• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Stand 2024
    • Stand Coureurs
    • Stand Teams
    • Alle Coureurs
    • Alle Teams
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Shop
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zo snel is de nieuwe Porsche Sport Classic

Auteur: Alwood, gepost 6 september 2009 om 09:49 – 62 Reacties

Porsche SC 0-100
We wisten al dat Porsche’s nieuwe special een leuke 408pk mee krijgt, maar wat doet de Porsche daar eigenlijk mee? Het nieuwe vermogen zorgt voor een 0-100 tijd van 4,6 seconden. Na nog 10,2 seconden zit de Porsche op 200km/u en de topsnelheid bedraagt 302km/u. Weten jullie dat ook weer.

Met de sprinttijden heeft Porsche overigens ook nog de verbruikscijfers vrijgegeven. Door de nieuwe motoren met directe injectie, zijn de zescilinder boxers zuinigheidswondertjes geworden. De 408pk 3.8 liter zescilinder krijgt een gemiddeld verbruik van 10,6 l/100km opgeplakt. Er worden 250 CO2’s uitgestoten. Een groen label zal er niet mee behaald worden, maar je kan met een gerust hart toeren in het weekend. De prijs, inclusief BPM en BTW in Nederland bedraagt 276.300,- euro.

Ook interessant!

  • Porsche 911 Sport Classic
    Porsche 911 Sport Classic maakt comeback
  • Video: Porsche 992 Sport Classic mét ducktail
  • Nieuwe officiële onderdelen voor je oudere Porsche
  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie

Nieuwste artikelen

  • Hyundai IONIQ 5N – 650 pk
  • Klimaatclubje: ”Elektrisch rijden wordt goedkoper dan benzineauto”
  • EU vindt dat je te weinig verkeersboetes uit het buitenland betaalt
  • Carlos Sainz onthult nieuwe Ferrari na afscheid
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, Porsche, sport-classic

Vorig bericht: « LOL! Pagani Zonda föhnt het publiek droog
Volgend bericht: De krachtigste Lancia ooit, nu in het echt »

Lees Interacties

Reacties

  1. jdm zegt

    6 september 2009 om 09:54

    Saai, doe maar liever een GT-R

    Log in om te reageren
  2. Klassiekerrally zegt

    6 september 2009 om 09:59

    Ik hou wel van dit soort saai. Denk dat ik mijn gevoel voor de 911 met dit model toch nog maar eens een herkansing moet geven…

    Log in om te reageren
  3. Rick dos zegt

    6 september 2009 om 10:01

    Gaaf. Wel aan de dure kant, maar dit zal geheid een collector’s item worden en daarom een investering die je redelijk kan rechtvaardigen.

    O, en doe mij maar liever een tosti ipv een broodje met ei. Dank u.

    Log in om te reageren
  4. Klassiekerrally zegt

    6 september 2009 om 10:06

    * voelt een nieuw theekransje ontstaan *

    Wil je ketchup op je tosti?

    Ik vind de Fuchs velgen waanzinnig mooi trouwens.

    Een of twee klontjes in je thee? Melk?

    :mrgreen:

    Log in om te reageren
    • Rick dos zegt

      6 september 2009 om 10:13

      @Klassiekerrally:

      :lol:

      Ketchup is lekker, ja. O, en twee klontjes en een scheutje melk graag. :lol:

      De Fuchs staan er zeker mooi onder. Had niet verwacht dat dat onder een moderne Porsche nog zou passen. Maar dat heb ik ook met de ducktail.

      Log in om te reageren
  5. jzaero zegt

    6 september 2009 om 10:07

    Hoewel ik de 911 echt een hele saaie en oninteressante auto vind, is deze toch wel weer heel gaaf. Ik hou van die oldschool velgen en die vleugel maakt het alleen maar cooler! En in het filmpje had ie ook nog eens een heel vet geluid;)

    Log in om te reageren
  6. Douwe (met een D) zegt

    6 september 2009 om 10:23

    Gave auto,
    -edit: check, tnx!-

    Log in om te reageren
  7. Klassiekerrally zegt

    6 september 2009 om 10:24

    M’n eerste auto -een VW 1200, Kever in de volksmond- had ook zo’n ducktail. Stoer! Maar ik heb ‘m er wel afgehaald. Het was immers geen Porsche!

