
En zouden we hier een kenteken op kunnen krijgen?
Dan kan die Jon Olsson wel een beetje moeilijk lopen doen om een DTM-look RS6 te knutselen, hij had net zo goed deze Audi A4 DTM racer uit 2009 kunnen kopen. Die staat namelijk te koop in Luxemburg voor €300.000 euro. Voor dat geld krijg je volgens de advertentie een volledig functionele racer met 585 pk. Dat lijkt ons echter wat veel, de A4 DTM had naar ons weten in 2009 460 pk en 500 Nm koppel. Hoeveel paardjes het ook zijn, ze hebben in ieder geval 6500 kilometer achter de rug.
Verdere details ontbreken helaas bij de advertentie, het lijkt gezien de livery te gaan om een Audi A4 R14 Plus die door Timo Scheider in 2009 naar het kampioenschap werd gereden, maar of dat écht zo is blijft gissen.
Met dank aan Tiemen voor de tip.
Zou wel enorm vet zijn als je hier een kenteken op kon krijgen
@janmetdelangeachternaam: totdat je boodschappen wilt doen en net zo lang bezig met met de startprocedure en je 5 puntsgordel als de rit naar de buurtsuper :-D
@swordfish: Dit lijkt me niet het type auto waarmee je boodschappen gaat doen. Ik zou er andere dingen mee doen. maarja wie ben ik?
@janmetdelangeachternaam: Wanneer je je kind hier mee naar de voetbaltraining brengt, ben je officieel de beste vader OOIT.
@simondegraaf: moet je geen drempels tegen komen he dan ben je de lul
@dirkiii: luchtvering installeren ;) hahaha
Gelukkig krijg je voor dat geld wel een ” Audi Gebrauchtwagen Plus “
Gelukkig krijg je voor dat geld wel een ” Audi Gebrauchtwagen Plus “
@gertjan2012: Wowow krijg je er twee?
Vermogen zonder restrictor misschien?
@vinceb2:
Precies wat ik dacht.
@janmetdelangeachternaam
Probeer het via de UK, als je daar een bankstel op kenteken kan krijgen moet dit een eitje zijn..
Dat je de oprit niet afkomt moet ie maar voor lief nemen, kleinigheidje hou je..
@tupperware: En mochten ze in de UK moeilijk doen, kun je altijd gasten nog bellen (ben even de naam kwijt) die ook die Ferrari FXX en Maserati MC12 Corsa op kenteken wisten te krijgen.
@Edge: volgens mij was dat in singapore…
@CasperH: waarschijk is de restrictor eraf gehaald. Er zit wel wat marge in zo’n raceblok als ie niet een vol seizoen 100 procent moet geven.
@gtwillem: ontwikkelen ze het motorblok meestal niet om meer PK’s aan te kunnen om zo een betrouwbaarder motorblok te hebben?
@uncivilsum: ja. In principe wel. Het is evenredig aan elkaar. Dus ze hebben dit blok zo goed mogelijk gemaakt om 550pk-600pk te kunnen leveren omdat je weet dat 450pk de max is. Zelfde geldt voor Le Mans racers: die hebben veel meer reserves dan dat ze gebruiken.
Leuk detail is dat je eigenlijk op de achterbank zit….
@dutchdriftking: Grappig detail inderdaad, je zit net achter de B-stijl!
@Stefje: Dat zitten ze hier in Rotterdam ook allemaal.
@Donstil: alles voor de ideale gewichtsverdeling! Breekijzer en kogelvrij vest in de achterbak helpt ook heb ik gehoord.
@Donstil: haha ik moest erg om je opmerking lachen :), 1 voor jou
En standaard geleverd met een handige trap om makkelijk het dak te kunnen poetsen.
@berlinetta: en een strijkplank, voor wanneer je moet wassen…
Als je met dit aankomt bij de stoplichten zit elke accountmanager om je heen te fappen, liever niet kopen dus aangezien de ongekende populariteit van VAG in Nederland.
@bsxc2: Nee 25% bijtelling is niet cool eveneens de kleine velgjes en het ontbreken van iMulticonnectivitibluetoothmp3spotifyconnectpremiumdrive met touch.
Voor de nog snellere bankovervaller
Over enkele weken te koop bij Jet Cars voor 3000 euro en lichte gebruikerssporen.
Meerprijs velgen: 50 euro
Gewoon het kenteken van een Audi A4 1.8 TFSI opplakken.. ;-)
@aventadorrr: en dan rijd je langs de tractiecontrolle (of hoe je dat ook schrijft) en dan hebben ze echt niet door dat dar een ietsje andere auto is…
@gwnbmw: ‘Ja alles was in de uitverkoop bij de Halfords, meneer agent’
@gwnbmw: Trajectcontrole.
@berlinetta: dank je wel
Ik zou m’n vriendin derin laten rijden..
@r32turbo: hoezo, gaat ze vreemd?
Is toch veel beter dit dan zo een supercar die driemaal zoveel kost en hier van verre niet eens in de buurt komen qua rondetijden (of is dat nu ineens niet belangrijk meer?)? Op de gewone weg mag toch niks, dus dan maar een A8 V8 TDI voor de oplegger waar deze op staat, ofzo…
@Onehp: Een Ariel Atom V8 (in de handen van een capabele coureur) kost de helft en zet nog veel snellere rondetijden neer. Volgens jouw redenatie is dat dus het hoogst haalbare op automobiel gebied.
@dikdraak: leuk, maar dan ben je weerom beter af met een echte competitie eenzitter vermoed ik zo, minder pk maar regelvrij voor dat geld geraak je wel aan 4G in de bochten.
Zelf zit ik liever binnen in een echte kooi (veiliger ook die DTM).
Tja, ‘mijn redenatie’ is eerder verdoken kritiek op de verhitte forumdiscussies over welke superauto het snelste is, komt er iets veel beter voorbij en daar wilt men dan ineens boodschappen mee doen?
Zelf vind ik circuitrijden en rondetijden overschat, gewoon een leuke praktische auto doet al veel, en dan veel oefenen om een betere chauffeur te worden, dat is *mijn* redenatie :)
Tja, en wat doen we met de drempels?
Mooi speelgoed, toch liever iets anders voor die 3ton
Ik vind de prijs wel meevallen. Enige is dat je er de weg niet op mag helaas…
Leuke spiegelvuller…