Gatverdamme! :P Ik had al zo’n voorgevoel (had het weliswaar gegoogled!) vanwege die sleuf die anders was, maar zoals je kan zien aan de tijd waarop ik die reactie postte, gaf ik er niet zo veel om… ;)
Sorry jongens, jullie hebben het allemaal fout. Het is een 330GT2+2 Serie 2, gebouwd tussen 1965 en 1967. Het verschil met de 330 GTC is de plattere (meer vierkante) grille, en de langere wielbasis is ook duidelijk. Het verschil met de Serie 1 is de enkele i.p.v. dubbele koplampen plus een 5e versnelling en nog wat andere details.
Ai… Ik kan me niet behelpen teleurgesteld te worden als je deze niet herkent. Da’s een 250 GTE.
nou je mag zelf wel aan een bril
dit is een 330 GTC
Een 250 GTE:
http://blog.hemmings.com/wp-content/uploads/2008/04/1961%20Ferrari%20250%20GTE_03.jpg
Een 330 GTC:
http://www.seriouswheels.com/pics-def/Ferrari-330-GTC-Front-Angle-st.jpg
Kijk even naar de plaats van de knipperlichten, gril, bumper…
:shock: vla had het fout :shock: als hij het al fout heeft, wie kan ik dan nog vragen als het eventueel nodig zou moeten zijn…
Google is your friend :P
LOL
@ RobinM hehe http://justfuckinggoogleit.com/
Gatverdamme! :P Ik had al zo’n voorgevoel (had het weliswaar gegoogled!) vanwege die sleuf die anders was, maar zoals je kan zien aan de tijd waarop ik die reactie postte, gaf ik er niet zo veel om… ;)
Sorry jongens, jullie hebben het allemaal fout. Het is een 330GT2+2 Serie 2, gebouwd tussen 1965 en 1967. Het verschil met de 330 GTC is de plattere (meer vierkante) grille, en de langere wielbasis is ook duidelijk. Het verschil met de Serie 1 is de enkele i.p.v. dubbele koplampen plus een 5e versnelling en nog wat andere details.
Nog een belangrijk verschil: de voorbumper loopt door, de 330 GTC heeft twee kleine bumpers.