    Ultieme droom was een Kever met Fuchsvelgen. De mooiste velgen ooit onder een Porsche. De cultstatus van de Fuchsvelgen zullen de Cupvelgen nooit bereiken denk ik.

    Nog een kopje thee? Volgende keer bak ik scones en shortbread. Lekker met clotted cream en marmalade. :)

    Log in om te reageren
  8. BMWMserie zegt

    6 september 2009 om 10:34

    ik moet toch nog even wennen aan de achterkant, kan niet zeggen dat ik het mooi vind. maar verder ziet de porsche er lekker uit :)

    Log in om te reageren
  9. is-Music zegt

    6 september 2009 om 10:35

    Was het maar zo’n feest dat ding dit maar 250 CO2’s uit zou stoten. Dat zou het in één klap de meest milieuvriendelijke auto ter wereld maken!

    Log in om te reageren
  10. Stephan zegt

    6 september 2009 om 10:36

    Ziet er goed uit maar echt veels te duur.

    Log in om te reageren
  11. JOORRIISS zegt

    6 september 2009 om 10:46

    @iedereen die over die gtr zeikt

    als je die nissan dan zonodig moet hebben moet je wel ff 18 maanden wachten he,

    geef mij maar gewoon een 911je

    Log in om te reageren
  12. Rick dos zegt

    6 september 2009 om 10:48

    Een kever met Fuchsvelgen is gewoon gaaf. Een kever met Fuchsvelgen en ducktail maakt een kever helemaal af. Maar goed, ik ben dan ook iemand die een ducktail überhaupt wel gaaf vind, Porsche of niet.

    De Fuchsvelgen zijn in een tijd ontstaan waar alles net even wat simpeler was en in een tijd waarin Porsche zichzélf manifesteerde met de 911. Een 911 uit die tijd kun je bijna niet inbeelden zonder Fuchsvelgen. De cupvelgen daarentegen, alhoewel mooi, zijn meer accesoires dan dat ze onlosmakelijk verbonden zijn met een 911. Daarom denk ik dat ze geen cultstatus zullen bereiken. Maar goed, tijd zal het leren.

    Lekker! Koekje?
    Volgende keer scones en shortbread? Kan bijna niet wachten! ;)

    Log in om te reageren
  13. Tiger zegt

    6 september 2009 om 10:53

    Een 911 blijft een hele mooie bak maar voor dat geld zal ik wel even nadenken over iets anders. Een R8 V10 maybe..

    Log in om te reageren
  14. de sjonnies zegt

    6 september 2009 om 11:01

    Och, ik mis mijn oude 911’er met Fuchsvelgen nog iedere dag, alleen de snelheidsbekeuringen absoluut niet.
    Als ik deze velgen zo kan bekijken zijn het niet de echte Fuchsen uit de zeventiger jaren, maar look-alikes.

    Geen melk en suiker aub !

    Log in om te reageren
  15. Klassiekerrally zegt

    6 september 2009 om 11:02

    Een R8 V10 is een heel andere auto (IMHO meer ordinair en sowieso minder lang houdbaar), maar ik kan me voorstellen dat je voor dat bedrag andere keuzes maakt dan een 911.

    * neemt nog een slokje koffie *

    Log in om te reageren
  16. Klassiekerrally zegt

    6 september 2009 om 11:04

    @ de sjonnies: Heb je daar nog foto’s van?

    Uiteraard zijn de Fuchs velgen onder de Classic look-alikes. Zo groot heeft Fuchs ze nooit gemaakt :)
    Bestaat Fuchs eigenlijk nog steeds?

    Log in om te reageren
  17. SummerSky zegt

    6 september 2009 om 11:24

    Hoeveel zou een GT3 kosten met dezelfde extra’s van Porsche Exclusive eraan gehangen? Toch niet meer dan dit, kan ik me niet voorstellen. En rijdt vermoedelijk rondjes com de Classic….

