Dutch design – Ride (Robin van Eerden)
Een kleine sportwagen in hetzelfde segment als een Porsche Boxter, Ferrari Carlifornia, Mazda RX8 etc. Er is in het ontwerp gebruik gemaakt van een vaste lijn die in feite de hele auto rond gaat. Er zijn zowel klassieke als moderne tintjes aan het ontwerp toegevoegd.
Robin van Eerden – Industrial Designs
cheetacars zegt
Een RX-8, een Boxter en een California vergelijken?! De tekeningen zijn me nog eits te schetserig om iets te zien
cheetacars zegt
*eits = iets natuurlijk (domme typfoutjes:P)
Dennism6 zegt
Maak die achterkant nog is lekker af zou ik zeggen… ziet er wel goed uit.
DeNNiS1337 zegt
geen handbak, -1
mglopez zegt
Wel veel moeite in gestoken, mooi concept, +1
rijzerlo zegt
Ja klopt, die achterkant mag nog wat beter hehe, hij is uiteraard ook in 6-speed manual te krijgen:P
lambolover zegt
Deze lijkt wel heel erg op de YES! roadster.
http://www.sporaraba.net/data/media/80/yes_roadster_001.jpg
Frasker zegt
De voor en de achterkant ogen japans
rijzerlo zegt
De Yes Roadster? dat valt toch ook wel mee?
Citrofiel zegt
Hé! Een interieur! Dat is de eerste geloof ik. Leuk dat je er zo veel moeite in steekt. De uitwerking is ook goed, een kanshebber?
Emile_Benz zegt
@ citrofiel: idd de eerste.
*5
kowalsk zegt
Het geheel vind ik iets te vierkant. De vormen óp dat vierkant zijn dan wel weer mooi :P
Edman zegt
Dat zij aanzicht is een beetje mislukt, voor de rest leuk dat je het interieur er ook bij hebt getekend. Het doet me denken aan de Gallardo Spyder…
En de California GT is meer in ’t segment van de AMV8, 911 4S/Turbo(?)…
Wat wordt de motorisering? Een V8 (Ferrari), een 6-in-lijn (Porsche) of een Wankelmotor (Mazda)?
rijzerlo zegt
Motortechnisch is het uiteraard nog erg vrij, omdat het toch een wat kleinere auto is, is een groot v8 blok niet te verwachten, misschien een boxerblok? houdt het gewicht wel lekker laag bij de grond, dus meer handling ;)
luigisk zegt
@ Lambolover
Helemaal akkoord