Startech geeft de Tesla Model 3 een opvallende bodykit.
Populair zijn heeft ook nadelen. In het geval van de Tesla Model 3 is één van de potentiële problemen het feit dat jouwe niet te onderscheiden is van die van de buurman. Het beperkte kleurengamma en vooral weinig visuele verbeteringen.
Aftermarket
Dus moet je zelf aan de slag, of met behulp van een derde partij wat modificaties aanbrengen. Een wrap kan al het juiste onderscheid maken, of een subtiele bodykit. Wie het net even wat verder wil laten gaan voor zijn Tesla Model 3, kan vanaf binnenkort terecht bij Startech.
Opvallen
Startech houdt hun visie op de Tesla Model 3 bepaald niet subtiel. Het gebrek aan grille wordt opgelost door een Lamborghini-achtige bumper te monteren. Aan de zijkant zitten er wat extra frutsels aan de zijskirts, want aerodynamica. Achteraan wordt de grotere diffuser meegespoten met de lak, zit er een heuse F1-style rain light in de bumper en wordt een grote spoiler gemonteerd. Die spoiler loopt overigens door over de flank, bijna tot aan de deur. Ook de velgen zijn coole Startech-units.
Details
Ook gaat de Startech Tesla Model 3 mee met de huidige trend der doorlopende achterlichten. Dat ziet er wel een beetje uit alsof iemand een lichtbalk heeft besteld op AliExpress en zelf heeft gemonteerd. Ook haalt Startech de Tesla-logo’s weg en en dat hoeft ook niet perse. Ten slotte wordt de stance van de auto verbeterd door een set veren. Dat helpt ook met de actieradius, trouwens.
Prijzen zijn los per onderdeel te bestellen, het totaal komt uit op zo’n 6.500 euro. Bestellen kan op de site van Startech.
wimof zegt
Blijft de originele bumper zo beter zitten, en moeten ze hun kits aanpassen aan de wisselende kwaliteit van de koetswerkbouwers?
moveyourmind zegt
Ik durf te wedden dat die bumper er nog eerder afgevallen is dan dat de ID-3 voor het eerst bij de Volkswagendealer in de showroom staat…
Maar ja, in die twintig jaar kunnen er zo’n hoop dingen gebeuren.
wimof zegt
ID3 is vrij te bestellen en dan leverbaar vanaf begin 2021.
snellerdaneenaudi zegt
De voorkant ziet er nog wel redelijk uit, maar die achterkant… bah
bruinwerker zegt
Kan je je onderscheiden tussen de flosse accountmanagers en de directeurtjes. Mij niet gezien, pak een Model X en dan weten ze met wie ze te maken hebben.
lekkerlinksrijden zegt
@bruinwerker: iemand met slechte smaak?
p993 zegt
@lekkerlinksrijden: haha…iig iemand die hoge massa van zn auto niet storend vindt
nissanfairladyz zegt
Als je zo’n directeur bent waarvan hij thuis enorm onder de duim zit bij de vrouw neem je de X ja. De echte directeur met de broek aan thuis neemt de Tesla Model S Performance.
jensoffbutton zegt
Gemiste kans. Voorkant kan subtieler maar is deels de goede richting.
Achterkant kan veel beter.
Ram-G-maN zegt
En dan nu hopen dat deze aftermarket bumpers nu beter aansluiten op de carrosserie dan het origineel… ? Het is wel Brabus. Dus dat zit wel snor.
Trouwens de renders zijn wel echt abominabel. Maar voor 6500 euro mag je niet klagen.
flatsixx zegt
Lijkt een beetje op een Panamera zo recht van voor.
plakloodventer zegt
Ik koop hem. Dan kan ik iedere keer als ik een tesla tegenkom denken. Wat is die bumper slecht en lelijk……en dat is vaak
Dutchdriftking zegt
Ze houden de zelfde marge aan voor panel gap als Tesla zelf?
rogierio zegt
Fijn die foto’s op de Android app. Piepkleine thumbnails, en als je de foto open hebt hoef je slechts 3x te tikken om weer terug bij het artikel te komen. Duurt pas een jaar of zo. Hoe moeilijk kan het zijn een goede app te maken? Kom op autoblog!
rogierio zegt
@rogierio: oh en de likes doen het ook weer niet.
goodvibrations zegt
Nu het interieur nog!?
Ruudje zegt
Is deze voorbumper niet slecht voor de range? Deze lijkt iig een veel hogere luchtweerstand te hebben dan de originele.
baklava zegt
Urus voorkant