Ok, Andre van der Toorn mag dan een kaboutertje zijn en Spee is natuurlijk ook een kwal. Maar wegmisbruikers heeft zowaar toch spannende televisie opgeleverd! Dus we kunnen best wel zonder Blik op de Weg. Dit moet trouwens wel eens van de meest bizarre achtervolgingen ooit zijn geweest op de Nederlandse snelwegen.
FILMPJE! Met dank aan iedereen voor de tips!
Iemand nog een idee hoe we de bestuurder kunnen straffen?
UPDATE: Het verhaal achter de achtervolging!
Baby zit op vuurwapen en vol drugs
Na een wilde achtervolging van twee auto’s over de A7 heeft de politie zondagmiddag een 42-jarige Purmerender en zijn 33-jarige vriendin aangehouden. Zij zaten in een Volkswagen Golf met op de achterbank een baby, in wiens stoeltje een vuurwapen was verstopt. De kleertjes van de baby zaten volgepropt met drugs.
Rond 15 uur klokte de politie op de A7 ter hoogte van Middenmeer een Porsche op 200 kilometer per uur. De surveillanceauto gaf een stopteken, maar de Porsche ging er bij een afrit vandoor om direct hierna de snelweg weer op te rijden. Daarbij verloor de bestuurder de macht over het stuur en raakte de vangrail. De Purmerender ging er met hoge snelheid vandoor terwijl auto-onderdelen over de rijbaan vlogen. Tijdens zijn vlucht haalde de Purmerender ook auto’s over de vluchtstrook in. Op parkeerplaats de Horn stapte hij over naar een Golf, die werd bestuurd door de vrouw. De Amsterdammer schoof in de Porsche een stoeltje op en reed vervolgens weg. Op de afrit bij Wognum kon deze bestuurder worden aangehouden. Hij bleek een ongeldig verklaard rijbewijs te hebben.
De Golf kon vlak na de afrit Avenhorn tot stilstand worden gedwongen, waarna beide inzittenden werden gearresteerd.
Het rijbewijs van de 42-jarige man is ingevorderd. Omdat er in de auto een vuurwapen werd aangetroffen, is bij hem een huiszoeking gedaan. Daarbij werd nog een stroomstootwapen aangetroffen.
Bron: Noordhollands Dagblad
Niels zegt
Dit krantenbericht hoort erbij:
http://www.nhd.nl/nieuws/stadstreek/waterland/article1484256.ece
Racer X zegt
Belachelijk dat zo’n onbenul zo’n mooie 996 GT3 in de prak rijdt… Leer eerst eens rijden voor je zo’n auto aanschaft/jat.
Ik zeg dat er een achterband op zijn scrotum opgerookt mag worden!
poupoulossos zegt
Gistern gezien bij ‘Wegmisbruikers’ toch wel ff de moeite om te kijken…..die gast rijdt eerst zijn Porsche naar de knoppen en stapt vervolgens vrolijk in bij een van zijn handlangers om zo aan de politie te ontkomen (op zich goed geprobeert).
Straf……
Is ie al niet genoeg gestraft nu z’n GT3 naar de knoppen is?
Zo nee….
Laat hem 1 jaar in een multipla rijden voor straf!
Bramzel zegt
Wat een idioot zeg…
Marco zegt
Beide dikke tenen afknippen, zodat lopen moeilijk wordt, en nooit weer een rijbewijs geven…
Joost zegt
Dat is inderaad wel de heftigste politieachtervolging op de Nederlandse snelweg die ik tot nu toe heb gezien:P Hoe haalt ie in z’n hoofd om na die botsing nog is volgas de snelweg op te gaan?
M. zegt
Het ergste is misschien nog wel dat hij die kabouter extra kijkcijfers geeft, wat hij totaal niet verdiend.
Stefan zegt
Ik heb het gezien.. geweldig haha. Ik vind het alleen knap als je met een gt3 een simpel politie wagentje er niet uit rijd.
Ik bedoel, een beetje goede rijder rijd al 2x zo hard door de bocht met zo’n auto.
Marco zegt
Okay, en ook gelijk uit de ouderlijke macht zetten dat stel, tsss, het wapen was verborgen in het stoeltje van de baby en de in de kleertjes zaten de drugs verstopt…
Wat een …..
r32 zegt
De voor klep gaat open na het botsing , hij ziet geen reed maar rijd toch vol spin weg hahaha
Emiel zegt
Haha…hij gaf nog wel netjes richting aan bij het nemen van die afslag :D
jos zegt
Erg benieuwt naar het verhaal hier achter en vooral van de arme auto .
Eer dit werd uitgezonden heb ik een half uur lang vol irrietatie dit zitten kijken,
wat een …. programma
fsfikke zegt
Whaha, dan wisselt die idioot van auto, en laat ie iemand in z’n GT3 rijden die ook totaal niet kan rijden. Wat een idioten.
Lout zegt
Van een onbekwame chauffeur gesproken!
Jan C. zegt
Heilige Koe! Grutjes en dat op de A7…
BOL zegt
Ik vind dat zijn gasvoet geamputeerd moet worden
Jandepandaman zegt
Laat hem maar een jaar mee lopen met de traumateams die de verongelukte wegpiraten uit hun auto’s mogen pulken die niet zo fortuinlijk als hij zijn geweest het te overleven of die door de schuld van wegpiraten als hij zijn verongelukt. En dan mag hij de ledematen en het bloed telkens uit het asfalt schrapen en de nabestaanden persoonlijk de melding doen. Lijkt me uitermate verhelderend voor die eikel. “Man” noem ik hem bewust niet want je bent volgens mij beslist geen vent als je zo de andere weggebruikers bedreigt met je stomme asociale rijgedrag.
Benny1 zegt
Hoe deze man te straffen? Het multipla idee wat rond ging vind ik ook wel een leuke :P
Volgens mij is dit wel een grote vis… rijdt in een GT3… heeft handlangers… verzet zich bij aanhouden… probeerd echt alles om maar weg te komen.
Laat deze man alle afleveringen van wegmisbruikers onder dwang achter elkaar kijken, dat is al een straf opzich.
vla zegt
waaat???
zo’n beledigingen! (tegenover die porsche dan, das een wagen om u tegen te zeggen)
Trouwens is het niet een beeetje overdreven om een hele file te organiseren om de man te vangen?
de vrachtwagens komen niet op tijd aan en de mensen in de personenwagens worden enorm geërgerd. dat zijn minimum zo’n 100 mensen tegen 1.
sorry jongens uit nederland maar ik ben blij dat ik daar niet woon hoor.
