de wagen is 140 mm verlaagd , voor koni’s , achter eibach,
motorvermogen van 26 pk naar 50 pk , hij blijft stinken met Castrol raceolie , wel 1 op 50 gesmeerd ,dus als de motor warm is geen blauwe walm
Een Trabant die er normaal getuned uitziet, dat zie je niet vaak! In Tsjechië rijden alleen maar van die oude verroeste of foute tuning-Trabants. :P Ze blijven wel grappig om te zien!
kan wel verder dan 50pk maar dan moet je elke 2 á 3000 km je motor vervangen . Er waren in het verleden ook fabrieks rally trabanten die waren 800 cc en leverden rond de 85 pk en met een topsnelheid van 185 km alleen dit materiaal is niet meer te koop
de wagen ligt achter nog wat laag , maar dat is gedaan vanwege de voorvering ( bladveer ) welke nog moet inzakken, dit is een bekend geval, als de veer niet meer verder inzakt , de achter schokbrekers zijn in hoogte verstelbaar zodat ik dit kan corrigeren
Ik zeg vette velgen:P
Wordt ie ook sneller van die velgen?Stinkt ie dan ook minder?
de wagen is 140 mm verlaagd , voor koni’s , achter eibach,
motorvermogen van 26 pk naar 50 pk , hij blijft stinken met Castrol raceolie , wel 1 op 50 gesmeerd ,dus als de motor warm is geen blauwe walm
Wel, ik vind hem mooi. Ik ben niet voor het hotrod genre, maar deze is best wel subtiel en raceklaar ogend. :)
Een Trabant die er normaal getuned uitziet, dat zie je niet vaak! In Tsjechië rijden alleen maar van die oude verroeste of foute tuning-Trabants. :P Ze blijven wel grappig om te zien!
Nimbus grijs van Audi TT Roadster.
Ziet er goed uit voor tuning! alleen achter lijkt wat te laag imo. subtiel en mooi! :)
Leuk speeltje.
Aangezien je nogal grote (show)remschijven gaat monteren heb ik de volgende vraag; Ga je er nog meer dan 50pk uit halen?
kan wel verder dan 50pk maar dan moet je elke 2 á 3000 km je motor vervangen . Er waren in het verleden ook fabrieks rally trabanten die waren 800 cc en leverden rond de 85 pk en met een topsnelheid van 185 km alleen dit materiaal is niet meer te koop
de wagen ligt achter nog wat laag , maar dat is gedaan vanwege de voorvering ( bladveer ) welke nog moet inzakken, dit is een bekend geval, als de veer niet meer verder inzakt , de achter schokbrekers zijn in hoogte verstelbaar zodat ik dit kan corrigeren