Wow, dat kleimodel is echt een beauty, de schetsen zijn wat minder aansprekend. Ik zou trouwens de lijn van het raam bij de C-stijl (alhoewel er nauwelijks een B-stijl is) iets lager laten lopen en niet met zo’n boogje laten eindigen maar gewoon rechtdoor tot ie op de (grote) wielkasten uitkomt.. Verder prachtig, vooral van opzij! :D
Ik vind het geen lelijke auto geworden, verhoudingen zijn redelijk in orde.
De achterste wielkast is wat klein, zeker als je de band ziet die er in zit.
Het front van de schetsen vind ik wat druk, de rest van de auto een tikkeltje inspiratieloos. Heeft inderdaad en profil behoorlijk wat weg van een gallardo, maar dat vorige kleimodel zag ik een jaar geleden al in het opslaghok tegenover de werkplaats staan en dat was het toen ook al :)
Hebben jullie (ik geloof dat alleen Emile ermee begon?) wel genoeg A3-tjes met vormvarianten gevuld? Ik weet nog dat toen Rick en ik meededen aan de Burton designcontest dat we op een gegeven moment richting de 40 A3-tjes hadden die we gewoon tegenover de liften op de 3e verdieping hadden opgehangen als een soort designstudio.
Anyway veel succes met het project! Laat maar horen hoe het ermee gaat, ik ben erg benieuwd!
ik vind m niet zo, ik vind de voorklep n beetje op een koeke pan lijken. hij moet wat simpeler zijn, de designs zonder rare lijnen zijn het mooist kijk maar de alfa 8c
jordey zegt
Als je goed kijkt, zie dat hij meer weg heeft van een Gallardo. Maar op 1e gezicht:
– Lamborghini Diablo
Spykerracing zegt
Wow, dat kleimodel is echt een beauty, de schetsen zijn wat minder aansprekend. Ik zou trouwens de lijn van het raam bij de C-stijl (alhoewel er nauwelijks een B-stijl is) iets lager laten lopen en niet met zo’n boogje laten eindigen maar gewoon rechtdoor tot ie op de (grote) wielkasten uitkomt.. Verder prachtig, vooral van opzij! :D
Brutus zegt
Heb het niet zo op de lijn die van de neus over het midden van de zijkant naar achter loopt..
Voor de rest issie nie mis hoor :P
Citrofiel zegt
“Wow, dat kleimodel is echt een beauty, de schetsen zijn wat minder aansprekend.”
Jep. (ik lui)
savagerivale zegt
diablo en gallardo lijken niet op elkaar
Alec zegt
De schetsen verschillen van elkaar, dat geeft een rare indruk…alsof je iets wil verbergen..?
iig, vraag ik me af waar je de voorwielophanging gaat laten, waar de motor (watvoor) en waar dan de versnellingsbak gaat komen.
maar aangezien de wielbasis kan je er wel een coachbuild voor een gallardo van maken… misschien een leuk idee…
savagerivale zegt
@ alec dit concept is al uitgewerkt qua onderstel etc. nu alleen nog de hull
Carfreakkk zegt
gallardo :S
Jochempie zegt
Ik vind het geen lelijke auto geworden, verhoudingen zijn redelijk in orde.
De achterste wielkast is wat klein, zeker als je de band ziet die er in zit.
Het front van de schetsen vind ik wat druk, de rest van de auto een tikkeltje inspiratieloos. Heeft inderdaad en profil behoorlijk wat weg van een gallardo, maar dat vorige kleimodel zag ik een jaar geleden al in het opslaghok tegenover de werkplaats staan en dat was het toen ook al :)
Hebben jullie (ik geloof dat alleen Emile ermee begon?) wel genoeg A3-tjes met vormvarianten gevuld? Ik weet nog dat toen Rick en ik meededen aan de Burton designcontest dat we op een gegeven moment richting de 40 A3-tjes hadden die we gewoon tegenover de liften op de 3e verdieping hadden opgehangen als een soort designstudio.
Anyway veel succes met het project! Laat maar horen hoe het ermee gaat, ik ben erg benieuwd!
mashell zegt
Heel niet gek. Maar waarom die deurklinken voor de niet aanwezige achterdeuren?
savagerivale zegt
4 deurs cc
floryn zegt
jammer dat ie zo op een lamborghini lijkt, want het is een mooi idee
dekster zegt
Ik vind persoonlijk de achterkant te kort, moest deze wat langer zijn, zou de auto langer ogen. (denk ik, want ik ben geen expert)
Spykerracing zegt
@ dekster: Logisch he, dat als je iets verlengt dat de auto dan langer wordt :wink:
dekster zegt
Ik bedoelde eigenlijk optisch slanker oogt… :P
jasperbos zegt
ik vind m niet zo, ik vind de voorklep n beetje op een koeke pan lijken. hij moet wat simpeler zijn, de designs zonder rare lijnen zijn het mooist kijk maar de alfa 8c