Ik weet dat er wel een originele RangRover cabrio is geweest, maar die zag er volgens mij toch anders uit (volgens mij nog het model hiervoor)… Dus wat dit is? Geen Idee… wel apart!
dit is de eerste Range, weliswaar met 4 ipv 2 deuren, maar desalniettemin een RR classic. Carosseriedelen, motor, chassis en assen zijn nauwelijks anders dan die 20j daarvoor waren.
–
Volgens mij is het enige wat ooit in grotere aantallen uit de fabriek is gerold een panorama dak. Een dak met een doek in het midden die helemaal open kan. De constructie blijft daarbij echter intact.
–
Verder erg leuke spot! Ombouwen tot cabrio is goed te doen door het sterke ladderchassis. Deze houdt de auto prima ‘recht’, ook als er geen dak op zit. Alleen wel lastig om het canvas vervolgens passend te krijgen.
KoguchiPower zegt
Ik weet dat er wel een originele RangRover cabrio is geweest, maar die zag er volgens mij toch anders uit (volgens mij nog het model hiervoor)… Dus wat dit is? Geen Idee… wel apart!
Alwood zegt
@KoguchiPower
dit is de eerste Range, weliswaar met 4 ipv 2 deuren, maar desalniettemin een RR classic. Carosseriedelen, motor, chassis en assen zijn nauwelijks anders dan die 20j daarvoor waren.
–
Volgens mij is het enige wat ooit in grotere aantallen uit de fabriek is gerold een panorama dak. Een dak met een doek in het midden die helemaal open kan. De constructie blijft daarbij echter intact.
–
Verder erg leuke spot! Ombouwen tot cabrio is goed te doen door het sterke ladderchassis. Deze houdt de auto prima ‘recht’, ook als er geen dak op zit. Alleen wel lastig om het canvas vervolgens passend te krijgen.
fiatfreak zegt
grappig.
flash zegt
Er zin wel een aantal aftermarket conversions tot RR Cabrio geweest. Zie : http://www.wods.dk/RangeRover/hi/conversion/r-conv.htm