lol, van alle pick-ups is dit nog wel een grappige :P Snap die amerikanen alleen nog steeds niet.
Het blijft een raar product, een verder niet aangepaste Dodge pickup uitvoeren met het grootste motorblok wat ze hebben liggen, luchtinlaatje erbij en andere velgjes. Maar ik kan me van een (topgear?)filmpje herinneren dat het chassis van deze wagen gewoon zwaar vervormt bij flink wegtrekken :o
En niet omdat Jeremy dat zegt maar je zag de wagen letterlijk korter worden als gas & rem ingedrukt werden.
Wel een machtig apparaat hoor ;) Alleen blijf je wel een bouwvakkersimago houden zo. Neem dan de wagen waar het motorblok oorspronkelijk voor bedoeld was: de Viper zelf ;)
lol, van alle pick-ups is dit nog wel een grappige :P Snap die amerikanen alleen nog steeds niet.
Het blijft een raar product, een verder niet aangepaste Dodge pickup uitvoeren met het grootste motorblok wat ze hebben liggen, luchtinlaatje erbij en andere velgjes. Maar ik kan me van een (topgear?)filmpje herinneren dat het chassis van deze wagen gewoon zwaar vervormt bij flink wegtrekken :o
En niet omdat Jeremy dat zegt maar je zag de wagen letterlijk korter worden als gas & rem ingedrukt werden.
lol, het blijven amerikanen he:p
Het blijft een lelijk hok :P ik zou het nooit willen ;)
maar ja, er ligt wel 500pk onder de motorkap:P
Wel een machtig apparaat hoor ;) Alleen blijf je wel een bouwvakkersimago houden zo. Neem dan de wagen waar het motorblok oorspronkelijk voor bedoeld was: de Viper zelf ;)
@roadronner, Het motorblok uit de Viper komt ook uit een vrachtwagen dus is eigenlijk meer op zijn plaats in de Ram dan in de Viper