• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mijn nieuwste aanwinst

Zoals sommige weten is onze auto work in progress. Stukje bij beetje voeg ik weer iets toe (of laat het doen). Tot nu toe heb ik mijn verbeterdrift vooral op het onderdeel wegligging en remmen toegespitst, en dit bleek een dure, maar vooral ook leuke zet. Helaas ben ik niet geheel tevreden over het vermogen, alhoewel dit ook een voordeel is, aangezien mijn vriendin de auto dagelijks voor woon werk verkeer gebruikt. Bij deze de eerste babystapjes tot meer vermogen. Een carbonfiber cold air intake en wat dikkere bougiekabels. Iedereen moet klein beginnen toch?

Spotter: mx5owner
Geüpload op: 3 maart 2008
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Mazda mx-5 tuning
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6
  • Mazda MX5
    Mazda MX5
  • Veyron Zembra
    Veyron Zembra
  • Porsche 911T 2.4
    Porsche 911T 2.4
  • Milfair (deel 7)
    Milfair (deel 7)
  • Aston V8 Vantage
    Aston V8 Vantage
  • Afscheid Mazda MX-5
    Afscheid Mazda MX-5
  • Mazda MX-5 tuning
    Mazda MX-5 tuning

Lees Interacties

Reacties

  1. azenomei4 zegt

    3 maart 2008 om 20:49

    en nu? +4pk op de wielen??

    Login om te reageren
  2. mx5owner zegt

    3 maart 2008 om 21:09

    Ietsjes meer ;)

    Login om te reageren
  3. azenomei4 zegt

    3 maart 2008 om 21:46

    :) hoeveel???

    Login om te reageren
  4. mx5owner zegt

    3 maart 2008 om 21:50

    +-10

    Login om te reageren
  5. mx5owner zegt

    3 maart 2008 om 21:52

    in de beste omstandigheden.

    Login om te reageren
  6. Koenamg zegt

    3 maart 2008 om 22:23

    Wow

    Login om te reageren
  7. RScosworth zegt

    3 maart 2008 om 23:39

    Ik heb altijd zo mijn twijfels over dat extra vermogen bij die luchtfilters. Als je het mij vraagt zit dat meer tussen de oren, daar betrap ik mezelf ook wel eens op. ;)
    Overigens nooit geweten dat een MX-5 het blok er ook in de lengte in heeft liggen!

    Login om te reageren
  8. mx5owner zegt

    4 maart 2008 om 17:09

    Ik had ook mijn twijfels over sportfilters, daarom kocht ik gelijk een van de beste. ;)
    Ik moet toegeven, dit merk je wel degelijk. Al helemaal doordat het aanzuiggeluid van binnen niet veel harder is geworden, meer wat zwaarder. Van buiten is het weer beter hoorbaar. Daar kwamen we in een tunnel achter.

    Login om te reageren
  9. azenomei4 zegt

    4 maart 2008 om 21:58

    :) kep er ook 1 in mn neon zitten en je merkt het wel degelijk, had er een tijdje weer gewoon filter in, maar met sportfilter trekt ie echt wel harder in het 2500-5500 toeren gebied :)

    Login om te reageren
  10. Jornrx8 zegt

    6 maart 2008 om 17:21

    Mooie mx5! Zag foto’s in je post-geschiedenis…Is het een 116pk sterke 1.6 of een 140pk 1.8? En zijn de motorische aanpassingen het geld waard of niet?;)

    Login om te reageren
  11. Jornrx8 zegt

    6 maart 2008 om 17:36

    foutje, 116 = 110

    Login om te reageren
  12. mx5owner zegt

    8 maart 2008 om 00:29

    Standaard 110. En ja, na een berg geld in wegligging gestoken te hebben, is DEZE aanpassing het geld waard. Ik ben niet het type om zo maar iets te doen. Ik doe veel research naar het benodigde produkt alvorens ik het aanschaf. Ook verlang ik naar topkwaliteit, dat kost vaak wat meer, maar is zeker het geld waard.
    Ik heb ook zat dingen gezien die veel beloven maar niets waar maken, zoals een “open” K&N filter(wat alleen maar warme lucht opzuigt).

    Login om te reageren
  13. Jornrx8 zegt

    8 maart 2008 om 12:30

    oke! ik was van plan ook een open filter te plaatsen, maar heb idd vaker gehoord dat het niet altijd het gewenste resultaat oplevert…al met al denk ik dat je leuk bezig bent:)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North