Speciaal voor de zondagmiddag een mooie reportage voor jullie over welke rol passie, perfectie en power spelen bij supercars. Dit wordt gedaan aan de hand van supercars uit de jaren ’90. Een Ferrari F50, Porsche 911 en een door Callaway aangepakte Corvette. Verder zitten er interviews in met Reeves Callaway, Peter Gutzmer (Chef Engineer Porsche) en Luca Cordero di Montezemolo (CEO Ferrari). En het commentaar is van autofreak Jay Leno, wat wil je nog meer?
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Jos J zegt
very nice!
Marco zegt
Ken hem nog van vroeger op de TV, en hoe de gast met die F50 over die bergweg gaat is niet meer normaal….
Turbopaultje zegt
Basic stuff. Wel leuk om weer eens te horen hoe en waar de filosofie van deze 3 bedrijven verschillen: Brute muscles, schwäbische Perfektion en toscaanse passie.
Idee dat me spontaan te binnen schoot tijdens de 1e video: waarom niet de extreem lelijke F50 aanpakken ??? Dat is nu DE Ferrari die je gerust mag strippen imo en een echt mooi bodywork moet geven…………. zal niemand om rouwen.
Frits zegt
Top filmpie, da’s volgens mij alleen geen Jay Leno…
Bertuss zegt
Beetje jammer, dat die man steeds over Porsch heeft … die man heette toch echt … PorschE … hoorde laatste een eigenaar van een PorschE ook Porsch zeggen … dan ben je echt die wagen niet waard !
Sam325i zegt
De Duitsers zeggen Porsch zonder de e uit te spreken,de Amerikanen leggen de nadruk op de laatste e,zo simpel is het. Wat heeft uitspraak van een naam nu te maken met het feit of je hem waard bent of niet?jeezes… une bééé-imeu,einen béé-em-wéé,a béé-em-double-joeee…same thing ;-) snap-ie?
lincoln zegt
@Sam .. zooooo jij bent echt geen blackmanwheels waard …..
wim zegt
@turbopaultje van mij mogen ze eerder de f40(bijnaam: de baksteen) aanpakken dat ding is zo kaal als een kaalgeplukte kip en lelijk als me aanstaande schoonmoeder
badidea zegt
Ik zal het doorgeven ja aanstaande schoonvader.
thom zegt
Dit is ook wel een leuk Filmpje van Leno
http://www.youtube.com/watch?v=gDhonGxsKyE&mode=related&search=
thom zegt
o wacht is van gt4
thom zegt
kon et me al niet echt voor stellen
Gerben zegt
@ wim
een F40 aanpakken zou heiligschennis zijn.
Die wagen is nog steeds een heel goede circuitracer ivm wagens uit deze tijd
De F50 (in essentie een luxe versie van de F40) mag van mij dan wel een andere body op.
rider zegt
best grappig om te lezen dat iedereen die F50 zo lelijk vinden. toch vind ik het een prachtige wagen. ben zowel met de F40 als de F50 meegereden en het zijn allebei bruten. zeer snel maar die F40 heeft dan ook nog die turbopunch erbij. geweldig gewoon. de F50 is echter veel beter afgewerkt. oke ze leggen het allebei af tegen een McLaren SLR in de dragrace maar goed die is ook een heel stuk nieuwer en dik 100pk sterker.
moet je die F50 nou wel of niet van een ander uiterlijk voorzien? ik zeg nee.
he WIM; leuk zelf bedacht. de F40 de bijnaam de baksteen geven. hij zit aerodynamisch beter in elkaar dan de F50!