
Nu er volop testmodellen van de volgende generatie 5 en M5 rondrijden, kan het alleen nog maar bergafwaarts met de oude vertrouwde E60. Wald zet de toon met deze vetheftige M5 pimpmobiel.
Voor BMW-fans is het geduldig, maar goed leven. Er komt altijd wel een tijd waarin zij hun favoriete BMW kunnen aanschaffen. Dat is zo met M3’s, de 850i, en zelfs E39 M5’s. De emmetjes blijven duurder, maar dat is relatief. Een bodemprijs hebben ze allemaal, en die is vaak niet meer dan 10k euro. Of je vervolgens de eerste grote beurt kan betalen is een ander verhaal.
Afijn, belangrijk bij tweedehands BMW’s is de mogelijkheid tot personalisering. De eerste eigenaar verbouwt vaak weinig of niets aan zijn/haar Beierse juweel, de 2e, 3e en 4e eigenaar besteden het volledige banktegoed aan tupperware. Geen beter tijdstip dus om met een nieuw kitje in te stappen. Wald had namelijk ook al een kitje beschikbaar in 2008. Alle paaltjes-gevoelige delen zijn door Wald in één kit verkrijgbaar. De bumpers en skirts zijn van een nieuw kunstof-koolstofvezel-glasvezel mengsel gemaakt. Ook nieuwe velgen mogen niet ontbreken.













hmm redelijk kansloos voor verkopen,
Doe mij maar de RS6!:D
Dat plastic om die mistlampen..:(
Verder wel mooi hoor, maar niet echt bijzonder.
Wat een sjonnie M5 !
Slaat de plank kompleet mis.
Het is zelfs een model van de eerste generatie m5.
die achterkant ziet er wat mij betreft beter uit dan de originele, ik vind Wald sowieso niet slecht! ;)
ik vind het ook niks
@SiemAudi, je hebt gelijk
de RS6 is veel meer, en mooier
maar daarnaast tenminste een nette sjeike auto, die m5 is voor allemaal jongetjes die nog niet opgegroeid zijn(niets tegen die jongetjes) maar de RS6 is meer een auto vvoor heren al kun je er natuurlijk snel mee rijden:P
IK hoop dat er tog een doorontwikkelde v10 in komt zonderr turbo. fijn dat ze dus bij deze nog even een leuk kitje aanbieden. :)
zo verkloot je die meesterwerk.
Ik geloof niet dat dit een m5 is. mistlampen, foute spiegels, kleine schijven… ik heb liever een vorsteiner kit overigens. hoewel ik de wielen wel erg mooi vind passen
Mooi hoor een m5 met ‘Mercedes’ wielen…
Min punten
-eerste generatie 5 serie
-lijkt amper op een m5
-nutteloze bijdragen
Autoblog jullie zouden eens van die premium auto’s moeten testen!!!
Is nooit mooi geweest de huidige 5 reeks.
Matige kwaliteit voor een heel hoge aankoopprijs.
De nieuwe 5 GT stond bij het IO ontwerperscongres aan de TU Delft.
Zoals ik al dacht is het real life een verschrikkelijk mooie auto, groot maar niet dat het opvalt. Interieur even snel bekeken van buiten, zag er ook goed uit.
Overigens stonden er oa ook 2 Guilia’s en een GTV, Alfa is blijkbaar de droom van een designer, oh ja, en een oer M3.
Dit is GEEN M5 ik kan helaas de schijven niet zijn maar bij de uitlaat zie je duidelijk dat hij ge-bridged is terwijl de ‘echte’ M5 2 aparte pijpen naar achter heeft.
Daarnaast zijn bijna alle M5’s met een HUD (head-up-display) geleverd deze heeft dat niet, wat een beetje raar is.
En de M5 herken je als eerste door de mistlampen die er niet inzitten omdat men gaten heeft gemaakt tbv. de remkoeling… wat doet Wald… die zet ze weer terug.
Normaal vind ik de Wald pakketjes wel leuk (zoals bij de Mercedes S w220) maar deze slaat de plank volledig mis.
Waarom mistlampen? Het is juist een van de dingen waarom een ‘echte’ M5 te spotten is.. geen mistlampen dus.
Die achterkant ziet er niet uit, en de zijkant is helemaal waardeloos! De voorkant mag er wel zijn;)
aan al die slimmeriken die praten over of het nou een echte m5 is of niet.
tis niet eens een echte auto :lol: tis maar een render.
doe mij maar een originele in alpina wit of zilver.
Yes, we krijgen zo te zien een autouitbreiding bij ons.
@ Carwasher
en jij bent 15 en was als bijbaantje voor een knaak audi’s?
mistlampen vind ik sowieso een eis op een “Premium” kar als een M5. Ik vind de Wald uitvoering mooier als origineel.
Afijn, belangrijk bij tweedehands BMW’s is de mogelijkheid tot per…
bedoel je niet enfin ?
nederlanders en frans toch…
KOPJE: wald doet nog even de m5
en dan is mijn vraag wat hebben ze dan gedaan.
een beetje plastic, een zwarte kleur, en anderen velgen der op zetten. nee dankje geef mij dan maar een invalide wangentje
Nu zijn de E60’s nog zo’n 50k, dus teveel voor de meeste sjonnies. Ze zijn nog even veilig. Maar hoe lang houdt Wald deze kit in productie? Als het langer is loop je de kans dat de M5’jes alsnog slachtoffer worden van ombouw.
Zo zie je maar de “gewone”M5 is King of the road and we don’t need Wald or what so ever!
Het is dus gewoon geen M5, goed werk AB
Zijn er geperforeerde remschijven? Kofferbak die uit 1 stuk bestaat?
Nope
hahaha @ henk : die schijfjes zijn idd niet van een m5 misschien toch een 520i omgebouwd :P
mistlampen horen toch ook niet op een echte m5..en vooral niet zo goedkoop opgezet met popnagels.