    Log in om te reageren
  18. Alwood zegt

    6 september 2009 om 11:31

    @SummerSky

    inderdaad! het valt me nu pas op, maar dit kreng is bijna een ton duurder dan een GT3?! Voor dat bedrag kan je een leuke aantal opties aanvinken.

    Log in om te reageren
  19. lodewijk zegt

    6 september 2009 om 11:32

    Wauw, zeer mooie porsche.
    Zeker met die oldskool velgen..

    Log in om te reageren
  20. BananaFlip zegt

    6 september 2009 om 11:55

    Die achterlampjes zijn serieus lelijk, maar de rest is wel leuk.
    Weer eens wat anders.

    Log in om te reageren
  21. ruben00 zegt

    6 september 2009 om 12:08

    *neemt een slok koffie en spuugt het uit bij het horen van de prijs*

    Log in om te reageren
  22. w0o0dy zegt

    6 september 2009 om 12:09

    @Alwood: het is nog véél erger! Dit is toch een carrera s met een paar bredere spatborden een dicktail en een paar pk’s extra? Dan praten we dus over zo’n 2x de prijs voor die paar modificaties. En dan zijn er nog mensen die over de prijs van een 8c hebben lopen zeiken die hier niet over vallen. Ik zweer je porsche fans laten de bmw of audi fans ruim achter qua irrationeel zijn….

    Log in om te reageren
    • Willem zegt

      26 september 2009 om 22:09

      @w0o0dy: So what !!!
      De wereld heeft nood aan irrationalisme !!! En 911’s !

      Log in om te reageren
  23. roller79 zegt

    6 september 2009 om 12:19

    echt wild word ik normaal niet van een porsche, maar met dit model kunnen ze me wel verleiden… en het is een coole kleur… is eens iets anders dan de “prik-en-tik” porsche van op elke hoek van de straat!

    Log in om te reageren
  24. BmwMPower zegt

    6 september 2009 om 12:20

    Ik wacht nog op mijn broodjes uit de oven, gepaard met een lekker kopje thee.
    Eitje erbij? Nee danku.

    Maar dit is wel een erg gaaf model geworden.
    Ben geen fan van dat soort achterlichten, maar op deze staat het wel goed.
    Ik zou ook wel graag de combinatie zwart / grijze strepen willen zien :)

    Log in om te reageren
  25. tibor zegt

    6 september 2009 om 12:24

    276.000!!!! zijn ze nou helemaal gek geworden.
    wie koopt zoon ding als je voor het zelfde geld ook een g3 EN een cayman kan kopen of een gt2 of nog veel beter: 2 gtr’s met wisselgeld.

    Log in om te reageren
  26. Solstice zegt

    6 september 2009 om 12:24

    Ik ben eruit: een GT3 RS voor ’t weekend en deze voor door de week. Of toch andersom? ;)

    Log in om te reageren
  27. Nijntje_ zegt

    6 september 2009 om 12:26

    Ik vind het een dikke verschijning, Retro is cool !
    toch hadden ze naar mijn mening, hem moeten bouwen op basis van de Carrera 4S, met de bredere heupen vanachter… dan toont hij pas echt dik!

    Log in om te reageren
  28. midasracer zegt

    6 september 2009 om 13:05

    Wauw wat een mooie 911 utvoering. De ouderwetse ronde koplampen, de ducktail. Alles mooi ingetogen. Ik word er week en hebberig van.

    Log in om te reageren
  29. Lucas zegt

    6 september 2009 om 13:16

    Erg gaaf ding! ik ken wel iemand die er eentje gaat kopen..

    Log in om te reageren
  30. GuidoBmw zegt

    6 september 2009 om 13:29

    Ik vin’d ‘m prachtig, een soort gedistingeerd waar een GTR nooit aan zal kunnen tippen :)

    Log in om te reageren
  31. Cantago zegt

    6 september 2009 om 13:45

    Gewoon weer geweldig!!

