Ik zie in mijn omgeving veel A5’en rijden met een S-line pakket. Ik begrijp al waarom, ze zien er (bijna) precies het zelfde uit. Die extra 50 pk heeft niemand dus nodig :P
In een oude Top Gear staat ook dat ze de A5 3.0 tdi eigenlijk boven de S5 verkiezen. Ik geef ze ook gelijk, want die 3 liter turbodiesel is echt geweldig lekker :D
@Edman: Hell yeah, topdiesels zijn heerlijk, zeker met 2 turbo’s o.i.d. En voor zoveel minder geld dan een S5… En de facelift S5 heeft ook geen V8 meer, dus dan blijven er weinig argumenten voor een S5 over :P
@ northspotting volgens mij was dat werd daar alleen over gespeculeerd, die V6, de facelift heeft ook een V8, alleen de cabrio heeft een V6. ;) Hier in de buurt staat ook een bijna perfect nagemaakte S5 wat ook een dikke diesel is, alleen de uitlaten en de spiegels kun je het zo aanzien :P OT mooie spot!
AMGJunk zegt
Ik zie in mijn omgeving veel A5’en rijden met een S-line pakket. Ik begrijp al waarom, ze zien er (bijna) precies het zelfde uit. Die extra 50 pk heeft niemand dus nodig :P
President zegt
Welke parking is dit :?
Edman zegt
@ AMGJunk
In een oude Top Gear staat ook dat ze de A5 3.0 tdi eigenlijk boven de S5 verkiezen. Ik geef ze ook gelijk, want die 3 liter turbodiesel is echt geweldig lekker :D
northspotting zegt
@Edman: Hell yeah, topdiesels zijn heerlijk, zeker met 2 turbo’s o.i.d. En voor zoveel minder geld dan een S5… En de facelift S5 heeft ook geen V8 meer, dus dan blijven er weinig argumenten voor een S5 over :P
cheetacars zegt
@ northspotting volgens mij was dat werd daar alleen over gespeculeerd, die V6, de facelift heeft ook een V8, alleen de cabrio heeft een V6. ;) Hier in de buurt staat ook een bijna perfect nagemaakte S5 wat ook een dikke diesel is, alleen de uitlaten en de spiegels kun je het zo aanzien :P OT mooie spot!