Volvo V70R
voor mij 1 van de mooiste snelle stationwagons ooit..hoop volgend jaar een 850 (t5r) te kunnen betalen.. maar de v70R blijft toch wel mijn favo
voor mij 1 van de mooiste snelle stationwagons ooit..hoop volgend jaar een 850 (t5r) te kunnen betalen.. maar de v70R blijft toch wel mijn favo
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
BmwMPower zegt
De enige echte! :)
5*
599fiorano zegt
Bij mij in de buurt staat een iets nieuwere maar dan in t oranje echt vet :D
atakan zegt
Maak Foto’s dan :D
RobinM zegt
Heb zelf een keer in een 850 T5-R gereden, 240 PK op de voorwielen, echt gekkenwerk :P Klinkt heerlijk die 5 cilinder roffel.
Maar zelf een 850 T5R rijden??? Gaat je behoorlijk wat geld kosten, onderhoudskosten en vooral aan banden. Die gaat echt hard….
kevinc3 zegt
hoop er ooit 1 te kunnen rijden, maar denk dat ik het eerst bij een ”gewone” 850 houd.. is snel genoeg.. en zit ook een geweldige roffel in^^
wout1235 zegt
fabtatisch leuke auto heb nu een gewone 2.5 maar hoop ooit eens deze te kunnen bezitten
KoguchiPower zegt
Altijd al een zwak gehad voor de eerste serie’s V70R’s. Wat een prachtige wagens :D
ZwerverRoodbaard zegt
Wat zo jammer is aan de V70 AWD’s is dat de aandrijfas naar de achterste wielen niet zoveel kan hebben en nogal snel de neiging heeft om kapot te gaan.
Je ziet liefhebbers dan ook vaak meteen die achterste wielen loskoppelen van het hele AWD systeem.
Desalniettemin zou ik ook graag V70R erbij willen rijden, want echte Volvo’s hebben achterwielaandrijving :D
Alwood zegt
@ZwerverRoodbaard: volgens mij is het enige zwakke punt dat het verschil in wieldiameter niet te groot mag zijn om extra slijtage aan het koppelstuk te voorkomen. Verder is er weinig mis met die aandrijfas…
martinT5 zegt
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke auto !!
kiasorento zegt
Wij hebben een Volvo v70 Xc 1999 in de zomer gewoon de aandrijfas los koppelen