Kris zegt
Het bijbehorende krantenartikel:
Baby zit op vuurwapen en vol drugs
Gepubliceerd op 12 februari 2007, 16:24
Laatst bijgewerkt op 12 februari 2007, 16:27
PURMEREND –
Na een wilde achtervolging van twee auto’s over de A7 heeft de politie zondagmiddag een 42-jarige Purmerender en zijn 33-jarige vriendin aangehouden. Zij zaten in een Volkswagen Golf met op de achterbank een baby, in wiens stoeltje een vuurwapen was verstopt. De kleertjes van de baby zaten volgepropt met drugs.
Rond 15 uur klokte de politie op de A7 ter hoogte van Middenmeer een Porsche op 200 kilometer per uur. De surveillanceauto gaf een stopteken, maar de Porsche ging er bij een afrit vandoor om direct hierna de snelweg weer op te rijden. Daarbij verloor de bestuurder de macht over het stuur en raakte de vangrail. De Purmerender ging er met hoge snelheid vandoor terwijl auto-onderdelen over de rijbaan vlogen. Tijdens zijn vlucht haalde de Purmerender ook auto’s over de vluchtstrook in. Op parkeerplaats de Horn stapte hij over naar een Golf, die werd bestuurd door de vrouw. De Amsterdammer schoof in de Porsche een stoeltje op en reed vervolgens weg. Op de afrit bij Wognum kon deze bestuurder worden aangehouden. Hij bleek een ongeldig verklaard rijbewijs te hebben.
De Golf kon vlak na de afrit Avenhorn tot stilstand worden gedwongen, waarna beide inzittenden werden gearresteerd.
Het rijbewijs van de 42-jarige man is ingevorderd. Omdat er in de auto een vuurwapen werd aangetroffen, is bij hem een huiszoeking gedaan. Daarbij werd nog een stroomstootwapen aangetroffen.
Lees meer politienieuws in Dagblad Waterland van dinsdag 13 februari
vla zegt
@ Benny1
wow
zo had ik der nog niet over nagedacht, maar alle aanwijzingen zijn er wel
Benny1 zegt
@de vlaamink
Het krantenbericht spreekt misschien ook boekdelen…
Guggenheimer zegt
Beetje spanning op de Nederlandse snelweg is niet verkeerd. Het is alleen zonde dat-ie opgepakt is wat betreft het te hard rijden. Maar dan had je het wrs. ook weer niet op tv gezien.
Marten zegt
Leuk he?! Achterwielaandrijving : )
thomaz zegt
Haha het is ook echt zo duidelijk te zien dat die van der Toorn op een kistje staat hè…
Wel mooi dat je die agent hoort zeggen op het moment dat die loser met z’n GT3 gecrasht is: “sukkellll”
jamesBROWN zegt
Stelletje ratten, een beetje files maken. En die arme man z’n mooie GT3 laten vernielen…
Fiat Coupe 20v turbo zegt
@ de vleaminck
aangezien de persoon uit de Porsche over was gestapt in de Golf kon men verwachten dat deze auto, of de inzittenden nog wel eens rare sprongen konden maken. Een file is dan de meest veilige oplossing om te voorkomen dat andere weggebruikers geen gevaar lopen en de persoon in kwestie aanghouden kan worden.
Als jij liever van de weg gedrukt wordt door een wilde drugs dealer dan even in de file te staan, veel plezier! Deze man is een gevaar voor iedereen op de weg, priorteiten stellen heet dat.
C30CDIAMG zegt
Ondanks deze spectaculaire achtervolging vind ik dat deze film van BLIK OP DE WEG jullie ook niet mogen onthouden worden. Minder spectaculair, maar wel een tegenhanger van webmisbruiker.
Zie hier achtervolging BMW M5
http://www.youtube.com/watch?v=APzbIe1hoq4
Carrera R zegt
Sjonge jonge je denk toch wel na als zo’n stomme volvo ook met 200 achter je blijft rijden dan weet je toch dat er iets mis is..
Japie zegt
Stefan schrijft,
27 August 2007 om 13:04
Ik heb het gezien.. geweldig haha. Ik vind het alleen knap als je met een gt3 een simpel politie wagentje er niet uit rijd.
Ik bedoel, een beetje goede rijder rijd al 2x zo hard door de bocht met zo’n auto.
—————
Simpel politieautootje?:?,…stevige motor met een flinke tuning,..dan is het geen simpel wagentje meer,…daarbij kunnen die gasten erg goed rijden hoor,…heel erg goed zelfs,….
iFi® zegt
Hee die heb ik gisteren gezien, echt gestoord wat hij doet. Ik krijg liever een boete dan dat ik me Porsche kapot rij
DRU zegt
Ah, drugs dat verklaart alles.
Weet je, ik kan gewoon dat kistje niet meer wegdenken. Ik ZIE het gewoon voor me als ik kijk. Vreselijk.
59sec zegt
De droge reactie van de agent als de Porsche in de vangrail klapt, is er een om in te lijsten; “sukkel…”
C30CDIAMG zegt
@ DRU
Welk kistje bedoel je?
En als je kijkt zie je wel vaker iets… ;)???
Joeri zegt
Mooie achtervolging…
Dus rijd je een x in een snelle auto, polisie blijft sneller lol
SugarFree zegt
Mooie beelden natuurlijk, maar goed dat de dwaas is opgepakt.
Ik vraag me alleen af wat de reacties waren geweest als:
– er geen pistool in het kinderzitje had gezeten;
– de kleertjes van de baby niet waren volgepropt met drugs;
– de bestuurder van de Porsche een zakenman was die gewoon even zin had hard te rijden.
Waarschijnlijk had iedereen dan weer z’n mond vol over ‘kabouter Vd Toorn’ en ‘kwal Spee’ en hoe zielig en fout ze bezig zijn…
S65 AMG zegt
Ik heb dit gister gezien op Wegmisbruikers. Die vent is echt zwaarrrr ziek in zijn kop om te proberen weg te komen. Wat wil je doen als de blauwe mieren je kenteken al hebben? Dus als hij gewoon was gestopt hadden ze alleen zijn rijbewijs in beslag genomen en kreeg hij een boete. Dan hoefde de zilvere Vw Golf 5 niet te stoppen en dan werd de wapen en drugs niet gevonden. Die man is echt dom. Mja was best heftig hoe hij in een keer afslag nam.
Rvh zegt
hard rijden okee maar je zou die klep maar door je ruit krijgen…
opsluiten die klootzak
Stephan zegt
@ Japie
De motoren van politiewagens en klpd wagens zijn compleet standaard hoor. Ze hebben misschien wel een grote motor, maar zijn absoluut niet getuned.
Ze kunnen wel erg goed rijden, daar heb je wel gelijk in.
C30CDIAMG zegt
@ Sugarfree,
Als jij je Porsche crashed in de vangrail en er dan alsnog vandoor scheurt is het geen lolletje meer hoor
S65 AMG zegt
Owjah was vergeten om te zeggen wat voor straf hij moet krijgen. Ze moeten hem 2 jaar gevangenis geven en nooit meer zijn rijbewijs terug geven. Dan kan hij dat ook eens op zijn fiets met achterwielaandrijving proberen haha.
