• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi S4 Avant

Power station.
Nikon D50
Polarisatiefilter

Spotter: jzaero
Geüpload op: 30 januari 2009
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Audi Avant s4
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi S4 Avant
    Audi S4 Avant
  • Audi S4 Avant
    Audi S4 Avant
  • Cayrnne Turbo met leuk kenteken
    Cayrnne Turbo met leuk kenteken
  • Audi S4 avant
    Audi S4 avant
  • mercedes-benz c63 amg
    mercedes-benz c63 amg
  • RS4 Cabriolet met nieuw kenteken
    RS4 Cabriolet met nieuw kenteken
  • Audi S4 Avant
    Audi S4 Avant
  • FIAT 500
    FIAT 500

Lees Interacties

Reacties

  1. Panamera zegt

    30 januari 2009 om 16:04

    Toch nog best nette foto’s met die rotzon zo laag

    Login om te reageren
  2. jzaero zegt

    30 januari 2009 om 16:13

    Bedankt :D
    Met de filter scheelt het ook al wat ;)

    Login om te reageren
  3. Panamera zegt

    30 januari 2009 om 17:38

    Ik ben ook van plan om zo’n filter te gaan halen :)

    Login om te reageren
  4. Gioor zegt

    30 januari 2009 om 17:39

    wat een zielige uitlaatjes..
    lelijke velgen, en dooie uitstraling heeft deze auto..
    gelukkig zijn de huidige modellen er een stuk op vooruit gegaan!!
    wel een leuke spot hoor ;)
    4*

    Login om te reageren
  5. LaurensZ zegt

    30 januari 2009 om 20:10

    Heb je em op de Auto stand staan?

    Login om te reageren
  6. jzaero zegt

    30 januari 2009 om 21:46

    bij deze audi had ik hem op Programmable en soms zet ik hem op manual.

    Login om te reageren
  7. Windhoos zegt

    2 februari 2009 om 18:52

    @Gioor,

    Hij is idd wel wat saai, dan ben ik met je eens, maar dan heb je wel een echte wolf in schaapskleren.

    En wat betreft de uitlaat, daaruit blijkt wel dat veel uitlaatsystemen gewoon onnodig zijn en persoonlijk heb ik liever dit dan een één of andere civic 1.6 met een uitlaat zo dik als een bovenbeen, en die niet vooruit te branden is…..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North