Waarvan akte!
Regelmatig krijgen we mailtjes (dank) van AB-lezers die zeggen ‘leuke site hebben jullie, maar ik zou nog wel wat meer over Max Verstappen willen lezen’. We proberen daar natuurlijk rekening mee te houden, maar soms wordt er helaas een nieuwe Volkswagen Golf ofzo geïntroduceerd. Als autosite ontkom je er gewoon niet aan om daar dan over te schrijven, zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.
Toch is er ook goed nieuws voor jullie allemaal: in een interview in het meest recente issue van Motorsport Magazine (getiteld ‘The world according to Max‘) geeft Max Verstappen aan dat hij nog minimaal vijftien jaar door wil gaan met F1 rijden. Het zou langer kunnen worden, maar dat ligt er volgens Max aan of hij nog in een competitieve auto mag zitten als hij 36(+) is. Een beetje vechten voor puntjes zoals Kimi Raikkonen nu doet ziet MV33 op dit moment nog niet zitten.
We schrijven op dit moment, omdat die ’15 jaar’ ons al zo bekend in de oren klonk. En jawel, gravende in het archief kwamen we een bericht tegen van 2,5 jaar geleden, waarin Max óók al zei dat hij nog ‘vijftien jaar’ door wilde gaan. We hebben wat dat betreft dus al een pure winst van 2,5 jaar te pakken, waarin we kunnen genieten van Max’ skills op de baan. En waarin we mooie berichten kunnen pennen over zijn zeges, crashes, nieuwe dinnetjes en wellicht zijn speciale oranje sokken voor de Grand Prix van Nederland. Ik kijk er vast naar uit. En ik weet dat jullie dat ook doen. Straatfeest!
fejjie zegt
ZOu de f1 nog zo lang bestaan? Tegen dan is het allemaal FE denk ik.
mausk zegt
Het mag wat mij betreft wel wat minder met het max nieuws. Probeer het alstublieft meer in 1 post te doen ipv 15 per grand prix. Je kunt autoblog tegenwoordig na een GP weekend beter mijden als je echt autonieuws wilt lezen.
vaakbenjetebang zegt
@mausk: Klopt, maar voor ‘droog’ autonieuws is dit gek genoeg niet per se de site om te bezoeken. Dan is autoweek misschien al beter, of voor mijn part automotorundsport. Als je dan ook nog sites als jalopnik en motorauthority een beetje bijhoudt kun je een aantal nieuwsartikelen op autoblog al wel zien aankomen. Maakt ook niet zo veel uit natuurlijk, maar voor echt autonieuws zijn er meer en betere bronnen.
fejjie zegt
@mausk: Artikel 1: Max liet een scheet
Artikel 2:Hoe de scheet van Max rook volgens mensen die hem echt roken.
Artikel 3: Dit denken de internationale media over de scheet van Max
Artikel 4: Helmut Marko denkt dat de scheet de grootste scheet van dit seizoen is.
Artikel 5: Gaat Max vanaf 2020 voor Mercedes scheten laten?
bfvo zegt
@fejjie: een soort Fart1 dus?!
Dutchdriftking zegt
@fejjie: wat een schijtert die Max!
mausk zegt
@fejjie: Exact dit! Als het relevant is voor de formule 1 prima, maar elke dag dat gespeculeer er nog bij. Het begint nu meer op nieuws maken te lijken ipv nieuws rapporteren. Ik snap de Max Verstappen hype compleet, maar de formule 1 mag ook wel eens wat objectiever worden bekeken op autoblog. Om deze reden kijk ik ook al geen ziggo meer omdat Olaf en Jack alleen maar over Max kunnen lullen.
SanderB zegt
@fejjie: ik denk dat de heren van autoblog gewoon kijken naar het aantal klokjes op de artikelen. Blijkbaar zijn die hoog dus plaatsen ze veel.
jipino zegt
@fejjie: Ik zei ’t vijf jaar geleden ook al: https://www.autoblog.nl/nieuws/5-dingen-die-je-moet-weten-over-max-verstappen-69413#comment-3417504
geelbarrel zegt
@fejjie: zoals Topgear niet een kurkdroog autoprogramma was/is, maar ook vertier biedt, is Autoblog dat ook
a3aan zegt
@mausk: laat je niet gek maken aotoblog boys. De lekker overdadige max posts (inclusief de scheet en aftermath) Max worden gewaardeerd!