Hagar zegt
@BMW M335D TOURING
Als je ook van het kistje wil dromen :
zie http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/21/hee-kaboutertje-waar-is-je-puntmuts#post-10739
Zeg niet dat je niet gewaarschuwd was hé :-)
C30CDIAMG zegt
Ohjaaa natuurlijk haha, heel goed :)
mini cooper zegt
Goed werk van de achtervolgende politie. Aanpakken die criminelen !
Cabrioot zegt
Een goeie straf……Die gevonden troep in een keer op laten snuiven en dan in een cel gooien…..Kijken hoe lang hij blijft leven want als zo iemand 2 jaar zit moet de belastingbetaler er nog voor opdraaien ook voor iemand die notabene een baby al als koerier laat spelen……Maar jah hij zal wel weer de dans ontspringen door een of ander recht of regeltje dat hij heeft als crimineel….
wimbers zegt
ik weet niet of een file wel de meest veilige oplossing is.
als zo’n kerel rare sprongen kan maken als hij in hte nauw zit weet je ook niet wat ie doet als ie in een file terecht komt.
voor hetzelfde geld ontstaat er een schietpartij midden in de file. het lijkt me dat je dan beter dmv een helicopter de achtervolging op afstand kunt voortzetten zonder anderen in gevaar te brengen.
Fiat Coupe 20v turbo zegt
@ Sugerfree
de zakenman die jij beschrijft zou waarschijnlijk gestopt zijn zodra het bord naar beneden ging en zonder al te veel morren zijn rijbewijs ingeleverd hebben.
Deze man is een paar kalibers erger en zet bewust zijn eigen leven, dat van zijn bijrijder en indirect ook van zijn vrouw en kind op het spel om te ontsnappen aan de politie.
Dr. Bronx zegt
wat een waus gek. Vind toch bizar dat in nederland zoiets gebeurt. Normaal zie je dat alleen bij die amerikaanse achtervolgingen.
C30CDIAMG zegt
@ Wimbers,
De politie helicopters evenals ambulance helicopters mogen niet altijd opstijgen wegens milieuwetten waar zij zich aan dienen te houden
Fiat Coupe 20v turbo zegt
@ wimbers
ik denk dat de man in kwestie niet eens tijd had om een wapen te pakken, het gaat om het verrassingseffect. Als ‘ie echt wanhopig was had ‘ie zelfs via de vluchtstrook langs de file kunnen gaan.
Als, als, als, als mijn moeder een man was, zat ik hier nu niet…
Klassiekerrally zegt
Ik vind dat Jandepandaman een goede straf bedacht heeft.
Verder natuurlijk compleet kaalplukken. Binnenkort te koop bij de Domeinen: een gecrashte GT3 :)
DRU zegt
@ Klassiekerrally, Ja inderdaad. Dat is echt een goeie taakstraf. Het is trouwens wel een vreselijke baan, ledematenschraper. Ik denk niet dat er ooit iemand is geweest die als kind dacht: ‘Ik word ledematenschraper!’
@ Jandepandaman, we have a winner!
Kees zegt
Heeft iemand een idee waar de GT3 is gebleven? Hebben ze die ook te pakken gekregen? Ben wel benieuwd of daar nog veel drugs of andere verboden goederen in zaten.
nism0 zegt
ik denk dat die auto vel verfrommeld word tot een paketje
DRU zegt
Over de issue met de baby:
Misschien waren ze op weg naar Anne Geddes om leuke babyfoto’s te maken met het thema Coke en Guns.
floryn zegt
ik weet dat die vent goed fout zit maar ik vind het toch altijd kut als zoiets eindigt met: “meneer u hoeft geen verklaring te geven van hetgeen voorgevallen is, maar waarom doet u dit soort idiote dingen?”
DRU zegt
En ze reden zo hard, want Anne Geddes is gewoon een The Devil Wears Prada type byotch die je gewoon dist als je 1 minuut te laat komt.
DRU zegt
Ok maar STEL dat het niet waar is wat ik zeg. Dat ze niet naar Anne Geddes op weg waren, maar gewoon een beetje drugs moesten afleveren of zo.
Waarom rij je dan 200 km/u? En waarom rij je in een Porsche GT3?
Zet die crack toch gewoon in de minder opvallende Golf!
Ik snap het niet. Ik snap het niet.
Fiat Coupe 20v turbo zegt
@ DRU
de crack zat in de golf (of het echt crack was weet ik niet, denk eerder coke, maja) in de kleding van de baby. De Porsche werd eerst bestuurd door crimineel 1, later na de parkeerplaats nam de bijrijder crimineel 2 het over en ging crimineel 1 bij z’n vrouw, crimineel 3 achter in de golf zitten. Daar zat de baby ook in.
Als crimi. 1 & 2 samen waren doorgereden was crimi 3 niet bekend geworden en waren de drugs en het wapen niet gevonden. Ook was de baby dan nog bij de ouders geweest, bij mama althans, papa zal nog wel even vast zitten.
Barry330cd zegt
Wat een ongelooflijke hersenloze crimineel. Als hij gewoon was gestopt dan was er een bekeuring voor snelheid gekomen en verder niets. Nu heeft hij toch wel wat meer te verantwoorden de sukkel haha.
DRU zegt
@ Fiat Coupe 20v Turbo – Ik moet beter opletten.
Maar het is dus nog erger dan ik dacht. Ze hadden gewoon alleen maar de speeding felony belast kunnen krijgen.
Oja, crack is een beetje mijn verzamelnaam voor alle drugs.
SjaakSjon zegt
Jongens, die drugs en dat wapen lagen in eerste instantie natuurlijk in de Porsche. Na het overstappen heeft ie alles proberen te verstoppen in het kinderzitje.
Rick dos zegt
“Baby zit op vuurwapen en vol drugs”
Waarom pakken ze de vader en moeder op? Het lijkt me duidelijk wie de BigBoss is in deze zaak. Echt weer wat voor de KLPD de kleine visjes pakken waar de grote vissen wegkomen. Nice going guys!
Tinos zegt
Aangezien dit al in februari gebeurd is, en de wetgeving in nederland kennende zullen alle betrokkenen allang weer op vrije voeten zijn. U en ik worden flink gestraft vor een paar km’s te hard maar de echte criminelen hoeven na voorarrest nog maar een paar weken in een open inrichting. Die gast heeft heeft vast wel zn lesje geleerd dat ie beter een 4wd porsche kan rijden en waarschijnlijk heeft ie er al een maar nu in knalpaars, want t moet wel opvallen he. Zn vrouw/vriendin is vast ook al weer zwanger en de baby die ze al hebben krijgt alleen aandacht als er weer wat waren verstopt moeten worden.