    Log in om te reageren
  32. Bas zegt

    6 september 2009 om 14:12

    Mooiste 911 EVER!
    Zo mooi…dat ik m bijna zou willen.

    Log in om te reageren
  33. AlwinH zegt

    6 september 2009 om 14:21

    Heel vet. Maar wel errug duur. Dit is duurder dan een dik aangeklede Turbo Cabrio…

    Log in om te reageren
  34. bozewolf zegt

    6 september 2009 om 14:53

    De motor is wel heel netjes. Mooie waarden ook qua verbruik en uitstoot.

    De prijs? Tsja. Je moet wel ’n echte afficionado zijn om dit te kopen.

    Log in om te reageren
  35. bozewolf zegt

    6 september 2009 om 14:57

    Iedereen is trouwens wel lyrisch over die velgen maar ik heb nog geen enkel plaatje gezien waarop je goed kunt zien hoe ze staan. Allemaal scherpe-hoeken-foto’s. Ziet ik geen flikker op.

    Log in om te reageren
  36. guzmann zegt

    6 september 2009 om 15:27

    250 CO2’s….hmmm, zouden dat geen grammen per km moeten zijn?

    Log in om te reageren
  37. RenJie zegt

    6 september 2009 om 15:34

    @guzmann

    beetje creatief denken hea. ;)

    Log in om te reageren
  38. w0o0dy zegt

    6 september 2009 om 15:38

    Als je dit toch gaat vergelijken met een Gallardo Balboni of de Ferrari Scuderia dan blijft dit autootje toch nergens? Minder snel, minder exclusief en aanzienlijk meer spectakel voor je centen

    Ja de redenering is dat er maar 250 worden gemaakt (voorlopig, voor hetzelfde geld doen ze volgende maand een dicktail met gt3 dwarslegger voor 280.000) maar is een 310pk Seat Leon dan ook exclusief omdat er maar 100 van zijn? De auto zie je toch ook iedere dag 30 keer? In mijn ogen is dat nooit exclusief. Overigens kost die Leon in ieder geval niet het dubbele van de versie waarvan ie is afgeleid, maar slechts 1000 euro meer.

    Zoals ik al zei: ik ben van mening dat mensen die de 8c Competizione (en Spider) duur noemden nu wel even on the record mogen komen melden dat deze prijs belachelijk is. Geen v8, geen carbon body, geen supercarprestaties en het is en blijfst “slechts” een 911…. ik kan er niet over uit dat er iemand serieus dit bedrag voor deze auto zou neerleggen. Leuke gedaan die kleine details, maar absoluut geen auto die de 200.000 zou mogen overstijgen als je kijkt maar hetgeen geboden wordt. Een LP550-2 Balboni of een Superleggera, of toch de Scuderia? Of misschien een halve ton erbij leggen als we toch bezig zijn en een Ascari kopen?

    Log in om te reageren
  39. Jaap zegt

    6 september 2009 om 16:31

    Erg mooi. Maar toch helaas iets voor net iets te dikke mannen met gouden kettingen, of voor mannen met toupetjes.

    Ik heb vorige week een dikke Carrera gepest die me er uit dacht te kunnen rijden. V8 Blijft toch king ;-)

    Log in om te reageren
  40. w0o0dy zegt

    6 september 2009 om 17:00

    Nog een idee voor wie zoiets echt overweegt te kopen…. een Carrera GT kost in duitsland nog geen 3 ton…. Zo, da’s andere koek, da’s nou wel echt een auto die het geld waard is!

    Log in om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      6 september 2009 om 17:43

      @w0o0dy:
      Dus de mensen die hebben gezegd dat de 8C te duur is zijn Porsche fans?? Leer eens formulieren.
      Zo heb ik bijvoorbeeld nooit gezegd dat een 8C te duur is. En al zou iemand die Porsche fan is zeggen dat een 8C te duur is, dan is dat een mening en hoef je geen wraak proberen te nemen bij de eerste beste Porsche die duurder is dan normaal. Voor mij is deze Porsche zijn prijs wel waard.
      En ik vind het best dat je altijd een argument zoekt, maar om nou over een Seat Leon te beginnen als je het over exclusiviteit hebt…. Beetje raar… Ik stoor me overigens helemaal niet aan al de 911’s die ik tegenkom.
      En als jij echt zo’n hekel aan het hedendaagse Porsche hebt (behalve de Carrera GT blijkbaar) dan reageer je toch gewoon niet. Nu reageer je eigenlijk alleen maar om de strijd aan te gaan.

