inderdaad en btw zo’n super bijzonder is die ook weer niet en volgens mij was de 750 geen V12 maar V8, dat weet k niet heel zeker. ik zie dagelijks de 760 rijden ik post daar toch ook geen foto’s van
ah, de fotos doen het eindelijk (capaciteitsproblemen, heren?) dus snap nu waar het uberhaupt over gaat. e38 750 niet officieel in nederland geleverd, of zoiets? in elk geval wel over de grenzen, ook de L uitvoering.
De auto bestaat maar het logo is niet orgineel.
De 750Il is een v12 met 362pk maar aan de buitenkant zie je er amper wat bijzonders aan. Als de motor loopt kan je echter een duidelijk verschil horen. De meeste 750 hebben trouwens helemaal geen logo achterop.
Het was het topmodel in de E38 en koste toen ongeveer 330.000 gulden
Carfreak zegt
dit is niet echt joh, als het echt was zou het niet geplakt zijn hoor, fake
RSalet zegt
inderdaad en btw zo’n super bijzonder is die ook weer niet en volgens mij was de 750 geen V12 maar V8, dat weet k niet heel zeker. ik zie dagelijks de 760 rijden ik post daar toch ook geen foto’s van
rvo zegt
de 750 had uiteraard wel een v12.
rvo zegt
ah, de fotos doen het eindelijk (capaciteitsproblemen, heren?) dus snap nu waar het uberhaupt over gaat. e38 750 niet officieel in nederland geleverd, of zoiets? in elk geval wel over de grenzen, ook de L uitvoering.
djvinox zegt
Sjah of het nu echt is of niet, ’t is een dikke wagen, die je heus niet zo vaak ziet. Dus: ge(s)po(s)t :-)
djvinox zegt
En wat rvo zegt klopt wel hoor, autojunk laadt zeer traag bij mij de laatste weken i’m ‘fraid…
deeffke zegt
bij mij laadt hij nu ook heel lan ongeveer en halve minuut
Thibbe zegt
BMW 850 (c)(s)i Had dezelfde motor en die had een 12 cilinder
hbeukers zegt
De auto bestaat maar het logo is niet orgineel.
De 750Il is een v12 met 362pk maar aan de buitenkant zie je er amper wat bijzonders aan. Als de motor loopt kan je echter een duidelijk verschil horen. De meeste 750 hebben trouwens helemaal geen logo achterop.
Het was het topmodel in de E38 en koste toen ongeveer 330.000 gulden