’t zullen je ouders maar zijn.
Fiat Coupe 20v turbo zegt
@ Sjaaksjon
als dat het geval was had de bestuurder van de Porsche beter alle zooi op die parkeerplaats kunnen dumpen denk je niet? Volgens mij willen zelfs criminelen zo snel mogelijk van hun dope en wapens af als ze eenmaal weten dat de politie achter ze aan zit.
Jeffrey zegt
Echt een bizare achtervolging, gelukkig is het goed afgelopen. Btw even terug dat de politie sneller is dan de Porsche, tuurlijk is een GT3 heel snel en iedereen rijdt er zowat de politie mee uit, alleen sommige politie auto’s zijn nu eenmaal niet de standaard uitvoeringen, zoals die Golf in wegmisbruikers, is een R32 zonder logo’s, die Ford mondeo V6 3.0, en dan hebben ze nog andere bijzondere wagens zoals, M3,M5, Audi A6 4.2, A8 4.2 etc S500-S600, Lexus LS, 911 etc maar die worden hiervoor niet gebruikt allemaal geheel zonder logo’s uiteraard en minder opvallend.
Tinos zegt
@ Jeffrey: ik dacht dat de politie geen auto’s als bmw en alfa inzet vanwege het te agresieve imago, waardoor misschien iets onbedoeld wordt uitgelokt. Heb ze wel gezien in bijv Citroën Xsara, C5, Focus, 307, Stilo etc.
Stephan zegt
KLPD rijdt ook met S60 T5 rond en E320 cdi’s. Die houden je ook makkelijk bij hoor :D
floryn zegt
gewoon laten aanhouden je bent dan weliswaar je rijbewijs kwijt maar ik geloof dat het niet zo heel bijzonder moeilijk is om weer een nieuwe papiertje te regelen hier in Nederland……
NLX zegt
Kan me 2 leuke straffen bedenken die geen lichamelijk geweld bevatten. Je kunt hem natuurlijk gewoon persen, en vervolgens op z’n oprit neerzetten, maar dat zou zonde zijn van de Porsche, als hij sowieso nog te redden is. Ze kunnen hem ook als politiewagen gebruiken in de wijk waar hij woont en vaak burn outs voor z’n huis doen, om erin te wrijven dat hij hem toch echt kwijt is aan de mensen waarvan hij probeerde weg te komen.
Gino zegt
@ Jeffrey en Tinos: Volgens mij gebruikt de Politie wel dikke wagens (BMW’s o.a.), maar niet veel voor verkeershandhaving, Maar voor de Arrestatie teams o.a., En valt me op dat je op beelden van de speciale rechtbank is Osdorp ook vaak een dikke BMW ziet.
Gino
Fiat Coupe 20v turbo zegt
Ik geloof dat de KLPD sinds niet al te lange tijd twee 530d’s tot zijn beschikking heeft. Zeker is dat er twee rond rijden in dienst van de boyz ’n blue, waar precies ben ik even kwijt (informatie komt van een blue boy)
Niet mee gaan sporten dus! Lekker laten gaan die fünfer
DennieFR zegt
Ik geloof niet dat ie Porsche van de bestuurder zelf was,want dan had ie wel geweten dat ie met z’n blok achterin en errrrrrrrug veel power op de achterwielen niet de bocht door kan gaan zoals iedere FWD dat kan.
Wel spectaculair om te zien,is beter dan die stations die worden aangehouden met 130km/h waar je 100 mag :S
Citrofiel zegt
Leuk hoe die gast ook doorreed al die losse onderdelen wegslingerend. Niet verstandig en aardig voor andere mensen, maar wel grappig, vind ik dan…
tweaker zegt
1. slechte chauffeur… als je er al niet in slaagt kabouter z’n handlangers zoek te rijden!
2. hoe stom die zijn om hem te laten overstappen in de golf… daardoor hebben ze drugs en vuurwapen gevonden…die handlangers zijn de dupe van eerste zijn gedrag… maar zoveel te beter uiteraard, hun baby gebruiken als drugkoerier
kempuuss zegt
die man is geweldig ik heb veel van hem geleerd!!
je moet gewoon nog harder rijden en niet van de snelweg af totdat de smeris uit het zich is.
respect voor deze man dames en heren!!!
tweaker zegt
DennieFR schrijft,
“Ik geloof niet dat ie Porsche van de bestuurder zelf was,want dan had ie wel geweten dat ie met z’n blok achterin en errrrrrrrug veel power op de achterwielen niet de bocht door kan gaan zoals iedere FWD dat kan.”
wat zeg jij nou? sorry voor m’n vooroordeel met je hebt vast niet veel kaas gegeten van autorijden als je zoiets gaat zeggen
Joost zegt
Ik heb het gister ook gezien op wegmusbruikers egt een gek! Maar wat mij ook opviel was een corolla die over de vluchtstrook naar een parkeerplaats reed in de file omdat hij nodig moest plassen. Toen de agenten hem aanhielden vroeg hij of hij eerst ff mocht pissen. Geen rare vraag natuurlijk maar hij liep gelijk naar de bosjes en deed zijn behoefte met toestemming van oom agent terwijl ik van het weekend een bekeuring kreeg voor wildplassen in de bosjes :S De politie geeft dan ook weer lekker een goed voorbeeld
Arjan zegt
Zo’n vent mogen ze van mij meteen na aanhouding achter de vangrail leggen en een nekschot geven.. leven van andere mensen ernstig in gevaar brengen. Een baby op die manier gebruiken.. een vieze gore vent is het die niks waard is.
Liever kwijt dat rijk zulke mensen! Iedereen roept zonde van die porsche, maar ik vind het meer zonde als zo’n porsche op een circuitdag crasht dan zo.. van mij had hij met zijn porsche tegen de eerste beste boom aan mogen knallen en met zijn hoofd door de voorruit op de motorkap liggen.
Iemand die zo omspringt met andermans leven verdient niet beter!
Klassiekerrally zegt
Eh, met z’n kop door de voorruit en dan op de motorkap liggen? Bij een 911? ;)
Rob USA zegt
In 1 woord “LOSER” en wat is nu de moraal van dit verhaal ???
Niet alleen Ami’s houden niet van bochten !!! :)
Een grote taartschep helpt je niet !!! :)
mike zegt
@Rob USA 27 August 2007 om 18:31:
Zeg dan gewoon niks!!, taartscheppen hebben wel degelijk zin, er zijn er alleen maar bar weinig die r gebruik van KUNNEN maken… lutser
Rob USA zegt
@ Mike : Ja dat denk ik nou ook steeds “zeg dan gewoon niks” als mensen weer
zeggen dat Ami’s alleen rechtdoor kunnen. Terwijl ze nog nooit in een Ami hebben gereden en dat het uiterste van een wagen er alleen door een coureur en dan nog eens vaak op een circuit eruit komt !!!
