Als je net begint met coke handeltje moet je natuurlijk nog een beetje low profile beginnen en kan je niet direct in een CLS met V12 aan komen scheuren. Daarom kan je veel beter starten met een lieve kleine Mercedes C-Klasse met V12. Het instapmodelletje zeg maar.
Eigenlijk haalt BRABUS elke keer hetzelfde trucje uit: Neem een nieuw model Mercedes en prop er een tot 800 pk getunede V12 met twee turbo’s in. Ze doen dit zo’n beetje met elke Mercedes van de G-Klasse tot de C-Klasse.
In Geneve onthullen ze nu de Bullit Coupe 800 met onder de kap een 6.2 liter V12 met twee turbo’s die 800 pk en 1.420 Nm levert (elektronisch gelimiteerd op 1.100 Nm). En wat moet je als beginnende coke dealer betalen voor al dit geweld? Voor slechts 378.000 euro kan je er eentje ophalen in Duitsland.
stefanamsterdam zegt
ongeschikt voor niet-rokers
xlnc zegt
Bedankt voor de tip. Had bijna een CL 500 aangeschaft.;-)
trolle zegt
Hebbe hebbe hebbe
teune zegt
Dan doe je het wel heel erg goed voor een beginnende dealer LOL dit is meer iets voor de eindbaas.
integralechubasco zegt
Getunede auto’s is traditioneel interessant voor het dievengilde omdat er veel uitgegeven kan worden aan iets wat er schijnbaar en op papier niet direct duur uit ziet. De belastingsdienst in het ootje nemen, zeg maar..
lincoln zegt
@integralechubasco:
Duitse tuning .. witter kunnen we het niet wassen ..
of had ik dat al gezegd ??
mrB zegt
Op deze foto’s valt het me pas op hoe hoekig die luchthapper in de bumper uitsteekt. niet heel mooi. Maar Brabus is er niet voor het mooi, maar voor het bruut :P
RubenPriest zegt
@mrB: exactly!
bempi zegt
Overgang van tuppaware naar body is zo fout ! Linea recta van een hobby tuner afkomstig die langs de snelweg bij een benzine station staat te knutselen.
Daarentegen is het lakkleur wel perfect afgestemd op de auto.
masterstig zegt
Zéér bruut, maar die diffusers en luchtinlaten…
michelyman zegt
Ze staan veel op beurzen, maar worden er nu echt veel Brabussen gebouwd/verkocht? Ik heb er namelijk nooit 1 gezien.
OT: alweer een dikke bak, maar dat is te verwachten van Brabus.
eklasse zegt
@michelyman: Gezien ons Nederlandse wegenbelasting / benzine prijzen klimaat is het niet echt rendabel om hier mee op stap te gaan. Ga eens in Dld kijken. Daar hebben ze ook nog leuke stukken weg waar een Brabus beter tot z’n recht komt dan in de file in NL.
sir_smokalot zegt
378.000 euro. Dat staat gelijk aan 1 grote ripdeal plegen en dan ruim 7.500 pakketten bezorgen. Best veul werk..Ik zoek wel een andere criminele activiteit, bankier ofzo.
Wouter-Klinge zegt
@sir_smokalot:
Of ga de politiek in…
sir_smokalot zegt
Nah, dat schuift niet goed genoeg.
robbievw zegt
Beginnende? Ik dacht meer aan gevorderde..
robbie zegt
@robbievw: nope, dan koop je wel iets groters dan zo’n kleine C-Klasse Coupe.
schim zegt
Nu al in de aanbieding? de vorige keer moest deze auto nog 449.000 kosten.
jordy14 zegt
Ik zou het geluid uit die uitlaten wel eens willen horen.
Dimglor zegt
Instapmoddeletje? Dit ding is ongeveer even duur als die Cls Rocket… Die was ook rond de 400 mille…
syliaca zegt
Deze is zeker wel heel erg vet. Zo veel vermogen in zo’n kleine auto. Dit wordt een echt ragbakkie!
bodejodel zegt
-“Neem een nieuw model [insert car brand here] en prop er een tot 800 pk getunede V12 met twee turbo’s in.”-
Dat zouden meer mensen moeten doen…
mellie zegt
Mooi hoor deze zou ik zo halen als ik het geld had.
vind de kleur ook wel mooi.