Een 63 kan het niet zijn. Die wordt alleen in de nieuwste reeks SL-modellen gemaakt (model 2008 >)
Wel zou het de kit kunnen zijn van een 65 amg, die is exact hetzelfde, alleen een 65 is een v12 en dit is een v8.
Het zou dus een 55 amg moeten zijn met een opgefriste bodykit.
Iemand misschien een idee om een duitse nummerplaat na te trekken?
Is een 330GTC, bouwjaar 1966/68 die is iets compacter en eleganter dan de 330 GT 2+2. Kwam in 1969 ook als 365 GTC. De 330 moter was ook de basis van de bekende P4.
Die ferrari is echt prachtig..ik kwam er toevallig laatst nog 1 tegen in Goirle.. (Kenteken: AL 93 76) alleen zat ik toen in de auto en kon slecht vluchtig bij het stoplicht een foto van de achterkant maken (klotefoto helaas..)
Het geluid is geniaal.. en die volbloed italiaanse sportwagen schoot nog hard weg bij het stoplicht ook! (ondanks dat hij uit 1966 is!)
dekster zegt
5sterren voor de ferrari alleen al
GregBem zegt
Is die SL geen 63? (zijniertjes…)
Snoos zegt
@ GregBem
Een 63 kan het niet zijn. Die wordt alleen in de nieuwste reeks SL-modellen gemaakt (model 2008 >)
Wel zou het de kit kunnen zijn van een 65 amg, die is exact hetzelfde, alleen een 65 is een v12 en dit is een v8.
Het zou dus een 55 amg moeten zijn met een opgefriste bodykit.
Iemand misschien een idee om een duitse nummerplaat na te trekken?
xxx_bmw zegt
welk model is die eerste ferrari?
Escheragain zegt
Dat is een Ferrari 330 GT.
mashell zegt
Die Ferrari is inderdaad het meest indrukwekkend.
trollhattan zegt
Is een 330GTC, bouwjaar 1966/68 die is iets compacter en eleganter dan de 330 GT 2+2. Kwam in 1969 ook als 365 GTC. De 330 moter was ook de basis van de bekende P4.
lambo4all zegt
sjonge die conti gt’s zie je ook overal. (hoewel je mij niet hoort klagen hoowr!)
MichaelvdBroek zegt
DIE Ferrari 330 GT is echt heel mooi,
nog niet eerder gezien, maar echt gaaf! :D
mooi spots trouwens!
LJ zegt
Die ferrari is echt prachtig..ik kwam er toevallig laatst nog 1 tegen in Goirle.. (Kenteken: AL 93 76) alleen zat ik toen in de auto en kon slecht vluchtig bij het stoplicht een foto van de achterkant maken (klotefoto helaas..)
Het geluid is geniaal.. en die volbloed italiaanse sportwagen schoot nog hard weg bij het stoplicht ook! (ondanks dat hij uit 1966 is!)