Met deze dakloze 911 geef je iedereen het nakijken. Niet alleen aan het stoplicht, maar ook op de boulevard.
De Turbo S cabrio volgens Tag Motorsports is voorzien van een aangepaste software, een compleet nieuw uitlaatsysteem, een spoiler van Techart en last but not least: moddervette HRE-pantoffels in maatje 21-inch.
De open spaken bieden voldoende zicht op het keramisch remgeweld waarmee de Turbo S tot stoppen wordt gedwongen. Het geheel is volgens de fijnproever wellicht aan de foute kant, maar ik hou ervan.
Waarmee zouden jullie de badplaatsen het liefst onveilig maken? Een dergelijke supercar of toch liever een klassieker als deze?
Wat een creatie. Super gaaf.
@bart_m: Mag deze ook?
http://www.autoblog.nl/nieuws/austin-healey-3000-mk-iii-autoblog-classic-rijtest-en-video-67232
Indien ja, dan graag..
Ik zeg dit niet graag over getunede Porsches, maar dit is wel erg netjes gedaan……
Ik vind de velgen wel errug mooi moet ik zeggen!
Dikke Porsche, übersaaie kleur.
De 911 heeft zich altijd al goed geleend voor wat spoilergeweld, de velgjes zijn ook prachtig. Ik zou ‘m zelf niet in het grijs kopen, maar tag geeft me daar vast wel vrijheid in
Ben niet zon fan van die witte achterlichten, maar verder is ie wel lekker
Auto voor idioten met (veel) teveel geld. Quasimodo met een trainingspak.. compleet zinloos met geld smijten.
Onderbouwing: 1) 911 turbo is te snel om van te genieten met het dak open. 2) 911 turbo is minder goed als sportwagen zonder dak 3) met een 911 turbo kun je niet al te vaak van de maximale prestaties genieten, zonder dak nog minder vaak 4) met het dak dicht is een cabrio minder leuk dan een coupe
@w0o0dy: Een cabrio koop je omdat mensen dan beter kunnen zien wie er in zit. Snelheid is dit geval geen prioriteit
@fritsie: er zijn best veel mensen die om formeren een cabriolet kopen ja. Sukkels noemen liefhebbers die lui..
Een turbo als cabriolet is nog zinlozer dan een gts of carrera s als cabrio
@w0o0dy: Specifiaties opnoemen en stereotypen maakt jou een autoliefhebber? Fun factor draait het om in een cabrio… Meer niet. Met 300+ op autobahn crossen is even leuk, met veel trekkracht onder je rechter voet, op bochtige land- en bergweggetjes met een open dak wil je elke mooie zomerdag.
@bassx: misschien zou je je kunnen verdiepen in de teksten die ik sinds 8 of 9 jaar hier heb geschreven. Waar een cabrio (ITT een speeltje voor aandachtsgeile patsers) eigenlijk om draait weet ik als geen ander. Daarom heb ik er al 9jaar lol van… Omdat ik weet waar je vrolijk van wordt als liefhebber. En geloof daarvoor is echt geen 400+pk computer op wielen nodig, cabrio of niet. Maar hé ga eens rijden met zo’n kanon… Je zult zien dat er meer lol te beleven valt in je auto beheersen dan in hard op het gas stampen en de 4wd/tc/ESP aan het werk te zetten.
@w0o0dy: deze auto koop je voor de looks, om mee te flaneren en om hard op het gas te gaan. Als het wat minder weer is helpt het 4wd voor meer tractie en het open dak zorgt voor het briesje in je haar en voor de uitlaatklanken in je oren.
Voor mij zal dit de ultieme porsche zijn, als ik hem kon betalen. Ik vind hem ontzettend stoer! Maar om cabrio’s te generaliseren tot patserbakken zonder nut, dat is eenbeetje kansloos. Elke auti heeft zijn dorl of je hem nou leuk vind of niet.
@bollegek: als het je om geluid, looks, open rijden etc te dien is… Koop je de Carrera 4s als cabrio… In alles leuker dan deze alleen je maakt niet de blits omdat je “de duurste hebt gekocht”. Als je goed had gelezen had je gezien dat met name de turbo als cabrio in mijn ogen vooral door pantsers wordt gekozen… Want dat is de duurste…
@w0o0dy: Dit is niet de beste 911 optie.. Maar wel misschien de beste cabrio optie, voor de liefhebbers!
de 911
@Jantje_555: is een panamera toch?
Übergeil
Dit, maar dan zonder die witte lichten en graag in het geel.
21″ doe ik niet moeilijk over maar met 20″ liever.
Ooh en als ik eerlijk mag zijn pak ik liever hij dichte model.
Doe mij de klassieker maar. Of een vorige generatie porsche maar deze niet.
@gerjan: exact, wat een sjakenbak.
Dit is weer zo jammer! Het begint al bij de verkeerde OEM optie keuze, wat zijn de witte achterlampen toch fout! Vervolgens is alle aftermarket upschmück op deze auto mega overbodig en weet je gewoon een perfecte auto toch te verneuken…… Goed bezig (upschmück) Tuner…..
Nu alleen nog net kleurtje erop zoals blauw of zo en de wagen is compleet