Dodge Challenger Project van Eibach
Met zijn krachtige vormen, de oranje lak met twee zwarte strepen, de diepliggende grill en de doorlopende lichtbalk in de kont herinnert de nieuwe Challenger in de topversie SRT8 aan de oorspronkelijke R/T uit 1969. Aan dat gedenkwaardige debuut herinnert Eibach het met de keuze van het kenteken… 425 pk levert de 6.1 liter V8 hemi.
Op de Europese wegen is brute kracht alleen niet voldoende. Eibach heeft de Dodge daarom met een Multi-Pro-R2 schroefset uitgerust. Deze komt uit de stal van de Amerikaanse afdeling van Eibach. Deze geeft de challenger een scherp en strak stuurgedrag. Uit het overblijvende rest-comfort laat de challenger zich moeiteloos lange stukken sturen. Dankzij de geïntegreerde hoogte en hardheid instelling (zowel compressie als rebound onafhankelijk van elkaar instelbaar) vind een ieder de perfecte set-up tussen uiterlijk en weggedrag.
Rick436 zegt
01, volgende keer maar op een charger zetten in plaats van een Challenger ;)
Wel gaaf dat dan weer wel!
dennisdebruyn zegt
Hou op met die onzin ga gewoon lekker spotten!