Wees gerust, ook de rest van het exterieur is klaargestoomd voor de volgende meeting bij een McDrive naar keuze.
Exterieur inderdaad, want voor zover bekend is er onder de kap van de Aygo niks aangepast door Musketier. De tuner heeft er het al vaker gepresteerd om, vooruit, verrassende auto’s te ’tunen’ en daarop is deze mini-Jap geen uitzondering.
De woeste driepitter onder de kap is in elk geval verzekerd van een vrije adem met 1,33 uitlaat per cilinder. Verder vinden we een setje sportvelgjes beschikbaar in de maat 15 tot en met 18 inch en is het stadsgebakje 30 mm lager op de pootjes gezet.
Afgezien van die vier uitlaatpijpen moet gezegd worden dat deze Aygo nog best een stoer autootje is geworden. Zeker de velgjes in combinatie met de rood/zwarte lak staan ‘m niet verkeerd. Hoe het setje uitlaten klinkt is overigens nog niet bekend.
sr20det zegt
Jaa hiermee boek je alle golfjes r32, s3’tjes en bmw 320’jes er wel mee uit ja. Wat een bizar monster
gerjanm zegt
@sr20det: Ja, met meer uitlaatjes ga je natuurlijk veel sneller…..
sr20det zegt
@sr20det: sorry, 330’jes
bisazza zegt
@sr20det: vergis je ook niet in de 320i’tjes… Die gaan ook al in 7,3 naar de 100 ;)
lucas23 zegt
@sr20det: 130’jes past beter in het rijtje
blaze3027 zegt
@sr20det: nou nou nou ding houd me vr6 s nie bij hoor
sr20det zegt
@blaze3027: mans hoor
blaze3027 zegt
@sr20det: ja he…
sr20det zegt
@blaze3027: mwa
roberto zegt
4 uitlaten vind ik wel erg ver gaan voor een Aygo, dan liever 2 aan de linkerzijde.
jrk68 zegt
2 in het midden had beter geweest, had m’n vriendin onder haar Aygo en dat zag er best geinig uit.
Verder wel een geinige bodykit.
tupperware zegt
@jrk68:
Zoiets?
arnodk zegt
Ik vond die van de vorige generatie sowieso al een stuk mooier, en 4 uitlaten.. van mij hoeft het niet
tupperware zegt
Om de Pk”s te laten matchen met de looks hebben ze in de UK een turbo kitje voor de Aygo.
Voor 3,5K in ponden heb je dan 124 Shetlandpony’s onder de rechter voet.
Oh, en laat je niet verleiden tot 18″ velgen, veel te groot en zwaar voor zo”n klein motor, daar gaat hij echt niet fijner van rijden..
styns zegt
Wat. Een. Spuuglelijk. Onding.
sydney zegt
Elke keer als ik een nieuwe Aygo van voren zie, kijk ik altijd onbewust naar beneden of de veters in m’n schoenen nog vast zitten.
dakloos zegt
Ik vind ’t ’n hip ding.
sergio72 zegt
Hij word er niet knapper op! Lelijke auto.
philipf zegt
Meteen je GTI inruilen voor dit ding! Monsterlijk….
rutger97 zegt
Dikke motor erin en dan wil ik m wel hebben!
ronaldddvos zegt
@rutger97: die Ferrari ff v12 van laatst?
rutger97 zegt
@ronaldddvos: zoiets
arthur1004 zegt
Dikkere motor er in, ander onderstel, grotere carrosserie, beter interieur, ja! Dán wil ik hem wel hebben. O wacht, ik wil deze dus absoluut niet.
thomcarspotter zegt
Turbocharge that bitch!
tupperware zegt
@thomcarspotter:
U vraagt, wij draaien en zij schroeven het er voor je op..
http://www.tts-performance.co.uk/#!toyota-aygo/cf2g
Dutchdriftking zegt
Ik mis sidepipes!
alcantara zegt
@alcantara: Hmm, vreemd, dat had ik toch echt niet getypt, nog eens proberen:
1 pijp is 400pk
alcantara zegt
@alcantara: Ha wat een grap! Een complete tekst hoort daar nog tussen te staan…laat maar, delete dan alle 4 reacties maar.. want in pijp hoort bij sub 200pk
tupperware zegt
@alcantara:
Dus hier ligt 1600pk in..?