Tuurlijk helpt zo’n spoiler maar ik vind ze alleen erg lelijk die XXL maten en zomaar een doorsnee bestuurder merkt/helpt het niet ( zie filmpje :)
mashell zegt
Wat was nou het doel van dit alles? De onopvallende grijze golf die in alle rust de drugs vervoerde en de 911 om eventuele politie af te lijden. Onder het motto met een GT3 kan ik wel van de politie ontsnappen? Toen kon crimineel1 de GT3 niet onder controlle houden (tip: neem volgende keer een 911 Turbo) en trad plan B in werking. Wat er voor zorgde dat de de hele bende gepakt is. Zoals de politieman al zei: sukkel!
Mr.Abarth zegt
Met het allochtonenbeleid van onze softe regering komen die Oostblokfiguren en Moslimterroristen rustig ons land binnen (worden ze toch niet gescreend) en dan krijg je dit.
Ben geen racist of zo, maar het leek wel op zo’n buitenlands persoon. Vrouwtje zwanger maken, af en toe in elkaar meppen, verblijfsvergunning halen en dan met kindje naar het buitenland en zorgen dat vrouw’lief’ opgepakt wordt…
Zo doen ze dat… Voor een scheet moet je een milieuvergunning hebben, maar om Nederland binnen te komen is een zielig verhaal al voldoende.
OWD zegt
Gaaf filmpje hoor, jammer dat we dit soort dingen niet vaker zien, er zijn wat dat betreft te weinig ongemerkte politie auto’s en gemerkte criminelen in nederland.. (ik maak graag worst van een goeie situatie..:-) )
mike zegt
@Rob USA 27 August 2007 om 18:53:
Dus als ik het goed begrijp ben jij gefrustreerd omdat mensen “jou” amerikaanse autotjes afkraken met vooroordelen en daarom grijp jij elke kans uit om je frustraties eruit te janken???
Daarkomtbij dat amerikanen, de oudere modellen zeker maar ook de nieuwe, is het in standaart trim al niet veel beter, ook alleen maar hard rechtdoor kunnen… En ja heb ami’s gereden, zowel jong als oud…
En omdat JIJ schijnbaar ook een fobie hebt tegen grote spoilers, ook al zijn deze standaart af fabriek en MET een reden gemonteerd, zag jij nog een reden om te blaten…
Heb ik het totzover goed begrepen??
Leeftijd soms 20 en miss een heel klein btje, of jonger??
jasper zegt
wow dit heeft veel te maken met het topic
Rob USA zegt
@ Mike : Nee je hebt het idd niet begrepen.
Ik ben niet gefrustreerd, wilde alleen een beetje stangen en gefrustreerde mannetjes op fu**ken en dat is gelukt merk ik.
Nooit in een Z06 gereden zeker.
Ik blijf grote spoilers lelijk vinden als dat mag van jou.
Ben 39 by the way en blijf wel af van mij zo geliefde Ami’s aub.
Guus zegt
Zo zie je maar wat voor een schadelijke gevolgen een anti-drugsbeleid op de samenleving heeft. Ik ben volgens mij één van de weinige die er zo over denkt. Maar waarom zal je het drugsbeleid niet totaal omvormen tot een soort wetgeving die lijkt op het drankbeleid. Dat zal het grootste deel van de criminaliteit, en de verloedering van de samenleving verhelpen. Dan bestaan er geen dealers meer die op de vlucht moeten slaan voor een agentje en zal een fatsoenlijk handhavingsbeleid gemaakt kunnen worden waardoor de buger beter voorgelicht wordt op de schadelijke gevolgen van het gebruik. Tevens zal het de schatkist van de overheid kunnen verrijken(door accijnsen en minder noodzakelijke politiemacht), dan kan er misschien eindelijk wat minder belasting geheven worden, bijvoorbeeld op onze autotjes :). Echter is het wel een wereldwijd probleem, de internationale handhaving van het drugsbeleid zal moeten veranderen om dit soort problematiek tegen te gaan. Helaas is de samenleving nog niet tot dit inzicht gekomen, en zal dat naar mijn idee de komende tientallen jaren ook niet gebeuren. Vooral de religieuze politieke achterban zal een dergelijke handhaving niet kunnen accepteren. Ik denk dat atheisten eerder open zullen staan voor een dergelijke handhaving.
NLX zegt
Ik heb opzich geen probleem met drugs, coffeeshops vindt ik prima, het vervelende is dat vrijwel alle winst van de coffeeshops naar mensenhandel en dergelijke gaat.
Suspic1ous zegt
Wat een sukkel! Hoe snel je auto ook is. Tegenwoordig met coordinatie van de politiediensten ontspring je de dans gewoon niet.
mike zegt
@Rob USA 27 August 2007 om 20:15:
Ik weet niet of je dat lukt, mocht je mij bedoelen gaat dat zeker niet op..
Zou me wel me ogen uit me herses schamen als k een indruk van rond de 20 achterliet…
Wat die z06 betrefd dat is wat mij betrefd ook geen ami, das een vereuropeesd amerikaans merk…
Ami’s tot zeg de jaren 70/80 kunnen mijn hart wel beroeren, maarja die gaan de hoek weer niet om en daar ging het ook om, niet om nieuwbakken dingen… want omdat sinds een paar jaar er een paar ami’s zijn die schijnbaar wel de hoek omwillen, wil dat niet zeggen dat ami’s nu ineens de hoek omgaan.. Want dat gaan ze simpelweg niet…
Tabee
Hilversum3 zegt
Ik weet het het klinkt grof maar dit wil ik wel even kwijt: OPHANGEN die gast
lincoln zegt
@Suspic1ous .. ja daaagggg .. denk je nou echt dat ze ook de politieflaters op t.v. laten zien .. of dat je er een politie woordvoerder (beroepsleugenaar) over begint.
Solstice zegt
Jammer van al die oppervlakkige opmerkingen over die Porsche, vergeet niet het hele plaatje: deze man betrekt zijn vrouw en kind bij zijn louche drugszaakjes en brengt ze daarmee in gevaar! Laat ‘ie lekker zelf sores oplossen, wat een loser… (Ik hou ’t netjes)
Jeffrey zegt
@ Gino,
Je hebt idd gelijk, de gewone politie ( zoals de heren bij wegmisbruikers, en blik op de weg ) maken over het algemeen gebruik van, VW Golf, Ford Mondeo, Peugeot 307, Volvo S40, S60, V70, Opel Astra, Vectra en zo nu en dan een Audi. De leden van de KLPD rijden hoofdzakelijk in Volvo”s, Audi, en af en toe mercedessen. Daartegen zijn voor de speciale gelegenheden, en extreme (nood) gevallen snelle auto’s beschikbaarm die tevens ook gebruikts worden door het arresstatieteam, dit zijn onder andere en hoofdzakelijke zwarte auto’s waaronder, zoals ik al zei M3, nieuwe M5, Audi A6 4.2 etc
M5 lover zegt
wauw die heeft lef haha
NLX zegt
Niet vergeten dat het nieuwbericht een update was;) Veel van deze posts waren gemaakt voordat het bekend was dat hij in ieder geval z’n kind erbij heeft betrokken. En of hij z’n vrouw erbij betrekt lijkt me sterk, z’n vrouw zal donders goed weten wat dat kind allemaal bij zich had, er zijn ook criminele vrouwen. Ik denk niet dat die gast het voor elkaar kan krijgen om z’n kind vol drugs te stoppen en vervolgens het kind met z’n vrouw in een golf kan zetten zonder dat de ze iets door heeft.