      Log in om te reageren
    • SimonMc zegt

      6 september 2009 om 19:22

      @w0o0dy: En een Carrera GT is niet te duur voor wat het is?

      Neemt niet weg dat het een pracht van een wagen is, net zoals deze.En god zij dank dat er nog auto’s als dit zijn die zo overprijsd zijn, anders zie je ze in bosjes rijden.

      Log in om te reageren
      • w0o0dy zegt

        6 september 2009 om 20:34

        @Ferdinand1: Met mijn manier van formuleren is weinig mis… dat de inhoud je niet aanstaat interesseert me niet zoveel. De Leon haalde ik aan omdat er daar maar 100 van worden verkocht. Maakt dat een auto exclusief en zelfs twee keer zoveel waard als de Leon Cupra? Lijkt mij niet…. dus snap ik ook niet waarom deze zo schandalig veel geld moet kosten.

        Als jij vindt dat deze auto zoveel geld waard is dan heb je vast ook prima argumenten voor die mening.

        In mijn ogen is dit een opgewaardeerde Carrera S…. voor meer geld dan de turbo, de gt3 en de gt2….. en wat precies doet deze auto beter dan die auto’s? Wat maakt em meer waard dan die auto’s?

        @SimonMc: Maybe, maar daar ligt een v10 ontwikkeld voor een racewagen in, die heeft voor een Porsche afwijkende styling en is daardoor alleen al boeiender, is exclusief en extreem snel. Een echte super/hypercar….

        Log in om te reageren
        • Ferdinand1 zegt

          7 september 2009 om 18:24

          @w0o0dy:
          Je hebt wel degelijk fout geformuleerd. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen om het exclusiviteit-aspect te behandelen gebruik je imo een verkeerde vergelijking. Maar ik denk sowieso dat je iets tegen de hedendaagse Porsches hebt.

          Log in om te reageren
          • w0o0dy zegt

            7 september 2009 om 20:33

            @Ferdinand1: ondertussen geef je nog steeds geen antwoord op de vraag waarom volgens jou deze auto zoveel geld waard is….

            En ja ik heb zeker iets tegen (de meeste) hedendaagse Porsches. De 911 zou langzamerhand wel eens serieus aangepakt mogen worden. De Cayman mag niet mooier en zeker niet sneller worden want dat tast de winstmarge van Porsche aan. De Cayenne… laat maar…. de Panamera, tja lelijk in mijn ogen maar dat lijkt wel een behoorlijk goede auto te zijn. Al vraag ik me af of een merk als Porsche daar mee bezig moet zijn en is de auto in mijn ogen te zwaar…

            Kortom, nee ik hou niet van gekunstelde rangordes, strategische keuzes puur en alleen om de winst maar hoog of nog hoger te krijgen… dat soort gekloot past niet bij een topmerk dat sportwagens bouwt. Het staat de vooruitgang en de ontwikkeling vooral in de weg… en daar hou ik niet van. Be the best you can be, or stop the bullshit and admit you’re just a moneymachine and little else.

            Log in om te reageren
  41. The360box zegt

    6 september 2009 om 17:49

    Voor die prijs heb je een GT2! Geef die maar. Veel te duur voor wat je krijgt. Natuurlijk leuk dat hij zuiniger enzo is maar niet voor die prijs.

    Log in om te reageren
  42. JDM__Wotevajjjj zegt

    6 september 2009 om 18:06

    @alle haters:
    dit is een auto voor mensen die al een cgt en een gt2 hebben, je koopt dit niet omdat hij sneller of mooier is dan een andere auto maar gewoon omdat er maar 250 van zijn.En als ik een porsche owner was zou ik hem ook kopen.

