• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Stand 2024
    • Stand Coureurs
    • Stand Teams
    • Alle Coureurs
    • Alle Teams
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Shop
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

C5 Exclusive Edition (de nieuwe versie!)

Ik was uitgenodigd op het feest van C5 waar ik een proefrit aangeboden kreeg, ik ging daar natuurlijk op in en kreeg in rit in de C5 Exclusive edition, het is een grote vooruitgang op de vorige C5 modellen!
Hij is van buiten stoerder geworden, maar van binnen is het nog meer luxe dan voorheen, en natuurlijk heeft hij nog altijd de vertrouwde hydropneumatische vering waar Citroën trots op mag zijn!

Spotter: Master_R
Geüpload op: 29 april 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
C5 Citroen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Citroen c5 coupe
    Citroen c5 coupe
  • Grotere persplaten van de Citroën C5
    Grotere persplaten van de Citroën C5
  • rolls royce phantom
    rolls royce phantom
  • Citroën C5 bij de dealer!
    Citroën C5 bij de dealer!
  • Lamborghini Aventador SVJ
  • Combo
    Combo
  • Eerste Pics Citroën C5 II
    Eerste Pics Citroën C5 II
  • BMW M3 e92
    BMW M3 e92

Lees Interacties

Reacties

  1. NuttelozeBPM zegt

    29 april 2008 om 20:43

    Ja, maar die hydropneumatische vering is niet meer standaard…Ikzelf vind dit de mooiste Franse wagen…

    Log in om te reageren
  2. Gioor zegt

    29 april 2008 om 20:45

    blijft Frans..
    en Franse wagens zijn gewoon niet van het betere niveau.. als ik het nog even zwak uit mag drukken.
    verder is deze wagen er wel op voruit gegaan tenopzichte van de nieuwe.. ziet er wel wat leuker uit ja.. maar dat is het dan ook..

    Log in om te reageren
  3. freddy_de_boskabouter zegt

    29 april 2008 om 20:55

    ik vind hem teveel naar de duitse merken gaan vooral de buitenkant toch.

    Log in om te reageren
  4. RA999 zegt

    29 april 2008 om 21:00

    @ freddy_de_boskabouter
    Dat vindt Citroën ook, en ze zijn er trots op ;)
    http://www.autoblog.nl/archive/2008/02/27/nieuwe-citroen-c5-is-een-echte-duitser

    Log in om te reageren
  5. VonStroke zegt

    29 april 2008 om 21:01

    Ik zie er C6 trekken in, het is iets Duitser geworden maar dat is in dit geval goed afgelopen.

    Log in om te reageren
  6. Lucb zegt

    29 april 2008 om 21:02

    ziet er dik uit, leuke velgen ook

    Log in om te reageren
  7. RoT___ zegt

    29 april 2008 om 21:15

    @NuttelozeBPM: Klopt. Tegenwoordig krijg je de hydropneumatische vering (die uit de C6 komt) alleen nog op de Comfort/Exclusive. Dan heb je ook meteen een automatische parkeerrem. De basisversie/Dynamique/Ligne Business hebben stalen veren en een normale handrem.
    @Lucb: als ik me niet vergis, zitten deze velgen standaard op de Exclusive wanneer je een 4-cilinder hebt. 6-cilinders staan op 18″.
    @Master_R: Mooie foto’s, kleine opmerking: het is Exclusive zonder het woordje Edition er achter;)

    Log in om te reageren
  8. JP_MUSCLE zegt

    29 april 2008 om 21:20

    mooie auto en ziet er van binnen ook netjes uit! Vind die voorstoelen echt mooi zullen zeker ook wel lekker gezeten hebben :D

    Log in om te reageren
  9. Master_R zegt

    29 april 2008 om 21:22

    @jp_muscle jazeker het waren echte sportieve lekkerzittende stoelen :D

    Log in om te reageren
  10. Br3cht zegt

    29 april 2008 om 22:07

    Sportieve zetels voor een onsportieve berline :(
    Helaas is de 2.0 diesel wat krapjes…
    Spijtig dat altijd dat gewicht de wagen verkl**t !
    Voor de rest mooi :D

    Log in om te reageren
  11. Robbiepower zegt

    29 april 2008 om 22:13

    Als er iemand detaifoto’s wil van deze auto of binnenkort de tourer zeg maar ik werk bij de Citroendealer/Ford-dealer.

    Log in om te reageren
  12. Sammetje zegt

    29 april 2008 om 22:29

    Ik heb het al eens eerder aangekaart en doe het nu weer, wat een hoop knoppen aan de binnenkant. Ikzelf zou daar echt een jaar voor nodig hebben om te onthouden wat waar voor is en alles. Zegt natuurlijk ook wat over mezelf, maar het idee is duidelijk lijkt me.

    Log in om te reageren
  13. RoT___ zegt

    29 april 2008 om 22:48

    Wat trouwens niet erg goed te zien is, is dat het bovenste deel van de rugleuning apart versteld kan worden om de stoelen zo extra goed te laten zitten. Iets dat je niet tegenkomt in andere auto’s in zijn klasse.

    Log in om te reageren
  14. Punk zegt

    29 april 2008 om 22:53

    omg wat een lelijke interieur!

    Log in om te reageren
  15. Anoniem zegt

    30 april 2008 om 00:06

    Ik vind de knopjes in het midden (midden console/instrumentenpaneel?) wel erg mooi altijd bij Citroën ook bij de Citroën C6 is het prachtig.

    Log in om te reageren
  16. randyer zegt

    30 april 2008 om 10:29

    ‘T is inderdaad de mooiste Franse, maar de mondeo wagon vind ik persoonlijk mooier dan de c5 break. Integenstling tot deze variant. Ik zou persoonlijk deze kopen, wanteen station heb ik niet nodig. En over het intrieur, het zit geweldig, en is echt kwalitatief!

    Log in om te reageren
  17. randyer zegt

    30 april 2008 om 10:31

    Natuurlijk is het, integenstelling, want een, en interieur;)

    Log in om te reageren
  18. freddy_de_boskabouter zegt

    30 april 2008 om 16:47

    @ra999 ik vind het spijtig dat het nietmeer het franse is nuja niets aan te doen toch een mooie wagen

    Log in om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2024 Autoblog · Powered by Truer than North