Wat nou wel zo zonde is aan deze modellen is dat de Italianen het niet helemaal exact namen met de maten.
Heb al bij 2 stuks gezien dat (als er brede banden opzitten) de schermranden aan elke kant op een verschillende afstand zaten tov de band :P Plus ze begonnen al met roesten voordat ze uit de fabriek rolden, de naakte modellen werden eerst buiten de fabriek gezet in een wachtrij voordat ze gespoten werden.
@ZwerverRoodbaard Leuk om te weten, wist ik nog niet. Wel weet ik nog dat de 262C véél duurder was dan de 264, en ook veel duurder dan de concurrentie. Eigenlijk een volstrekt nutteloze auto, maar hij heeft me altijd geintrigeerd, net zoals de 780 (die ik een stuk mooier vind).
De 262 is dan ook niet te vergelijken met de 780, die auto’s zijn met zoveel gevoel en kwaliteit gemaakt dat je er bijna van zou schrikken :P
Beide horen ze op mijn lijstje met auto’s die ik ooit nog wel eens wil bezitten. Alleen aan een goede 262 hangt een prijskaartje van ong. 15-20k… Dan zou ik liever een 780 willen hebben, alleen zullen deze nooit de klassiekerstatus bij de belasting behalen :(
Pete zegt
Vet!! Niet in heel goede staat zo te zien ;)
ZwerverRoodbaard zegt
Wat nou wel zo zonde is aan deze modellen is dat de Italianen het niet helemaal exact namen met de maten.
Heb al bij 2 stuks gezien dat (als er brede banden opzitten) de schermranden aan elke kant op een verschillende afstand zaten tov de band :P Plus ze begonnen al met roesten voordat ze uit de fabriek rolden, de naakte modellen werden eerst buiten de fabriek gezet in een wachtrij voordat ze gespoten werden.
boxster zegt
@ZwerverRoodbaard Leuk om te weten, wist ik nog niet. Wel weet ik nog dat de 262C véél duurder was dan de 264, en ook veel duurder dan de concurrentie. Eigenlijk een volstrekt nutteloze auto, maar hij heeft me altijd geintrigeerd, net zoals de 780 (die ik een stuk mooier vind).
ZwerverRoodbaard zegt
De 262 is dan ook niet te vergelijken met de 780, die auto’s zijn met zoveel gevoel en kwaliteit gemaakt dat je er bijna van zou schrikken :P
Beide horen ze op mijn lijstje met auto’s die ik ooit nog wel eens wil bezitten. Alleen aan een goede 262 hangt een prijskaartje van ong. 15-20k… Dan zou ik liever een 780 willen hebben, alleen zullen deze nooit de klassiekerstatus bij de belasting behalen :(