Ja dat is best een dikke Golf. De bedenker ervan heeft een stukje van een andere auto verwerkt in de hatchback uit Wolfsburg. Zie jij meteen om welke auto het gaat?
Indien antwoord: een Testarossa!?!
Ah, we hebben met een kenner te maken. Inderdaad! Het is een Testa.
Indien antwoord: iets anders dan Testarossa!?!
Neen, cultuurbarbaar. Het is natuurlijk een een Testa.
De witte kleur helpt mee, want dat is de enige juiste voor de Testarossa. Liefhebber van soepen met sliertjes met foto’s Khyzyl Saleem knutselde deze mash-up van een Golf TCR en een Testarossa aan elkaar en plaatste ook nog een wankelmotor onder de virtuele kap.
Mazda-aanbidders (speciaal voor jullie) hebben Khyzyl inmiddels al fijntjes laten weten dat hij niks van auto’s weet omdat de luchtfilters die uit de motorkap komen aan de andere kant horen te zitten. Dus mocht je dat ook willen melden, bespaar je de moeite.
Wat denk jij, goed idee die koelsleuven op een Golf of ben je toch bang dat de Chinese rijsttafel die je achterin de kofferbak stalt te snel koud zal worden door dit idee?
123bat zegt
Haha zat echt even stom te kijken, dacht voor een moment dat er Tesla stond ipv testa ?
kobus1967 zegt
@123bat: dat is ook een goed idee van die sleuven op een model S, Teslarossa?
mercedesclk350 zegt
Gelukkig dat het een soepje is, dan hoeft er tenminste geen echte Testa opgeofferd te worden voor dit.
Senne zegt
Oh het is virtueel…
thomcarspotter zegt
Overduidelijk de Testa!
@jaapiyo EDIT: fixed, thx!
pinut187 zegt
Wel tof gedaan, Rieger had zoiets ook in hun catalogus staan jaaaaren geleden.
martijn11 zegt
Zonde van de testa
Tuono zegt
Smart natuurlijk.
bmwm6f12 zegt
Ik dacht een smart… zij/achterkant
Edge zegt
Ah, het ging dus om de Testarossa koelsleuven! Ik zag ook Fifteen52 velgen (bekend van de Focus van Ken Block) en dat lijntje langs de achterdeur van die concept GTI’s.
dawwg zegt
Ik zie ook een beetje de egg-like lijnen van de Chiron ….
thomasthomas zegt
Lijkt wel een radio grafische bestuurbaar autootje.
trustmeiamanengineer zegt
Laat meneer KS het maar lekker bij photoshoppen houden….
kilum zegt
De Testa was wel het eerste wat ik zag. Maar om mij nou een kenner te noemen. ;-) Die “air intakes” zijn wel het meest iconische aan die auto. Dat had mijn zusje ook wel herkent.
Ok dat laatste is niet waar vermoed ik. ;)
mashell zegt
Meneer KS moet nog wat oefenen op de achterwielen.
autogijs zegt
Wolf of Wallstreet
jesse_rutjes zegt
*kots*
pexers zegt
Peugeot 205 Dimma ging ik voor….
eefie zegt
Het ziet er niet uit, vooral bij de achterwielen
camber24 zegt
Heeft ie ook cruisecontrol?
aadnus zegt
Ik dacht een Kia Opirus maar ik zie er ook n beetje Spijkstaal SRV wagen in. Of anders een 2CV.
g40freak zegt
koelsleuven op de deuren/achterkant van een auto die de motor voorin heeft liggen…….
dikke zucht.
maar ik zal wel een zeikerd zijn, gok ik.
aadnus zegt
@g40freak: Idd, misschien zit er achterin nog ’n moteur.
davelepeef zegt
@g40freak: ouwe raceauto’s in toerwagenklassen hadden vaak koeling in de achterschermen ;)
Bender zegt
Sleuven zijn bij de Testa functioneel om lucht naar de motor/radiateur te sturen die achterin ligt. Hier tekent meneer de lichtfilters van een wankel door de motorkap… wat wil hij nou?
Dutchdriftking zegt
Ik vind vooral de wielen gaaf.
sanderm3 zegt
Handig die open airfilters zó….vooral als het regent. Dan heb je meteen een waterstofauto
Gulli zegt
Die rijsttafel hangt al aan de achterklep
exclusieviteitsfreak zegt
Denk da’k ‘m ga bestellen voor de fun . . .
tjorque zegt
Als je 4000pk hebt in het vooronder moet je wel radiatoren in de koffer plaatsen, en heb je die dikke koelsleuven wel nodig…
Maar in dit geval…tjah. Het bits en bytes…
tjorque zegt
@tjorque: hete bits en bytes dus…