Als je de geschiedenis van deze auto induikt, krijg je er echt respect voor. Zo heeft deze als eerste Jag onafhankelijke ophanging achter, geleerd van de E-Type. Voorin de ijzersterke 3.8 6 cilinder met 3 SU’s, da’s niet niks.
Spotte zelf eens een Mk.X, de langste auto dat Jaguar gemaakt heeft op de XJ220 na. Da’s ook niet niks hoor, helemaal niet. (Mk.X is trouwens de opvolger van de 420)
R_Arends zegt
op mijn stage staan nog 2 XK140 en xk150 en 3x E-type serie 1 waarvan 1 cabrio(1ervan is in goede staat de rest word aan gewerkt) :P
Vannos zegt
Aha ok de eigenaar van deze auto heeft de motor er zelf in gezet aan sommige puntjes ook wel te zien. maar verder ziet deze er nog goed uit
vla zegt
Als je de geschiedenis van deze auto induikt, krijg je er echt respect voor. Zo heeft deze als eerste Jag onafhankelijke ophanging achter, geleerd van de E-Type. Voorin de ijzersterke 3.8 6 cilinder met 3 SU’s, da’s niet niks.
Spotte zelf eens een Mk.X, de langste auto dat Jaguar gemaakt heeft op de XJ220 na. Da’s ook niet niks hoor, helemaal niet. (Mk.X is trouwens de opvolger van de 420)