Nooit meer willen wij kritiek van jullie horen, want vanochtend vroeg (erg vroeg) togen wij naar Schiphol om ons in een herrieschoppende Fokker 50 naar de London Motorshow te laten vervoeren. Met slechts 3 bakkies koffie op zijn we al scherp genoeg om dit soort unieke details voor jullie vast te leggen. Lief he, uitlaatjes in de vorm van een hartje. Veertien februari valt laat dit jaar (of erg vroeg volgend jaar).
Let ook op de mooie matching rode schoentjes van de Citroen beursbabes. Passen alleen niet zo lekker bij de auto, maar misschien ben ik niet metrosexueel genoeg om daar over te oordelen.
[nomsn]
larz zegt
oew die is gaaf;)
w0o0dy zegt
Wouter metrosexueel? J hebt het goed geschreven dus het begin is er ;-)
Rood bij paars/roze zou ik ook niet hebben verzonnen….
Ik wacht met spanning op wat jullie verder nog aan leuke plaatjes en leuke praatjes weten te ritselen!
Mr.X zegt
Ziet er wel gaaf uit, ook al vind ik het typisch iets voor meiden
Mr. R zegt
Jeetje! Is dat toch even een lelijk ding. Dat ze zoiets vreselijks ordinairs durven neerzetten op de stand van Citroën.
Als je dan een C1 aanpakt… doe het zoals Sbarro. De C1 van Sbarro (GTC1): http://news.caradisiac.com/Salon-de-Geneve-Sbarro-GTC1
Koen zegt
whahahahaaa ziet er wel gaaf uit maar zelf zou ik er niet in willen rijden
PigPen zegt
Waar is die GAY top 10 lijst!!!!
Romeo zegt
Die van sbarro ziet er idd een stuk beter uit….
Zeker omdat er dezelfde velgen onder zitten als bij mij, hehe.
Ome_Henk zegt
DREAMCAR!
christoff zegt
1 woord: LELIJK
dekster zegt
misschien is dit de absolute gay car :lol:
Michiel van den Brink zegt
De ultieme automobiel voor mijn vriendin!!
Zij wil zeker weten ook van die hartjes-uitlaten! :)
florann zegt
pffftt… wat een lelijk ding.
Doe mij dan maar liever m’n roze eendje, veel leuker: http://cit2cv.web-log.nl/cit2cv/2005/09/barbie_op_zolde.html
Citrofiel zegt
Op zich wel stoer, alleen het kleurtje en de uitlaten veranderen en Citroën heeft een stoere C1 voor mannen.
Citrofiel zegt
Maar toch, al ben ik Citrofiel, dit vind ik een rare actie van Citroën. Geen man wil meer een C1 rijden. Het is gewoon een eng wagentje, op deze manier.
e.e.loi zegt
Hallo ik ben 1 jaar geleden in parijs bij mijn nicht geweest hij was daar net uit.
te gek vondt ik hem meteen.
Nu deze versie dat mag wel in de verkoop het heeft echt wel wat en rijden erin zeker.
Helaas vindt ik het prijs verschil van land(frankrijk ) ten opzichte van nederland best wel groot dat is jammer
Maar ik blijf hem te gek vinden.
eddy zegt
die velgen zijn echt bruut!!!!wie weet welke het zijn en hoeveel inch??
anna zegt
ik wou dat ik m had, echt een mooie auto!!!! hoe duur issie :P xxxx
Johan zegt
Gaykar?? hoe meer hoe liever, er zijn er veel te weinig van !!
citroënfreak zegt
Er zijn al volop Spyshots genomen van de binnenkort nieuwe renault clio lifestyle combi.
En er komt ook een FIAT 500 xl of xxl binnenkort op de markt.
Waarom komt Citroën ook niet op de markt met zo een idee voor de C1.
VivelaFRANCE zegt
Wat een schande voor zo’n Franse auto!
autoblogger zegt
Ja, typisch he? En ze lijken allemaal op elkaar!
Stef zegt
Dit is echt een heel slecht ontwerp.
Door de achterlichten naast de achter klep is het zicht heel smal.
Ook de hoogte van de achterraam is niet hoog genoeg.
om via de binnen spiegel via de achterruit naar buiten te kunnen kijken hebben ze die erg laag geplaatst.
Zo laag dat hij zelfs het zicht van een persoon van maar 1.80 m belemmert.
De stijlen aan weerszijden van de voorruit zijn erg dik en plat en lopen in een flauwe bocht over in de daklijn, met gevolg dat deze ook erg veel zicht wegneemt.
Op ooghoogte van een lang persoon lopen de stijlen erg horizontaal.
Dit is in het stadsverkeer erg on confortabel en irritant
Mvg Stef
De achterruit zit te laag, met gevolg dat ook de binnen spiegel heel laag zit
Stef zegt
Een goed ontworpen auto is als het ware om de bestuurder heen ontworpen.
En niet dat er eerst een paar lijnen op papier gezet worden en dat ze later de bestuurder proberen in te passen
jeremy zegt
dit is de mooiste c1 aller tijden die frans is
Martine zegt
Mr. R Die van Sbarro is de prototype van de C1.. Die Citroen zelf naar engeland heeft laten gaan om daar in de tuningschool omgetoverd te worden.. Het is echt een plaatje dat wel, zou mijn C1 ook zo wel willen hebben.. Maar dat te gaan vergelijken met een C1 die van iemand is die hem heeft laten tunen is dag en nacht verschil.. goed en nu over deze pink C1 .. om eerlijk te zijn.. ik vin het nergens op trekken.. tis gewoon geldverspilling om de auto te laten spuiten (van binnen en buiten), andere velgjes eronder te steken en een custom uitlaat eronder te zetten.. voor de rest is er niks tuning aan.. allee da vin ik dan.. als ge wilt tunen doe het dan tegoei en nie met alleen spuiten, velgjes en een uitlaat.. het trekt gewoon nergens op..
En BTW geen enkele auto is perfect, net als geen enkel mens perfect is… dus iemand die met zoveel kritiek afkomt is alleen maar iemand die denkt dat ie perfect is (ie een egotripper).. Ik heb zelf een C1 en ben er dol op.. ik mag dan wel een vrouw zijn, maar zelfs mijn vriend vind het ding geweldig rijden, vooral omdat (ondanks zijn uiterlijk) toch best wel een scheurijzer is.. ik ga verder niet in discussie over de C1, iedereen heeft er zijn mening over.. maar deze PinkC1 trekt nergens op.. en das mijn mening!