volvaudi zegt
@mausk: Adsense, hoe meer clicks, des te meer inkomsten onze AB vrinden hebben en ons leuke dingen kunnen laten zien. (@wouter een M340i kan kopen, gun ik die jongen wel)
superfries zegt
@mausk: inderdaad, als het nu wat divers formule 1 nieuws was dan zou ik geen moeite hebben met de frequentie. Maar elke scheet die Verstappen laat wordt hier in drievoud beschreven
sirprize zegt
@mausk: ik wil meer Max nieuws!!!
flutterby zegt
@mausk: je kan ook een artikel niet aanklikken he? Zelf kan ik de Max artikelen wel waarderen, beter dan elke scheet van Tesla die uitgelicht moet worden waarvan één enkele alinea daadwerkelijk nieuwe informatie staat.
Erik zegt
@mausk: als het Max-nieuws allemaal in een artikel wordt geplaatst dan worden deze artikelen wel heel laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.
mashell zegt
@mausk: een maximum aan Max nieuws dus. Lijkt me een goed idee. Eén artikel per dag bijvoorbeeld, of maximaal zeven per week. En als de bron Helmut Marko of een website van lager niveau is, gewoon laten schieten.
torsen zegt
@jaapiyo: IJZERsterk.
evdw zegt
Niet teveel en te harde crashes natuurlijk anders haalt hij de vijftien jaar misschien niet. Niet iedere F1 racer haalt de 36+ namelijk.
v6ti zegt
maar soms wordt er helaas een nieuwe Volkswagen Golf ofzo geïntroduceerd. Ja dan is inderdaad jammer ja, moesten ze eens mee stoppen.
SpiderIV zegt
@v6ti: ook daarvan weet je dat ze daar nog 15 jaar mee doorgaan en dat het geen nieuws is ………. ;-)
mashell zegt
@spideriv: ik denk overigens serieus dat de Golf 8 de laatste zal zijn. Wordt in de praktijk gewoon opgevolgd door de ID3.
volvaudi zegt
Ik vind dus dat Nederlandse media (en jullie ook) iets teveel de fan boy/girl uithangen. Bekijk het allemaal iets neutraler zou ik zeggen, er zijn ook Nederlanders die al F1 keken voor Max doorbrak… Maar ja wie ben ik?
#nohateintended #forzaferrari
harrie zegt
Ik vond Max al cool toen niemand hem nog kende, daarom vind ik hem nu stom.
breakingpoint zegt
Jemig die foto, kon zowel de harde kern van het voetbal zijn
mashell zegt
@breakingpoint: er staat zowaar iemand op die het concept van door een oranje bril kijken zelfs letterlijk heeft genomen.
Rick-dos zegt
Max haters als hij over 15 jaar z’n 10e titel pakt…
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/839/199/8a9.jpg
Hopelijk is Jack er tegen die tijd niet meer bij.
#ontslaJackPlooij
racerx zegt
@Rick-dos: ik vind Kamphues veel irritanter. Raus mit Rob!
emping zegt
@racerx: allebei raus
drdrift zegt
En dan ben ik benieuwd hoeveel Drijfzandvoort GP we hebben gehad..wat denken jullie? 5x 10x ?
peug206 zegt
Och als hij 36 is dan zal ie zelfs in een topauto misschien net best of the rest zijn als het net zo vergaat als kimi.
potjak zegt
Ik ben verheugd dat er eindelijk gehoor is gegeven aan de vele verzoeken van de lezers. Meer Verstappen nieuws, yeah! Dat er af en toe een introductie van een nieuwe auto tussendoor komt is kwalijk te noemen. Het zou op een blog als Autoblog niet voor mogen komen.
r525 zegt
Leuk zeg, nog 15 jaar kritiekloze ‘ik heb de snikkel van onze grote god Max in mijn mond’ berichtgeving!
mikespek zegt
En na die 15jaar ook nog, dan krijg je wat max vindt van de race van …..
smijsie zegt
Pfff, dat gezeur of Verstappen-fans, dat is pas vermoeiend. Ik ben 33 en heb als ik het goed schat van mijn 12e tot 22e de F1 gevolgd. Mooie periode met de zeges van Schumacher en Alonso en de opkomst van Hamilton. Om een of andere reden ben ik daarna afgehaakt, totdat Verstappen in beeld kwam. Voor mij en met mij vele andere Nederlanders maakt hij de sport interessant en aantrekkelijk, mooi toch! Wat mij betreft dan ook nooit teveel ‘Verstappen-nieuws’. Je kunt altijd nog naar de VW-artikelen scrollen als je het even beu bent.