Porsches Nurburgring (GT3 crash)
Aantal Porsches bij de Nurburgring. Toen wij met onze ronde bezig waren, werd er ineens wild met de gele vlaggen gezwaaid. Toen zagen we de Porsche daar met zijn neus omhoog staan (scheef omhoog tegen een dijkje) Foto`s gemaakt van de takelwagen die hem later mee nam. Eigenaar had geel helm op maar heeft het wel overleeft. Hij zou links tegen de vangrail zijn gekomen, daarna rechts de berm in en over de kop gevlogen zijn.
BmwMPower zegt
Die laatste Porsche is een zeldzame!
En jammer van die GT3…
subaru555 zegt
Is die laatste niet een Kremer K3!
Maurice zegt
Ik heb zelf geen idee, ik dacht zal het antwoord hier wel te horen krijgen ;)
renee zegt
Dat is een Flachtbau
http://www.qv500.com/porsche911scp6.php
renee zegt
The most expensive option a customer could order for their 911 Turbo was the Flachtbau or Flat Nose conversion. The factory had begun offering these 935-inspired conversions back in 1981 although it wasn’t until the 1987 model year (production of which began in September 1986) that the Flat Nose became an officially recognised option. By this time, some 236 911’s had already received the Flachtbau treatment through Porsche’s Sonderwunsch (Special Wish) department. Customers who specified the official Flachtbau conversion got a lot more than just redesigned front bodywork, these ultra desirable variants also receiving special Typ 930/68 engines.