Solstice zegt
Vrouw=vriendin. Niet goed gelezen, sorry. Maar ’t kind blijft een kind…
NLX zegt
Vrouw of vriendin, wat maakt het uit, je draagt samen de verantwoordelijkheid voor je kind. En ik neem aan dat vrouwen net zo goed beslissingen voor zichzelf kunnen nemen als mannen, of ben ik nu te modern?
lincoln zegt
@NLX .. voor een gemiddelde autoblogger …… wel.
DennieFR zegt
tweaker schrijft,
27 August 2007 om 17:39
1. slechte chauffeur… als je er al niet in slaagt kabouter z’n handlangers zoek te rijden!
2. hoe stom die zijn om hem te laten overstappen in de golf… daardoor hebben ze drugs en vuurwapen gevonden…die handlangers zijn de dupe van eerste zijn gedrag… maar zoveel te beter uiteraard, hun baby gebruiken als drugkoerier
1. Denk jij dat agenten alleen een slipcursus krijgen ofwat?
+ ik weet niet welke auto ze reden,maar die Volvo is iig een T5,en die Mondeo een ST220,Audi een A6 3.0tdi,enz enz,dus zoveel uitloop krijg je niet overdag,snachts eerder kans.
2. Stom?Ze konden niet zien wie en wat er in de auto’s zat.Misschien zaten er wel 2 gewapende mannen in de Porsche,en 5 gewapende mannen in de Golf,daar sta je dan met 2 agenten en een cameraman zonder hulp tegenover 7 man.
Dus ik weet niet waar jij allemaal kaas van eet,maar igg niet van kennis van zaken.
NLX zegt
Trouwens, wat ik me nou afvraag.
Er waren 2 autos betrokken. Een GT3 met een crimineel achter het stuur, maar verder niks illegaals op zak. En een Golf, waar z’n vrouw/vriendin en z’n kind in zaten, inclusief drugs en wapen. Wat waren dus de keuzes:
Hij had kunnen stoppen, z’n rijbewijs in kunnen leveren, en afhankelijk of de snelheidslimiet 100 of 120 was z’n auto inleveren (zo gaat dat toch, bij een snelheidsovertreding van dubbele maximumsnelheid moet je je auto inleveren toch?), maar dan had hij hem waarschijnlijk wel terug gekregen.
Of de 2e keuze, wat hij heeft gedaan, een groot risico nemen, vervolgens z’n Porsche in de prak gereden, en in een auto gestapt met z’n kind bekleedt met drugs en een vuurwapen, wat hem dus wel in nog grotere problemen heeft gebracht, en de huiszoeking heeft veroorzaakt.
Of mis ik nu iets? lijkt mij dat hij grotere problemen heeft gecreeerd dan nodig was geweest, of had hij toch nog iets anders te verbergen. Was hij de drugsauto aan het begeleiden mischien? De politie bezig houden? Ik vindt het maar vaag.
Onehp zegt
Ik citeer:
“SjaakSjon schrijft,
27 August 2007 om 15:32
Jongens, die drugs en dat wapen lagen in eerste instantie natuurlijk in de Porsche. Na het overstappen heeft ie alles proberen te verstoppen in het kinderzitje.”
NLX zegt
Dan is die dus nog dommer dan mijn theorie! Als ik drugs in me auto zou hebben liggen, zou ik niet de aandacht gaan trekken van de politie door dik 200 te gaan rijden.
Frank zegt
Ik denk dat de man alleen nog even wou tijd rekken,hij was druk aan het bellen toen ie er uit gehaald werd. Denk dat de huiszoeking er dan anders uitgezien had.
Lagonda zegt
Ik denk dat de oorspronkelijke bestuurder van de Porsche het vuurwapen en de drugs bij de baby heeft gestopt toen hij instapte.
tweaker zegt
DennieFR schrijft,
———-
“1. Denk jij dat agenten alleen een slipcursus krijgen ofwat?
+ ik weet niet welke auto ze reden,maar die Volvo is iig een T5,en die Mondeo een ST220,Audi een A6 3.0tdi,enz enz,dus zoveel uitloop krijg je niet overdag,snachts eerder kans.
2. Stom?Ze konden niet zien wie en wat er in de auto’s zat.Misschien zaten er wel 2 gewapende mannen in de Porsche,en 5 gewapende mannen in de Golf,daar sta je dan met 2 agenten en een cameraman zonder hulp tegenover 7 man.
Dus ik weet niet waar jij allemaal kaas van eet,maar igg niet van kennis van zaken.”
—————–
tjongejongejonge… waar blijf je ze halen? en dat 2 keer op 1 dag, ongelooflijk
1. ok, die flikkers hebben snelle wagens? hun T5 gaat naar 100 in 6,5 tegenover 4 (VIER SECONDEN!!!) voor de 996 GT3… als dat niet genoeg is om hen zoek te rijden dan rijden ze beter met een fiets hoor… tot zover je eerste punt…
2. misschien wil je gewoon iets fout lezen, ik laat dit in’t midden… maar de DRUGKOERIERS in de golf waren zo dom om hem te laten overstappen, hadden ze dat niet gedaan dan hadden zo ook geen probleem gehad… en kon de porscherijder zijn eigen boontjes doppen
en kaas van eten? jij was het ook die beweerde dat je met een achterwiel aangedreven auto niet snel door de bochten kan… dat zegt heel veel over jou en maakt verder commentaar overbodig, de rest van de lezers snappen het wel
tweaker zegt
@ DennieFR
en om’t duidelijk te maken… jij krijgt een T5, ik een 996 GT3… ’t zal kwestie van seconden zijn voor je me niet meer ziet… ok, jij hebt inderdaad geen slipcursus gevolg zoals de flikkers, als je dan al een rijbewijs hebt… maar we doen het gewoon rechtdoor op de snelweg… druk verkeer zoals in filmke
dan zal je meteen zien tot wat zo’n GT3 in staat is in vergelijking met een T5…
tweaker zegt
@ Lagonda
zit er dik in… was ik ook al aan’t denken
in elk geval zijn de golfrijders niet onschuldig
Rob USA zegt
@ Mike : Z06 niet Amerikaans ??? ok , Dan is BMW ook niet duits zeker.
de sjonnies zegt
Goeie aktie van de politie, iedereen die het voor levensgevaarlijke drugs dealers opneemt zou eens naar een psychiater moeten gaan, de man reed al zonder rijbewijs, doet in verdovende middelen en vestopt zeze met een vuurwapen onder het kinderzitje van zijn baby – leuke vader !
