Matzwarte Citroëns
Nog een themaupload dan, van CitroMobile 2009. Matzwart is vet cool, Citroën niet, dus wat is een combinatie dan?
Als bonus nog wat zwarte auto’s, met aparte dissonant…
Nog even alle CitroMobile-pics zien? http://s564.photobucket.com/albums/ss87/MWH_C/CitroMobile%202009/?albumview=grid en het vervolg http://s564.photobucket.com/albums/ss87/MWH_C/CitroMobile%202009%20vervolg/?albumview=grid
kasper zegt
franse troep
cheetacars zegt
”Matzwart is vet cool, Citroën niet, dus wat is een combinatie dan?” dat is als 1 * -1 = -1 :P OT beetje spammen hè? (A) :P Wat Citrofielen al niet doen met hun citroëns :P
Citrofiel zegt
@ kasper; Kom op met je onderbouwing. :roll:
@ cheetacars; Is het niet +1-1=0?
Ik spam omdat ik even van die posts af wilde. Ik wilde ze nog uploaden, maar had eerder geen tijd, en nu ik toch bezig was maar gelijk alles gedaan…
En volgens mij heb je dit bij alle merken wel.
Citrofiel zegt
Oh ja, sorry, de laatste foto had ik al eerder gepost, zie ik nu.
cheetacars zegt
@ Citrofiel * = X, wij gebruiken altijd een punt als X op school, anders verwarend met de x :P en die post maken mij niet uit, dit is nog wel grappig, Citoën only :P en die bebouwing voor kasper: Citroën en kwaliteit zijn 2 tegengestelde dingen :P de helft van de oude Citro’s zijn verroest
Citrofiel zegt
@ cheetacars; Doe ik ook. En dat snapte ik ook wel. Ik vind het alleen meer een optel/aftreksom dan een vermenigvuldiging. :P En die onderbouwing geldt voor elk merk, als je het over oude auto’s hebt zijn ze meestal wel roestig als je ze niet verzorgt… :roll:
Citrofiel zegt
@ cheetacars; Maar ik ben niet de flauwste, ik wil kasper ook wel helpen: http://i564.photobucket.com/albums/ss87/MWH_C/CitroMobile%202009%20vervolg/S6301504.jpg ;)
cheetacars zegt
@ Citrofiel maar de fransen en italianen staan er bekent om hè :P
Citrofiel zegt
@ cheetacars; En omdat ze er bekend om staan, is het ook echt feitelijk zo dat ze meer last hebben van roest?
Mocht het zo zijn, dan wil ik nog even een mogelijke verklaring noemen: Frankrijk en Italië zijn zuidelijke, warme landen. Roest speelt daar minder een rol. Dus zullen ze wellicht de auto’s wat minder roestbestendig gemaakt hebben, want vroeger was de thuismarkt toch verreweg het belangrijkst. Tegenwoordig zal het niet meer zo liggen, met de verregaande internationalisering.
cheetacars zegt
@ Citrofiel ik weet het, het hele verhaal, maar mss dat Kasper dat bedoelde. De internationalisering en het uitleveren van onderdelen kan ook een rol spelen, merken nemen steeds meer onderdelen van elkaar in gebruik