. Aanstaande zaterdag gaat de winkel open voor het grote publiek.MINI opent als eerste automerk in Nederland de deuren van een officiële Brandstore. Alles draait om de pure beleving van het Britse merk. Zo biedt de Brandstore een groot assortiment MINI accessoires en lifestyle artikelen en kunnen bezoekers hun eigen MINI samen stellen op een groot scherm. De Nederlandse MINI Brandstore wordt meteen een pilot voor de rest van de wereld.
yorickw zegt
Leuk concept, wel vraag ik me af of de doelgroep van mini mini-kleding zou gaan dragen of minigoodies gaat kopen (en gebruiken). Qua autoverkoop denk ik juist dat ze dichter bij de doelgroep gaan zitten, een duidelijke plus! Ik ben erg benieuwd naar de doelstellingen en resultaten. Mini en hun marketing strategie kennende zal dit wel weer een ‘hit’ worden.
Alfarobert zegt
Mini is geen Mini meer jammer genoeg.Die countryman is groter als een VW golf.Er zit een BMW motor in.Het Britse is gewoon weg.Mini hoort klein en wendbaar te zijn,toch?