20 jaar in de bak voor mijn part.
En denk nou niet dat je tegenwoording met een GT3 een snelle saloon de baas kunt zijn, de meeste snelle vier deurs auto’s rijden gewoon beter dan een 911 die ondanks het surplus aan vermogen dat vermogen juist veel moeilijker kwijt kan. Een 911 besturen kost tijd om te leren wat zo’n Brunhilde doet, te snel het gas erop in een bocht zorgt ervoor dat je 911 eruit gaat zien zoals op dat filmpje.
tweaker zegt
@ de sjonnies
maar is wel duidelijk bewijs dat die gast niet met een GT3 kon rijden… als je’m zo snel gaat crashen… en een T5 rij je er wel makkelijk uit hoor, als je kan rijden tenminste
2,5 seconden naar 100 verschil is echt wel veel hoor! veel betere wegligging, betere remmen… wel niet voor watjes zoals die gast dus duidelijk
de sjonnies zegt
@ TWEAKER idd hij kon die 911 niet de baas, maar zeg nou zelf, zo’n snelle saloon van tegenwoordig daar heb ik met m’n bejaarde 911 vandaag de dag best wel moeite mee, niet op het gebied van uit-acceleren maar juist dat bochtenwerk, ‘zet ‘ een 911 fout in een bocht en je bent de pineut om het zo maar te zeggen, wat dat aangaat waarschuwt een 911 niet, ja pas als het te laat is !
Patrick zegt
Geef ze allebei maar een dodelijke injectie die mafkezen en geef dat kind een goed gezin asjeblieft anders is die ook reddeloos verloren.
Zonde van die Porsche trouwens pfffff!!!
Jeffrey zegt
Volgens mij zat die meneer in de GT 3 de hele tijd te bellen vooral toen hij door de haakse bocht reed en klapte tegen de vangrail. Maar het zal een raadsel blijven.
SugarFree zegt
@ tweaker ea
Stoere verhalen over de onkunde van de GT3-rijder zijn om moe van te worden.
“hij kan niet rijden”
“0-100 in 4 seconden”
blabla
Maar we vergeten 1 ding. Ook al rijd de politie in Dafjes 33, het kunstje is om er genoeg van te hebben en wegen af te sluiten. Kwestie van boefje in de boeien slaan vervolgens. En al houd je een GT3 bij… de auto laten stoppen is een heel ander verhaal, dat kan de pliesie ook niet in het eentje.
C30CDIAMG zegt
http://www.youtube.com/watch?v=APzbIe1hoq4
niemand heeft deze nog bekeken volgens mij toch…?
RA999 zegt
@BMW M335D TOURING
hij staat zelfs al in de Junk ;)
http://www.autojunk.nl/clips/view/1092
En je had deze link al een keer gepost…
http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/27/video-porsche-911-gt3-probeert-spee-gek-te-draaien#comment-608551
C30CDIAMG zegt
@RA999
klopt, maar 0 reactie daarop, dus dacht van nou, die is over het hoofd gezien door de vele snelle posts daarna…
en dat van autojunk… tsja, dat wist ik niet
MurcieBoy zegt
hoe we hem kunnen straffen?! onzin!! we kunnen hem beter belonen: eindelijk wat actie bij wegmisbruikers!! ;)
DennieFR zegt
Tweaker schreef;
jij was het ook die beweerde dat je met een achterwiel aangedreven auto niet snel door de bochten kan.
Nee hoor,ik zei alleen dat je met een PORSCHE niet door de bocht kan zoals een FWD,VOL op het gas dus.
En pak jij maar een GT3,dan pak ik m’n eigen auto met slechts 180pk wel,wedden dat jij mij overdag niet kwijt rijd,puur omdat je niet langst het overige verkeer kan,en de eerste beste afslag ligt jij ook uit de bocht,want je hebt geen flauw benul wat een GT3 doet als je hem de sporen geeft,al zou je al jaren een BMW 325i rijden,wedden dat je hem niet houd!
Btw,ik heb ook een slipcursus gehad,voor m’n verjaardag dus doe aub niet of je verstand hebt.
Basta,laatste bericht richting jou.
[P.s autoblog,wordt het niet eens tijd voor een inlogprofiel?]
polomen zegt
Dit is eerste keer dta dit programma een beetje leuk word! :-D
mike zegt
@Rob USA 28 August 2007 om 9:33:
LEZEN kleuter, ook wat je niet uitkomt!!!
Staat heel duidelijk beargumenteerd hoe en wat ik bedoel…
F430Rijder zegt
Jeffrey schrijft,
28 August 2007 om 12:26
Volgens mij zat die meneer in de GT 3 de hele tijd te bellen vooral toen hij door de haakse bocht reed en klapte tegen de vangrail. Maar het zal een raadsel blijven.
Volgens mij gaf die kerel ook gewoon veel te vroeg plank gas, toen hij nog half in de bocht (oprit) hing.
Sem zegt
@ robusa
ik wil me niet bemoeie met je ruzietje met mike en jou maar kom op, een beetje europese sport auto rijd beter dan een gemiddelde amerikaan. En daarbij de kwaliteit van de amerikaanse auto’s is niet geweldig. het enige echte voordeel is dat een z06 veel goedkoper is dan een GT3 maar dan heb je wel KWALITEIT. maarja liefde maakt blind
Rob USA zegt
@Sem: Ik zie het niet als ruzie hij hapt gewoon.Maar het is geloof ik zijn manier van reageren (zie art.Audi RS6 van vandaag) Tuurlijk heb je gelijk dat Europese sportauto’s beter rijden. Ik ben wel een fan van de Corvette maar zal hem niet gauw kopen maar ben wel verliefd op de meeste Ami’s idd.
Maar de kwaliteit prijsverhouding is super bij de Vet hoor maar dat terzijde.