    Log in om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      6 september 2009 om 19:17

      @JDM__Wotevajjjj:
      idd, dit koop je waarschijnlijk niet als eerste Porsche.

      @ prop
      Formuleren dan… Schrijffouten doen me niet zoveel. Maar een formuleringsfout is ook in de spreektaal verwarrend, vandaar dat ik me daar meer aan stoor.

      Log in om te reageren
  43. prop zegt

    6 september 2009 om 18:41

    @ Ferdinand

    “leer eens formulieren” ??

    Een extra pijnlijke schrijffout in de deze context

    Ben zelf zeker een Porsche liefhebber maar deze prijs is in mijn opinie op geen enkel vlak te rechtvaardigen .. zeker als we in Gt2 regionen gaan zitten, die zoniet exclusiever is

    Log in om te reageren
  44. Miamii zegt

    6 september 2009 om 19:00

    Ik vind t echt een superstrakke, schone, brute, cleane wagen! En al helemaal als je kijkt naar de concurrentie met al hun flaporen en dingetjes hier en uithangseltjes daar.

    Log in om te reageren
  45. mardec zegt

    6 september 2009 om 19:18

    Dit ontwerp moest de carrera 997 zijn.. dan zou ik alle keren als een carrera voorbij rijdt hem nakijken tot in de horizon.

    Log in om te reageren
  46. Jesper zegt

    6 september 2009 om 19:52

    Belachelijk veel geld voor een opgewaardeerde Carrera S.
    Voor onder de 2,5 euroton kan je vast wel een mooie 997 Turbo op de kop tikken en een goede plaatwerker aannemen om zo’n ducktail te fabriceren. Houd je waarschijnlik nog geld over voor een GTR als je eens ‘de Ring’ op wilt :P

    Neemt niet weg dat deze SC op de achterlichten na de mooiste Porsche van de afgelopen tijd is, alleen…

    Het had zoveel beter geweest als ze in dezelfde stijl ook de achterlichten nog met elkaar hadden verbonden d.m.v. een reflecterende band, zoals de 996 standaart had. :roll:

    Log in om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      6 september 2009 om 20:20

      @Jesper:
      De doorlopende reflectorband had de 996 niet standaard. Alleen de Carrera 4 (S) was daarmee uitgerust. En aangezien deze SC niet 4wiel aangedreven is vind ik het logisch dat er geen doorlopende reflector is.

      Log in om te reageren
  47. Jorden zegt

    6 september 2009 om 20:45

    @ jesper

    de 964 en de 993 hadden de doorlopende relector wel standaard. Het heeft dus niets met 4WD te maken

    Log in om te reageren
  48. Jochempie zegt

    6 september 2009 om 21:40

    F*ck wat een stapel geld is dat. Voor die prijs heb je een goed aangeklede GT2!

    Log in om te reageren
  49. bellisimo zegt

    6 september 2009 om 21:51

    niveau daalt op Autoblog de laatste maanden gekeken naar de reacties op artikelen…

    Log in om te reageren
    • AriM6 zegt

      6 september 2009 om 21:57

      @bellisimo:
      het niveau is nooit hoog geweest ..

      Log in om te reageren
  50. Freewarefreak zegt

    6 september 2009 om 22:45

    Jammer dat ie zo duur is. Wat Jochempie zegt, daarvoor het je ook een GT2… *prijslijst gecheckt* Voor de rest vind ik dit wel een megamooie Porsche. Lekker oldschool met die Ducktale en toch gebaseerd op het nieuwste type.

    Eens zal ik hem hebben. Nog maar 134 jaar sparen… ;)

    Log in om te reageren
  51. LQDI zegt

    7 september 2009 om 20:30

    kindjes hoho iedereen gaat hier de confrontatie aan met elkander.t gaat hier niet om jullie.

    OT: Een van de meest geslaagde porsches sinds tijden

    Log in om te reageren
  52. tibor zegt

    8 september 2009 om 21:34

    @ Woody’s laatste reactie

    Amen

    Log in om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2024 Autoblog · Powered by Truer than North