De handschoentjes gaan uit, het is gedaan met enkel gepiel met leer, alcantara en carbonstripjes in auto-interieurs, Vilner gaat zich nu meten met de Mansory’s en Walds van deze aarde.
Volgens de heren tuners wordt dit ‘the first Bulgarian complete tuning project‘. Helaas voor hen wordt het niet de eerste Conti GT met een widebody kit.
Zeg het maar, moeten ze hier hun vingers aan branden, of kunnen ze maar beter weer hun naald en draad oppakken, en interieurs gaan verfraaien? Een mysterieuze teaservideo vind je alvast op Bentleyjunk.
Robert zegt
Je ziet het weer, met een beetje photoshop-rendering kan íedere auto er als een top-chop dragster uit zien.
bozewolf zegt
“Vilner gaat zich nu meten de de Mansory’s en Walds van deze aarde.”
Zandzakken voor de deur! Man de barricades!
darkpluisje zegt
De achterkant is nog niet eens zo slecht eigenlijk… Hoewel ik vind je van een bentley af moet blijven, net als aan een aston ook niet geprutst moet worden (zelfs zagato verkracht dat vaak)
jordy14 zegt
Ik vind hem er wel dik uitzien. Hij verliest wel klasse maar daar krijg je dan wel een brute bak voor terug.
rotarypowah zegt
Wel ’t stuur weghalen, maar vergeten de pook te vervangen door een joystick.
str8six zegt
Waarom het oude model?
quattromeister zegt
@str8six: Omdat die mooier is dan het nieuwe.
redneckdarian zegt
onder de motto; if its worth doing, its worth overdoing
Vinny_93 zegt
Voorkant is wat te veel (of eigenlijk te weinig) van het goede. Achterkant vind ik op zeg mooier. Het interieur is natuurlijk altijd goed als je zelf een kale Corsa C rijdt.
norge zegt
Voor de voetballende sjonnie.
bungabungastig zegt
“Bentleyjunk”
toyotafortuner zegt
@bungabungastig: Ik wou net zeggen; de link voor bentleyjunk is er niet. OT: enorm verkracht. Dus ideaal voor zij met teveel geld en geen smaak.
moondustfocus zegt
Eljero Elia en Ballotelli staan al in de rij.
ckaka zegt
jammer van die standaard Audi velgen die zelfs op de A1 verkrijgbaar zijn…
a3aan zegt
Tjah wel DIK