Handjes in de lucht en afdrukken maar. Je wilt natuurlijk wel al het bruine leer van deze wereldprimeur op je SD-kaart hebben.
De 4 Serie Cabrio (F33) is de vijfde carrosserievariant die BMW van zijn middelgrote platform heeft gemaakt. Na de 3 Sedan (F30), Touring (F31), 3 GT (F34), en 4 Coupé (F32) zijn ze er bijna. Alleen nog een 4 Serie Gran Coupe (F36) en de koek is op. Denken we, want je weet het maar nooit met die gaatjesvullende Duitsers.
Op de LA Motor Show maken we voor het eerst kennis met de eerste dakloze 4 Serie ooit. BMW vertrouwt in zijn viercilinders, en probeert deze ook in de VS flink aan de man te brengen, vandaar dat er voor dit beursdebuut voor een 428i-vierpitter (245 pk) is gekozen, in plaats van de range-toppende 435i.
In Nederland kan je dit model vanaf de zomer van 2014 rijden, de vanafprijs bedraagt dan 57.500 euro.
bmwe46csl zegt
Ik dacht bij het lezen van de titel: moeten ze hier serieus een artikel voor maken, toen na het lezen, dacht ik: gelukkig over het beursdebuut..
Bartholomeo zegt
Ik zou nu wel graag het resultaat willen zien van deze autoblog-waardige post !
Svenska_Aeroplan_AB zegt
Open heeeeel mooi! Jammer van het wannabee Cabrio klapdak, daardoor is hij dicht erg lelijk…
KEV9 zegt
Of je neemt een 14mm lens van canon en je staat niet zo voor lul
2206js zegt
Lijkt wel een auto van voor het jaar 2000!. Vreselijk
luuktb zegt
@2206js: Nou was het maar zo , heerlijk dikke 6I zonder turbo of andere eco troep.
MAB zegt
Waarom niet gewoon stof..
luuktb zegt
Wat me altijd opvalt is dat Duitsers altijd de kofferbak openmaken op een beurs , ook echt bij elke auto keer op keer.
berlinetta zegt
@luuktb: Dat doen ze om te kijken hoeveel scheppen erin passen om kuilen te graven op het strand. Want dat is namelijk het enige wat Duitsers doen.
lohran zegt
Open een erg mooie wagen! In januari een paar dagen z’n coupe broertje rijden, ben benieuwd (435i xDrive).
toroloco zegt
Blind fotograferen dat kan iedereen. Of je zo mooie foto’s maakt betwijfel ik. Neem een vouw ladder mee, dan kan je camera steviger vasthouden als je op de ladder staat.
stancedjetta zegt
Neem aan dat de te crancoupe de f35 word ipv f36? De f35 is er namelijk nog niett..
jaapiyo zegt
Ik vind het prijsverschil met de coupé wel opvallend, naar mijn idee was dat altijd minder maar ik kan het mis hebben want de cabrio met stalen vouwdak interesseert me toch niet echt. Vind het alleen wel interessant om te weten of BMW/de importeur opeens zomaar een paar duizend Euro extra vraagt nu (en dat ook het geval kan zijn/worden bij andere modellen) of is het ding misschien zo veel zwaarder dat het met meer CO2 te maken heeft?
Verder kan ik wel begrijpen dat mensen ‘m een beetje saai vinden. Ik ben fan van het merk maar het ziet er wel heel erg uit als de vorige (3) cabrio omdat de stalen kap zo’n beetje hetzelfde is en het uiterlijk domineert. Die gestrekte strakke lijn die helemaal naar achteren loopt vanaf de E30 en vooral E36 cabrio vind ik wel mooi maar voor de rest ja…tikje saai wel. Voor het geld zou ik persoonlijk wat andere BMWs uit de showroom halen (zoals een M135i, een netjes aangeklede 3, een 4 coupé, een 4 GC als die er is, een redelijk kale 5 of zelfs een Z4…kortom eigenlijk alles behalve de X1, X3, 2 serie en 3GT ;))
Donstil zegt
Daar zal wel een CF kaart in zitten hoor.
TimoBac zegt
Hebben jullie gezien hoe je bij de bagage kunt komen met deze klapconstructie? Echt een bizarre constructie: Check vanaf 1:00 -> http://www.youtube.com/watch?v=B-kr5VMIBXg