@Mike Ik ben 39 maar voel me 20 en dat wil ik ook zo houden… je ziet gelukkig maar weinig echte sportwagens met zo’n vieze taartschep, dus het zal ook wel met minder kunnen dus!!!
tweaker zegt
@ DennieFR
broekie heeft een slipcursus gevolgd (gekregen voor z’n verjaardag dan nog, looooooooooooooooool) en denk nu alles te weten over auto’s
je hebt een groot gedacht van jezelf, dat is’t
wou dat’t allemaal zo makkelijk was en we de weddenschap effectief konden afsluiten, dan zou je wel minder piepen in de toekomst… ’t komt nogal heel infantiel over
inlogprofiel? wil je misschien dat iedereen dan kan zien dat je een slipcursus hebt gevolgd ofzo?
ik post hier al jaren onder dezelfde naam en jou heb ik hier nog niet veel gezien of gehoord… zie dus niet waar je met die opmerking naartoe wil
Vraagje zegt
Het is in februari gebeurt , zal toch nu wel een veroordeling geweest zijn ?
tweaker zegt
@ vraagje
weet niet hoe’t in nederland is maar in belgïë kan zoiets veel langer aanslepen hoor.. zal dan ook wel aan ons rechtssysteem liggen
@ sjonnies
een bejaarde 911 en een 996 GT3… klein verschilleke, niet?
de gemiddelde hatch is sneller dan de eerste 911, zijn appels en peren hé
CSL zegt
Hoe kon hij anders zijn GT3 betalen ?! ;)
Autobandventieldopje zegt
Ahum….achtervolgt worden is lastiger dan achtervolgen (ervaring ermee?)…komt vooral door de adrenalinerush die je afleidt…als je dan ook nog als een doorgesnoven gek achter het stuur zit van een snelle achterwiel aandrijver op een redelijk gladde dag in februari en ondertussen ook nog paranoide zit te bellen, dan zal dit de concentratie niet bevorderen…terwijl die toch echt nodig is om op het scherpst v.d snede te kunnen rijden….Moraal v.h verhaal stop maar gewoon als de pliesie dat wil.. wordt erg lastig om deze af te schudden..tenzij je denkt Cowboy Henkie te heten die als een Schumacher z’n achtervolgers weet te lossen…Nederland is veels te klein en te druk om met wilde achtervolgingen de politie zoek te rijden..ik zeg niet dat het onmogelijk is,maar wel lastig genoeg..laat dat maar over aan zware gangsters die een echte reden hebben om te vluchten (overval) maar als je relatief gezien geen zware delicten op je kerfstok hebt staan kun je beter stoppen dan andermans leven op het spel te zetten (iedereen moet met z’n eigen leven zelf weten wat ie doet)bla bla bla ec etc…
Zoals velen al eerder vermelden was er waarschijnlijk helemaal geen drugs/wapen gevonden als die gast gewoon was gestopt…maar ja misschien had ie ook wel net een (rip)deal gepleegd en was daardoor opgefokt…jammer dat die camera’s v.d politieauto’s niet automatisch meedraaien…zou nog heel wat spectaculairdere beelden hebben opgeleverd…
Denk dat die gast ook met z’n poten aan de PSM (Porsche Stability management) knop heeft gezeten, want die moet er normaal gesproken voor zorgen dat auto niet uitbreekt…(heb dat al zo ontzettend vaak ervaren/uitgeprobeerd in 996’en en 997’ens en Cayennes), maar aan de andere kant… als banden glad waren en weg ook en je geeft gewoon teveel gas met die GT3 dan kan het PSM systeem daar waarschijnlijk ook niet veel meer aan veranderen..toch een enorme loser om alles zo te verprutsen en in het bijzonder de Porsche….
Marten zegt
Nooit gedacht dat een filmpje uploaden zoveel reacties zou krijgen : )
ferrarifreak zegt
Ik heb hem gezien. Die gast is echt helemaal crazy!
Xpert zegt
Dat was even spannend…
Duidelijk niet iemand die zijn auto heeft leren kennen :)
1 van de NL achtervolgingen die mij bij is gebleven is deze..:
http://www.youtube.com/watch?v=5n9T3aNjdtA
VW scirocco VS VW VR6
2SLOW4ME zegt
daar heb ik ook 240 gereden.. !! prachtige video, ken ook de eigenaar van de porsche…
tweaker zegt
@ 2SLOW4ME
dus u kent een gewapende drugsdealer… hoop dat u zich wat ongelukkig uitdrukt en deze crimineel niet persoonlijk kent
2SLOW4ME zegt
@tweaker
nou,, dat hij dealde dat wist ik ook niet…
maar ag, kan je wel zeggen dat je connecties hebt hea ;)
die snelheid boeid me nii sowveel,, all1 maar leuk. maar dat van die drugs en dat pistool daar ben ik wel teleurgesteld om :-(
ik weet trouwens al sinds ong. nieuwjaar niet meer waar hij zit………
bart zegt
gevaarlijk zoiets , aghh watdrugs is nederland ! Die man heeft stylo , is nie erg om ff een tonnetje kapot te rijden , die heeft het dus al gemaakt , nu jullie nog hahah
SugarFree zegt
Heeey Bart,
Hoop dat je het zelf ook helemaal gaat maken in dit leven.
Zo te lezen weet je wel hoe je het moet aanpakken, dus zal je weinig hulp nodig hebben. Nogmaals: veel succes in je carrière!
OT: Wie weet is NL niet alleen een wegmisbruiker armer, maar hopelijk ook voor langere tijd een crimineel. Maar goed, dat mag de rechter bepalen…
Johan zegt
Ik ben benieuwd of de bestuurder de elektronische hulpmiddelen in zijn posche uit had staan…
Wielspin bij het wegrijden, dat ding heeft toch tractiecontrole neem ik aan? En ESP of hoe ze het ook bij Porsche mogen noemen.
Johan zegt
PSM (Porsche Stability management) heet het dus.
Ik denk serieus dat deze knakker dat uit had staan (is natuurlijk voor ‘mietjes’ al die elektronische snufjes).
Johan zegt
http://www.autoweek.nl/rijimpressie.php?id=536
“Toen de vorige GT3 uitkwam, die dateert uit 1999, haalden de echte Porsche-fans opgelucht adem. De nieuwe 911 werd toen standaard namelijk met PSM (Porsche Stabiliteits Management) uitgerust en dáár moesten puristen niets van hebben. Maar de GT3 was nog zo’n versie waarbij dat opzettelijk was vergeten.
De tijden veranderen en nu is aandrijfslipregeling bij de meeste auto’s, ook sportwagens, gemeengoed.”
Is dit nu de oude of de nieuwe?
Vampire69 zegt
Lekker zo’n persoon op de weg… Flink aanpakken dit soort idiots!
Dragon16 zegt
Helemaal mee eens….ze zouden hem levenslang moet geven of nog erger!!
jakerien zegt
GT3 sucks……kost veel geld maar eh…
‘k rijd hem gek met m’n getunede evo.
ome john zegt
zonde van die porsche maar, maar als jullie een beetje verstand van auto’s hebbe weet je dat er niks op een porsche gt3 zit, geen abs niks.
dan is het rijden heel wat moeilijker he…!!!
Incognito zegt
Wel mooi, een filmpje met domme mensen zorgt voor veel domme reacties.