Impressive..
alcantara zegt
@tupperware: Nee, de site kan blijkbaar niet omgaan met de notaties waarin ik alles getypt had. Maar wat ik bedoelde is dat 1 pijp bij sub 200pk hoort, 2 pijpjes aan één zijde bij 200pk tot 300pk, beide zijdes 1 pijp bij 300 tot 400pk en beide zijdes 2 pijpen bij meer dan 400pk.
Zo duidelijk?
tupperware zegt
@alcantara:
Wat jij vind dat hoort is gelukkig geen wet, persoonlijk vind ik 2 pijpjes centraal altijd wel geinig staan. Juist ook bij die kleintjes maar ook in het geval van de F-type vind ik dat mooier.
Ik laat de V8 F-type alleen daarom al wat het is, laat onverlet dat ik 4 pijpen onder een Aygo net zo raar staan als onder een A3 of een Golf..
alcantara zegt
@tupperware: Dus hier ligt waarschijnlijk een motor in die meer dan 400pk levert.
kaasdevies zegt
Mijn vriendin mag me ook 4X pijpen maar dan zonder vrije adem
baardmijt zegt
Oei… wat is de huidige Aygo toch lelijk…
Dat blijft ie met deze kit ook, vooral van de neus kan ik op z’n zachtst gezegd niet in vervoering raken.
Rest van de kit oogt wel aardig. Maar dan zou ik toch kiezen voor drie uitlaatpijpjes max. En er moeten hoe dan ook (veel) meer peekaatjes uit die driepitter gehaald worden.
bennyyy zegt
Kom er hier regelmatig op de woon/werk rit richting Rotterdam Botlek een tegen met vier uitlaten, maakt meer herrie dan dat het voorruit gaat. Bewonder z’n passie, maar 4 uitlaten op een 3 cil is redelijke overkill.
Edge zegt
Achterbank eruit, dik blok op de achteras monteren en gaan met die banaan!
Bart_V zegt
Muah 4age 20v er in en klaar
Leuk voor als daily
redbeams zegt
@bart_v: 4a-gze of beter nog een 3s-gte ;)
Bart_V zegt
@redbeams: wil je dood ofzo 3S-GTE heb ik in mijn corolla zitten
burgerbak zegt
Wop wop daar gaan die pijpies woo wop
qriss zegt
Het ombouwen, tunen en raceklaar maken van auto’s moet je gewoon aan Toyota / TMG / TRD / TTE overlaten:
https://www.youtube.com/watch?v=cRdqU1uze0A
https://www.youtube.com/watch?v=fjyCNQG6_dE
https://www.youtube.com/watch?v=DSKyYQsT0eI
https://www.youtube.com/watch?v=hAltP8A0XZQ
redbeams zegt
Uhhh nee dit is overkill…liever 2 in het midden.
De velgjes staan ‘m dan juist wel mooi.
driftkicker zegt
Fiat 500 Abarth heeft standaard 2 uitlaten en optioneel 4. Beiden klinken geweldig voor zo’n klein autootje! http://www.abarthbelux.be/Site/be/RECORD_MONZA_EXHAUST_SYSTEM_KIT
mrrallycross zegt
Het heeft wel wat, een hoog tjappie gehalte!
toyotafortuner zegt
Met een normale uitlaat zou ie al heel wat beter te pruimen zijn, want ik vind deze uitvoering eigenlijk best tof
n54coupe zegt
Agossie
gaszitrechts zegt
Hopen dat de Toyota rijders het gaspedaal nu wel weten te vinden…